abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:37:35 #41
32402 s0k
..............................
pi_52633013
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:36 schreef venomsnake het volgende:

En bij Ajax zal hij geen basisplek krijgen neem ik aan, dus of ie daar nu trek in heeft?
Stam heeft vaak zat last van kwaaltjes, dus hij zou opzich zat wedstrijden mee kunnen pikken. En zo doende al groeien binnen ajax.
..................................................................................................................................................
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:37:43 #42
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52633016
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:36 schreef venomsnake het volgende:

En bij Ajax zal hij geen basisplek krijgen neem ik aan, dus of ie daar nu trek in heeft?
Het is een blijft Ajax, een sportieve verbetering!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52633039
Martin luistert niet naar mij want De Guzman is nog steeds niet binnen.
Is Luque nu trouwens meteen inzetbaar of is hij geblesseerd?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_52633074
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:38 schreef Pritt het volgende:
Martin luistert niet naar mij want De Guzman is nog steeds niet binnen.
Is Luque nu trouwens meteen inzetbaar of is hij geblesseerd?
Inzetbaar.

Luque was opvallend genoeg één van de betere en fittere spelers van Newcastle gedurende de voorbereiding.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52633089
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:37 schreef s0k het volgende:

[..]

Stam heeft vaak zat last van kwaaltjes, dus hij zou opzich zat wedstrijden mee kunnen pikken. En zo doende al groeien binnen ajax.
Kruiswijk is een linkspoot toch? Die ga je dus niet op de positie van Stam zetten. Daarvoor hebben we bovendien Heitinga en Van der Wiel al in huis, die minstens zoveel talent hebben. Waarmee ik overigens niet zeg dat Van der Wiel beter is dan Kruiswijk. Als backup achter Vermaelen zou Kruiswijk een optie zijn, maar ik heb liever een linksback die ook centraal kan spelen. En volgens mij is Kruiswijk echt geen linksback.
pi_52633117
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:39 schreef Blight het volgende:

[..]

Inzetbaar.

Luque was opvallend genoeg één van de betere en fittere spelers van Newcastle gedurende de voorbereiding.
Waar haal je die wijsheid vandaan?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:41:24 #47
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52633125
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:39 schreef Chivu het volgende:

[..]

Kruiswijk is een linkspoot toch? Die ga je dus niet op de positie van Stam zetten. Daarvoor hebben we bovendien Heitinga en Van der Wiel al in huis, die minstens zoveel talent hebben. Waarmee ik overigens niet zeg dat Van der Wiel beter is dan Kruiswijk. Als backup achter Vermaelen zou Kruiswijk een optie zijn, maar ik heb liever een linksback die ook centraal kan spelen. En volgens mij is Kruiswijk echt geen linksback.
Voordeel voor Arnold Kruiswijk is wel dat hij gegarandeerd geselecteerd wordt door Bassie als hij eenmaal Ajacied is!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52633139
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:37 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Hoe ontwikkeld Sankoh zich? daar was iedereen een jaar geleden zo laaiend over.
Sankoh doet het uitstekend, maar hij heeft af en toe nog van die ''De Boertjes'' zeg maar.
Maar het is gewoon een goede verdediger. Zijn concentratie moet nog beter en hij is af en toe wat nonchalant, als dat er eenmaal uit is dan heb je gewoon een topper.
Verdedigen kan ie wel, hij heeft ook nog eens een goede lange pass en een goed afstandsshot in de benen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:42:24 #49
32402 s0k
..............................
pi_52633161
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:39 schreef Chivu het volgende:

[..]

Hm, dacht dat hij een rechtspoot was. Foutje Achter Vermaelen heb je altijd nog Vertonghen he, die kan daar ook spelen. Maar ben het helemaal met je eens over linksachter. Van Emanuelson en Schilder word ik op dit moment niet echt vrolijk. Ik zou daar graag nog een ervaren speler willen hebben. Nee, geen Lindenbergh, liever iemand die wel kan voetballen.
..................................................................................................................................................
pi_52633167
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:41 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Voordeel voor Arnold Kruiswijk is wel dat hij gegarandeerd geselecteerd wordt door Bassie als hij eenmaal Ajacied is!
Das waar
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52633169
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:41 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ik kan het beamen, heb wat oefenwedstrijden van Newcastle op DVD liggen.
Tegen Celtic speelde hij zeer goed.
pi_52633275
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik kan het beamen, heb wat oefenwedstrijden van Newcastle op DVD liggen.
Tegen Celtic speelde hij zeer goed.
Dan ben je wel veel met voetbal bezig dan.

Wel goed om te horen in ieder geval.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52633286
Maargoed, Newcastle verloor vorig jaar ook gewoon in 2 wedstrijden van AZ in de UEFA Cup.
pi_52633398
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:46 schreef Fides het volgende:
Maargoed, Newcastle verloor vorig jaar ook gewoon in 2 wedstrijden van AZ in de UEFA Cup.
Ajax ook van FC Kopenhagen in de voorronde CL.
pi_52633414
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:46 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Dan ben je wel veel met voetbal bezig dan.

Wel goed om te horen in ieder geval.
Ik kijk af en toe wel eens een wedstrijdje
pi_52633658
Ajax wil transfer Luque snel afronden
23 augustus 2007

Ajax wil zich nog voor het einde van de maand met Albert Luque versterken. De technische leiding van de Amsterdamse club onderzoekt of de overgang van de 29-jarige Spaanse aanvaller te realiseren valt.

De in Barcelona geboren Luque staat nog tot de zomer van 2010 bij Newcastle United onder contract. De Engelse club wil waarschijnlijk wel meewerken aan het vertrek van de aanvaller. Luque speelde de laatste twee seizoenen slechts 21 competitiewedstrijden in de Premier League.

Ajax probeert momenteel uit te vinden of, en onder welke voorwaarden, Luque naar Amsterdam wil verhuizen. Newcastle United betaalde drie jaar geleden 14 miljoen euro voor de Spanjaard. Luque bedong na zijn vertrek bij Deportivo la Coruña een weeksalaris van 60.000 euro.

PSV ondernam het afgelopen jaar twee vergeefse pogingen om Luque naar Eindhoven te halen. De landskampioen wilde de Spanjaard huren. Bij dergelijke constructies is het gebruikelijk dat de eigenaar van de voetballer, in dit geval Newcastle United, een deel van het loon van de speler voor zijn rekening neemt.

Ajax is na het vertrek van Wesley Sneijder naar Real Madrid op zoek naar twee versterkingen. De club probeerde de afgelopen week vergeefs Alberto Riera van Espanyol over te nemen. De markt voor internationale transfers sluit op 31 augustus om middernacht.

De clubleiding van Ajax wilde de onderhandelingen met Luque donderdagavond niet toelichten. In Spaanse kranten stonden al verschillende berichten dat Luque voor Ajax heeft gekozen boven het Spaanse Real Betis Sevilla. Hij zou genoegen hebben genomen met een aanmerkelijk lager salaris.

Dit berichte FC Update. Ik wordt zo schijtziek van die tegenstrijdige berichten. Iedereen heeft een ander verhaal.
pi_52633706
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:41 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Newcastle is één van mijn favoriete buitelandse clubs. Ik volg ze redelijk goed.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52633716
Dit is een schaamteloze TVP.
Is er trouwens iets waar van de geruchten over Haris M. en Arnold K. ?
pi_52633722
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik kijk af en toe wel eens een wedstrijdje
Dat heb ik dus ook. Bijna alles uit de Premier League, in ieder geval. .
pi_52633921
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:59 schreef Blight het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook. Bijna alles uit de Premier League, in ieder geval. .
Ik download gemiddeld een wedstrijdje of 25 per week , buiten de wedstrijden die ik al op sport 1 enzo volg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')