Nee, die anderequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:37 schreef qonmann het volgende:
Daina Fossey
Maar het is Dian.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:38 schreef qonmann het volgende:
Diana bedoelde ik
Yuri +1quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
jane goodall
Is me al vaker opgevallen dat jij soms met vertraging postquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
stefanie
laat maar internet is fokking traag
Doe eens een uitvoerige scan. Misschien is er rotzooi ingeslopen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:42 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Het is altijd superssnel geweest... De laatste tijd wordt het alsmaar trager..
Zou het aan mn PC kunnen liggen?
Zou kunnen. Ruim je wel eens op, defragmenteer je wel eens?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:42 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Het is altijd superssnel geweest... De laatste tijd wordt het alsmaar trager..
Zou het aan mn PC kunnen liggen?
misschien zei hij het ook maar, maar de gene die ik zoek was toen al wat jaartjes doodquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe heet hij, die bolle van de Golfoorlog, Norman...?
Verbinding/provider, lijkt het me dan. Ik ben zeker geen expert, maar met een laptop van een half jaar oud zou weinig mis moeten zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ben nu effe aan t Adaware=en.. tijd niet gedaan.
Laptop is een dik half jaar oud... Als ik wil defragmenteren zegt ie dat dat nog niet hoeft...
Wel een chinees maar zoals ik al zei ene boel jaartjes eerderquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:49 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
mao?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |