Stam heeft vaak zat last van kwaaltjes, dus hij zou opzich zat wedstrijden mee kunnen pikken. En zo doende al groeien binnen ajax.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:36 schreef venomsnake het volgende:
En bij Ajax zal hij geen basisplek krijgen neem ik aan, dus of ie daar nu trek in heeft?
Het is een blijft Ajax, een sportieve verbetering!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:36 schreef venomsnake het volgende:
En bij Ajax zal hij geen basisplek krijgen neem ik aan, dus of ie daar nu trek in heeft?
Inzetbaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:38 schreef Pritt het volgende:
Martin luistert niet naar mij want De Guzman is nog steeds niet binnen.
Is Luque nu trouwens meteen inzetbaar of is hij geblesseerd?
Kruiswijk is een linkspoot toch? Die ga je dus niet op de positie van Stam zetten. Daarvoor hebben we bovendien Heitinga en Van der Wiel al in huis, die minstens zoveel talent hebben. Waarmee ik overigens niet zeg dat Van der Wiel beter is dan Kruiswijk. Als backup achter Vermaelen zou Kruiswijk een optie zijn, maar ik heb liever een linksback die ook centraal kan spelen. En volgens mij is Kruiswijk echt geen linksback.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:37 schreef s0k het volgende:
[..]
Stam heeft vaak zat last van kwaaltjes, dus hij zou opzich zat wedstrijden mee kunnen pikken. En zo doende al groeien binnen ajax.
Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:39 schreef Blight het volgende:
[..]
Inzetbaar.
Luque was opvallend genoeg één van de betere en fittere spelers van Newcastle gedurende de voorbereiding.
Voordeel voor Arnold Kruiswijk is wel dat hij gegarandeerd geselecteerd wordt door Bassie als hij eenmaal Ajacied is!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:39 schreef Chivu het volgende:
[..]
Kruiswijk is een linkspoot toch? Die ga je dus niet op de positie van Stam zetten. Daarvoor hebben we bovendien Heitinga en Van der Wiel al in huis, die minstens zoveel talent hebben. Waarmee ik overigens niet zeg dat Van der Wiel beter is dan Kruiswijk. Als backup achter Vermaelen zou Kruiswijk een optie zijn, maar ik heb liever een linksback die ook centraal kan spelen. En volgens mij is Kruiswijk echt geen linksback.
Sankoh doet het uitstekend, maar hij heeft af en toe nog van die ''De Boertjes'' zeg maar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:37 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hoe ontwikkeld Sankoh zich? daar was iedereen een jaar geleden zo laaiend over.
Hm, dacht dat hij een rechtspoot was. Foutjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:39 schreef Chivu het volgende:
[..]
Kruiswijk is een linkspoot toch? Die ga je dus niet op de positie van Stam zetten. Daarvoor hebben we bovendien Heitinga en Van der Wiel al in huis, die minstens zoveel talent hebben. Waarmee ik overigens niet zeg dat Van der Wiel beter is dan Kruiswijk. Als backup achter Vermaelen zou Kruiswijk een optie zijn, maar ik heb liever een linksback die ook centraal kan spelen. En volgens mij is Kruiswijk echt geen linksback.
Das waarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voordeel voor Arnold Kruiswijk is wel dat hij gegarandeerd geselecteerd wordt door Bassie als hij eenmaal Ajacied is!
Ik kan het beamen, heb wat oefenwedstrijden van Newcastle op DVD liggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:41 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan?
Dan ben je wel veel met voetbal bezig dan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kan het beamen, heb wat oefenwedstrijden van Newcastle op DVD liggen.
Tegen Celtic speelde hij zeer goed.
Ajax ook van FC Kopenhagen in de voorronde CL.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:46 schreef Fides het volgende:
Maargoed, Newcastle verloor vorig jaar ook gewoon in 2 wedstrijden van AZ in de UEFA Cup.
Ik kijk af en toe wel eens een wedstrijdjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:46 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dan ben je wel veel met voetbal bezig dan.
Wel goed om te horen in ieder geval.
Newcastle is één van mijn favoriete buitelandse clubs. Ik volg ze redelijk goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:41 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan?
Dat heb ik dus ook. Bijna alles uit de Premier League, in ieder geval.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe wel eens een wedstrijdje![]()
Ik download gemiddeld een wedstrijdje of 25 per weekquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:59 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Bijna alles uit de Premier League, in ieder geval..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |