Kunnen ze geen prestatie-contract aanbieden?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Voor een directe versterking prima, maar gezien zijn prestaties in Engeland vind ik 2,2 miljoen salaris wel een hele grote gok. Bovendien vraag ik me af of dit (het soort) speler is dat we nodig hebben
1 2 3 4 5 6 7 | Ogararu ---------Stam--------Vermaelen----------Urby -----------Gabri------------------Davids------------------- Kennedy---------------------------------------------Luque --------------Huntelaar----------Suarez------------------- 4-4-2,? |
denk het niet.. een linkermiddenvelder..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:47 schreef Camplo het volgende:
Wat gaan we nu nog krijgen?
Een linksback?
25 x 90 = 2250 minuten / 60 = 37.5 / 7 = 5.4 uur.quote:
Wat mij betreft mochten ze sowieso Patje en/of Kanu terug halenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
of beter nog.. Urzaiz gaat maar breekijzeren bij Jong ajax.. en wij halen Patje
En dan hebben we het nog niet eens over de blessuretijd!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
25 x 90 = 2250 minuten / 60 = 37.5 / 7 = 5.4 uur.
Je bent dus elke dag 5.4 uur bezig met het kijken van gedownloade wedstrijden,en je hebt ook nog een baan, slaapt, eet, sociale contacten, Fok!en, wedstrijden op Sport1 kijken etc...
En dat geloof je zelf![]()
Buiten het feit dat er nergens per week meer dan 25 verschillende wedstrijden in hun geheel aangeboden worden. Zeker niet van pre-season matches.
Moeilijk he lezen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
25 x 90 = 2250 minuten / 60 = 37.5 / 7 = 5.4 uur.
Je bent dus elke dag 5.4 uur bezig met het kijken van gedownloade wedstrijden,en je hebt ook nog een baan, slaapt, eet, sociale contacten, Fok!en, wedstrijden op Sport1 kijken etc...
En dat geloof je zelf![]()
Buiten het feit dat er nergens per week meer dan 25 verschillende wedstrijden in hun geheel aangeboden worden. Zeker niet van pre-season matches.
Je kan ook zeggen dat als je verdediging staat als een huis je lekker kunt voetballen en wachten op een goal, werkt prima bij psvquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:05 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Wat een oudwijf ben jij, ongekend
ontopic:
goeie aankoop, als je voorin voldoende slagkracht voorin hebt win je over het algemeen wel de wedstrijdjes in Nederland.
He hoe kan dat nou man, je quote een bericht dat niet bestaatquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:05 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Het middenveld is verzwakt, maar aanvallend zijn we er flink op vooruit gegaan inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:05 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
ontopic:
goeie aankoop, als je voorin voldoende slagkracht voorin hebt win je over het algemeen wel de wedstrijdjes in Nederland.
Als hij heeft getekend denk ik het wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag luke dit weekend al meedoen?
Als hij ajacied is inprincipe wel.. Suarez speelde ook 2 dagen na dat hij gekocht wasquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag luke dit weekend al meedoen?
is niet zeker.. hoe heet je eigenlijk?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:14 schreef BonJovi het volgende:
Heeft hij nog niet getekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |