abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:23:50 #26
32402 s0k
..............................
pi_52632595
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:22 schreef Blight het volgende:

[..]

Hij kan in ieder geval op fabelachtige wijze in eigen doel koppen.
En wenkbrauwen laten spatten.
..................................................................................................................................................
pi_52632603
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

Luque weet dus al hoe hij tegen PSV moet scoren.
Sterker nog, hij scoorde ook es een penalty in een friendly tegen PSV vorig jaar. Die vrije trap was mooier, knalhard in de 'korte' hoek
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:25:07 #28
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52632628
Er schijnt een Nederlandse topclub achter Arnold Kruiswijk aan te zitten, Ajax misschien?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52632630
We moeten het trouwens ook niet gaan overdrijven met aankopen. Ik was net zo blij met het ruime aantal Nederlanders in de basis.
pi_52632684
2,2 mil salaris voor een speler die nog maar moet laten zien of die ooit nog enigszins op zijn oude niveau terecht kan komen. Gewaagde gok.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_52632728
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:25 schreef Chivu het volgende:
We moeten het trouwens ook niet gaan overdrijven met aankopen. Ik was net zo blij met het ruime aantal Nederlanders in de basis.
Tsjah er zijn nou eenmaal geen Nederlanders meer.
lollig
pi_52632762
Wat zitten we toch te zeuren over dat geld, we hebben nog nooit zoveel gehad en dan kost het kampioenschap maar een paar miljoen meer aan salaris, boeiend.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_52632774
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3026-38.php

Let op het verschil tussen de eerste en de laatste pagina's
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52632791
quote:
23/8/2007 - Luque: ik ga naar Ajax
(Gepost door RvN)

Tegenover Radio Sevilla heeft Luque laten weten Betis Sevilla te hebben afgezegd en voor Ajax te hebben gekozen. Dat meldt de regionale versie in Sevilla van de betrouwbare Spaanse krant ABC. 'Ik heb Betis definitief afgezegd. Ik ben hen dankbaar voor de interesse, maar ik ga naar Ajax,' zo zou de aanvaller vanmiddag hebben laten weten op Radio Sevilla. Volgens het bericht kon Betis niet verder gaan dan een salaris van 1,5 miljoen euro, terwijl Ajax 2,2 miljoen euro biedt.

ow wacht, ik zal was spuit 374973294 zijn
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_52632808
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:25 schreef M0NTANA het volgende:
Er schijnt een Nederlandse topclub achter Arnold Kruiswijk aan te zitten, Ajax misschien?
Ik hoop dat ie nog een jaartje bij de FC blijft en dan transfervrij vertrekt.
Bijtekenen mag ook natuurlijk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52632813
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:29 schreef BB-boy het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3026-38.php

Let op het verschil tussen de eerste en de laatste pagina's
Vergeet niet dat het toen om een aanvulling ging en nu om een vervanger van Koné ging.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:31:07 #37
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52632824
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:26 schreef LudoSanders het volgende:
2,2 mil salaris voor een speler die nog maar moet laten zien of die ooit nog enigszins op zijn oude niveau terecht kan komen. Gewaagde gok.
2.2 milj. zal ook wel niet kloppen me dunkt.. denkt dat het iets lager ligt.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:31:51 #38
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52632847
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik hoop dat ie nog een jaartje bij de FC blijft en dan transfervrij vertrekt.
Je kan toch beter cashen?

Denk je trouwens dat Hans Nijland wel wil onderhandelen? Of is hij voor geen prijs te koop?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52632960
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je kan toch beter cashen?

Denk je trouwens dat Hans Nijland wel wil onderhandelen? Of is hij voor geen prijs te koop?
Hij is wel enorm belangrijk voor Groningen, dus hem nog een jaar behouden is ook heel wat waard.
Ze gaan proberen om het een nieuw contract aan te bieden, maar er schijnt idd ook belangstelling voor hem te zijn.

Voor een goede prijs zal Nijland wel gaan praten, hij heeft nog maar een éénjarig contract dus vele miljoenen zal hij niet meer opbrengen. Maar aangezien hij enorm belangrijk is en het feit dat de transferperiode bijna is afgelopen zal hij ook niet echt heel goedkoop zijn denk ik.

En bij Ajax zal hij geen basisplek krijgen neem ik aan, dus of ie daar nu trek in heeft?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52633012
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:36 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hij is wel enorm belangrijk voor Groningen, dus hem nog een jaar behouden is ook heel wat waard.
Ze gaan proberen om het een nieuw contract aan te bieden, maar er schijnt idd ook belangstelling voor hem te zijn.

Voor een goede prijs zal Nijland wel gaan praten, hij heeft nog maar een éénjarig contract dus vele miljoenen zal hij niet meer opbrengen. Maar aangezien hij enorm belangrijk is en het feit dat de transferperiode bijna is afgelopen zal hij ook niet echt heel goedkoop zijn denk ik.

En bij Ajax zal hij geen basisplek krijgen neem ik aan, dus of ie daar nu trek in heeft?
Hoe ontwikkeld Sankoh zich? daar was iedereen een jaar geleden zo laaiend over.
lollig
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:37:35 #41
32402 s0k
pi_52633013
quote:

Stam heeft vaak zat last van kwaaltjes, dus hij zou opzich zat wedstrijden mee kunnen pikken. En zo doende al groeien binnen ajax.
..................................................................................................................................................
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:37:43 #42
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52633016
quote:

Het is een blijft Ajax, een sportieve verbetering!
pi_52633039
Martin luistert niet naar mij want De Guzman is nog steeds niet binnen.
Is Luque nu trouwens meteen inzetbaar of is hij geblesseerd?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_52633074
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:38 schreef Pritt het volgende:
Martin luistert niet naar mij want De Guzman is nog steeds niet binnen.
Is Luque nu trouwens meteen inzetbaar of is hij geblesseerd?
Inzetbaar.

Luque was opvallend genoeg één van de betere en fittere spelers van Newcastle gedurende de voorbereiding.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52633089
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:37 schreef s0k het volgende:

[..]

Stam heeft vaak zat last van kwaaltjes, dus hij zou opzich zat wedstrijden mee kunnen pikken. En zo doende al groeien binnen ajax.
Kruiswijk is een linkspoot toch? Die ga je dus niet op de positie van Stam zetten. Daarvoor hebben we bovendien Heitinga en Van der Wiel al in huis, die minstens zoveel talent hebben. Waarmee ik overigens niet zeg dat Van der Wiel beter is dan Kruiswijk. Als backup achter Vermaelen zou Kruiswijk een optie zijn, maar ik heb liever een linksback die ook centraal kan spelen. En volgens mij is Kruiswijk echt geen linksback.
pi_52633117
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:39 schreef Blight het volgende:

[..]

Inzetbaar.

Luque was opvallend genoeg één van de betere en fittere spelers van Newcastle gedurende de voorbereiding.
Waar haal je die wijsheid vandaan?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:41:24 #47
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52633125
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:39 schreef Chivu het volgende:

[..]

Kruiswijk is een linkspoot toch? Die ga je dus niet op de positie van Stam zetten. Daarvoor hebben we bovendien Heitinga en Van der Wiel al in huis, die minstens zoveel talent hebben. Waarmee ik overigens niet zeg dat Van der Wiel beter is dan Kruiswijk. Als backup achter Vermaelen zou Kruiswijk een optie zijn, maar ik heb liever een linksback die ook centraal kan spelen. En volgens mij is Kruiswijk echt geen linksback.
Voordeel voor Arnold Kruiswijk is wel dat hij gegarandeerd geselecteerd wordt door Bassie als hij eenmaal Ajacied is!
pi_52633139
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:37 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Hoe ontwikkeld Sankoh zich? daar was iedereen een jaar geleden zo laaiend over.
Sankoh doet het uitstekend, maar hij heeft af en toe nog van die ''De Boertjes'' zeg maar.
Maar het is gewoon een goede verdediger. Zijn concentratie moet nog beter en hij is af en toe wat nonchalant, als dat er eenmaal uit is dan heb je gewoon een topper.
Verdedigen kan ie wel, hij heeft ook nog eens een goede lange pass en een goed afstandsshot in de benen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:42:24 #49
32402 s0k
pi_52633161
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:39 schreef Chivu het volgende:

[..]

Hm, dacht dat hij een rechtspoot was. Foutje Achter Vermaelen heb je altijd nog Vertonghen he, die kan daar ook spelen. Maar ben het helemaal met je eens over linksachter. Van Emanuelson en Schilder word ik op dit moment niet echt vrolijk. Ik zou daar graag nog een ervaren speler willen hebben. Nee, geen Lindenbergh, liever iemand die wel kan voetballen.
pi_52633167
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:41 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Voordeel voor Arnold Kruiswijk is wel dat hij gegarandeerd geselecteerd wordt door Bassie als hij eenmaal Ajacied is!
Das waar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')