Gewoon je kaart scannen, alleen voor uitwedstrijden en wedstrijden in EUFA Cup, CL en beker moet je apart kopen bij de Tickutbox.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Luque is gewoon een goede speler, mits blessurevrij natuurlijk.
En mijn allereerste seizoenskaart is binnenZit in 408
Maar (misschien) een hele domme vraag hoor, maar bij het stadion scan je gewoon je kaart of moet je elke keer naar de ticketshop?
Martinsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gierige Jood, Ajax heeft zat verdiend en amper wat uitgegeven.
Ik las laatst een opmerking van iemand hier dat iedereen die geen Shearer heet faalt bij Newcastle. Dat klopt ook wel een beetje. In zijn Depor tijd was ie echt heel erg goed. Als ie fit blijft zie ik niet in waarom ie die vorm niet zou kunnen halen.
Barça bood in 2004 nog vele miljoenen voor hem en ook in 2006 toonden zij nog interesse, zeg ook wel iets.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik las laatst een opmerking van iemand hier dat iedereen die geen Shearer heet faalt bij Newcastle. Dat klopt ook wel een beetje. In zijn Depor tijd was ie echt heel erg goed. Als ie fit blijft zie ik niet in waarom ie die vorm niet zou kunnen halen.
Inderdaad. Dat ie bij NUFC niet uit de verf kwam zegt echt helemaal niets.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Barça bood in 2004 nog vele miljoenen voor hem en ook in 2006 toonden zij nog interesse, zeg ook wel iets.
Ik vind een salaris van 2,2 miljoen wel iets te veel hoor. Geef hem dan 1,5 miljoen plus eventuele bonussen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hebben we uberhaupt enig idee wat de andere godenzonen verdienen? Edgar Davids en Gabri spelen ook vast niet voor een appel een en ei. Ik zie het punt niet zo. Is er een aankoop van naam, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind een salaris van 2,2 miljoen wel iets te veel hoor. Geef hem dan 1,5 miljoen plus eventuele bonussen.
Mee eens hoor...andere topspelers weten nu ook dat er bij Ajax echt wel wat te verdienen valt. Alleen hoop ik niet op scheve gezichten binnen de selectie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
Rafael van der Vaart verdiende destijds 2,5 miljoen euro en dat was echt het maximum, denk dat Edgar Davids en Jaap Stam ook voor ongeveer 2,2 miljoen euro ballen. Maar goed, je kan 15 miljoen euro uitgeven aan een speler en niet gek doen met zijn salaris, maar je kan ook eens durven te investeren qua salaris. Als men echt structureel bij de beste zestien van Europa wil behoren, moet je ook af en toe je salaris-principes opzij zetten!
Het is een sneeuwbaleffect, wat je op een gegeven moment niet meer kan tegenhouden of compenseren, en dat zou je zolang mogelijk moeten uitstellen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:22 schreef Blight het volgende:
Inderdaad. Maar als het salaris jullie echt zo dwars zitten kunnen we altijd een poging doen contact te zoeken met Martin van Geel en hem te adviseren toch maar Jesper Hakansson te halen ipv Luque.
Je moet je niet blind staren op de prestaties van Alberto Luque bij NUFC, want dat voetbal past gewoon helemaal niet bij hem. Toevallig heb ik pas nog NUFC - Aston Villa bekeken en dat is echt Brits voetbal zoals ze het al een eeuw spelen, om daar als spits te slagen moet je óf de honderd meter in tien seconden kunnen afleggen (Obafemi Martins) of een gigantische beer zijn (Mark Viduka). Voor vele miljoenen werd hij overgenomen van Deportivo la Coruña, dát is een indicatie hoe goed hij is/was! Hoop dat de transfersom meevalt, dan hebben we echt een toptransfer gemaakt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verdiende vd Vaart echt al 2,5?
Dan valt het wel mee, maar dan nog vind ik het veel voor een speler die in 2 seizoenen 1 goal heeft gemaakt. Dan nog kan je 1,5 miljoen geven en dan nog een miljoen aan bonussen.
Maar van wie zouden die scheve gezichten dan moeten zijn? KJH misschien, maar dat kan ook positief worden bekeken. Als hij een salarisverhoging wil, dan moet ook zijn contract maar met één of twee jaar verlengd worden!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mee eens hoor...andere topspelers weten nu ook dat er bij Ajax echt wel wat te verdienen valt. Alleen hoop ik niet op scheve gezichten binnen de selectie.
Wat is van Nistelrooy dan? Hij slaagde in Nederland, Engeland en nu ook in Spanje,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je moet je niet blind staren op de prestaties van Alberto Luque bij NUFC, want dat voetbal past gewoon helemaal niet bij hem. Toevallig heb ik pas nog NUFC - Aston Villa bekeken en dat is echt Brits voetbal zoals ze het al een eeuw spelen, om daar als spits te slagen moet je óf de honderd meter in tien seconden kunnen afleggen (Obafemi Martins) of een gigantische beer zijn (Mark Viduka). Voor vele miljoenen werd hij overgenomen van Deportivo la Coruña, dát is een indicatie hoe goed hij is/was! Hoop dat de transfersom meevalt, dan hebben we echt een toptransfer gemaakt.
Ruud van Nistelrooij valt toch niet te vergelijken met Alberto Luque?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wat is van Nistelrooy dan? Hij slaagde in Nederland, Engeland en nu ook in Spanje,
Als je Ruud bij Newcastle laat spelen wordt het ook niks.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wat is van Nistelrooy dan? Hij slaagde in Nederland, Engeland en nu ook in Spanje,
Ik ken de salarissen verder niet (niemand volgens mij exact), maar een Gabri zal zichzelf toch ook minstens zo belangrijk vinden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar van wie zouden die scheve gezichten dan moeten zijn? KJH misschien, maar dat kan ook positief worden bekeken. Als hij een salarisverhoging wil, dan moet ook zijn contract maar met één of twee jaar verlengd worden!
Zet um eens bij NUFC en hij is binnen een seizoen presteert ie niets meerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
Je kunt ook geen beleid voeren op wat een voetballer zelf vindt dat hij waard is. Je moet ergens een grens trekken, en ja dat kan wel eens botsen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ken de salarissen verder niet (niemand volgens mij exact), maar een Gabri zal zichzelf toch ook minstens zo belangrijk vinden.
Klopt, maar Gabri is een dermate belangrijke pion in het veld, dat je hem graag optimaal gemotiveerd hebt rondlopen. Maar goed, misschien verdient 'ie al rond de 2 miljoen, ik heb geen enkel idee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je kunt ook geen beleid voeren op wat een voetballer zelf vindt dat hij waard is. Je moet ergens een grens trekken, en ja dat kan wel eens botsen.
Dan moet die grens gewoon omhoog! Maximaal 4 miljoen euro in plaats van 2,5 bijvoorbeeld? Kortere contracten afsluiten met éénzijdige opties, dan loop je ook wat minder risico.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je kunt ook geen beleid voeren op wat een voetballer zelf vindt dat hij waard is. Je moet ergens een grens trekken, en ja dat kan wel eens botsen.
Ik ben het wel met je eens alleen de basisinkomsten in Nederland zijn daar te laag voor. Als je dan een jaar geen CL haalt dan wordt het financieel een ramp. Als Liverpool een jaar geen CL haalt dan zijn daar altijd nog de TV-gelden bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan moet die grens gewoon omhoog! Maximaal 4 miljoen euro in plaats van 2,5 bijvoorbeeld? Kortere contracten afsluiten met éénzijdige opties, dan loop je ook wat minder risico.
En wie betaal je dan wel 4 miljoen? En wie niet? Wat mag een eigen opgeleide keeper verdienen? En wat mag een eigen opgeleide middenvelder verdienen? Meer of minder dan een aangekochte middenvelder?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan moet die grens gewoon omhoog! Maximaal 4 miljoen euro in plaats van 2,5 bijvoorbeeld? Kortere contracten afsluiten met éénzijdige opties, dan loop je ook wat minder risico.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |