Ik kan het beamen, heb wat oefenwedstrijden van Newcastle op DVD liggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:41 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan?
Dan ben je wel veel met voetbal bezig dan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kan het beamen, heb wat oefenwedstrijden van Newcastle op DVD liggen.
Tegen Celtic speelde hij zeer goed.
Ajax ook van FC Kopenhagen in de voorronde CL.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:46 schreef Fides het volgende:
Maargoed, Newcastle verloor vorig jaar ook gewoon in 2 wedstrijden van AZ in de UEFA Cup.
Ik kijk af en toe wel eens een wedstrijdjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:46 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dan ben je wel veel met voetbal bezig dan.
Wel goed om te horen in ieder geval.
Newcastle is één van mijn favoriete buitelandse clubs. Ik volg ze redelijk goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:41 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan?
Dat heb ik dus ook. Bijna alles uit de Premier League, in ieder geval.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe wel eens een wedstrijdje![]()
Ik download gemiddeld een wedstrijdje of 25 per weekquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:59 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Bijna alles uit de Premier League, in ieder geval..
Maar ik ben ook niet laaaiend enthousiast over de blessuregevoelige reserve van Kopenhagen die we (volgens geruchten) een contract van 2.2 miljoen per jaar aanbieden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax ook van FC Kopenhagen in de voorronde CL.
Nog nooit van Luque gehoordquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:19 schreef Fathom het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SoZEM4Q5zCk
Het ziet er grappig uit in ieder geval. Had nog nooit van de beste man gehoord...
Voor een directe versterking prima, maar gezien zijn prestaties in Engeland vind ik 2,2 miljoen salaris wel een hele grote gok. Bovendien vraag ik me af of dit (het soort) speler is dat we nodig hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:14 schreef Mr.Mills het volgende:
Jezus geeft Ajax eindelijk eens geld uit is het weer teveel. Dat geld gaat heus niet van je eigen bankrekening af hoor
.
Albert Luque Martos volgens VIquote:Albert Luque Martos is Ajacied
Ajax heeft de strijd om Luque gewonnen, melden betrouwbare bronnen. De 29-jarige Spanjaard en alle betrokken clubs zijn tot overeenstemming gekomen over een transfer naar Ajax. Hiermee heeft Ten Cate zijn gewenste versterking voor de linkerflank binnen. Luque kwam eerder uit voor Malaga CF, Real Mallorca, Deportivo La Coruña en Newcastle United.
Bron: AJAX Netwerk
Ach, prestaties bij NUFC moet je met een korreltje zou nemen... en een speler als deze kunnen we altijd gebruiken...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Voor een directe versterking prima, maar gezien zijn prestaties in Engeland vind ik 2,2 miljoen salaris wel een hele grote gok. Bovendien vraag ik me af of dit (het soort) speler is dat we nodig hebben
Zo bijzonder is dat nou ook weer niet... Hij hoort niet bij de beste 100 voetballers van Europa ofzo hoor.quote:
Nee maar als je het voetbal een beetje in de gaten houdt ken je hem. Zeker na alle transfergeruchten vorig jaar en dit jaar mbt Luque en psvquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat nou ook weer niet... Hij hoort niet bij de beste 100 voetballers van Europa ofzo hoor.
De naam wel maar ik heb hem zelf niet echt aktief ergens zien ballen. En omdat PSV hem wil ga ik er nou niet gelijk diep op inquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:27 schreef jna het volgende:
[..]
Nee maar als je het voetbal een beetje in de gaten houdt ken je hem. Zeker na alle transfergeruchten vorig jaar en dit jaar mbt Luque en psv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |