lurkerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Haha ik wist wel dat je het ging doenvooral na reacties in dat rode bultjes na scheren topic, whehe
ouders die 's avonds je kamer besluipenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:54 schreef Cahir het volgende:
Waarom moet alles godverdomme ontiegelijk jeuken nadat je het voor de eerste keer heb geschorenEn het houd godverdomme gewoon 4 dagen aan
Niks nouja, dat jij dat allemaal weetquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja, nu lijkt je piemel ineens groter, is goed voor je zelfvertrouwen he
Een vastgespijkerde fladderende mot. (soort van)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wtf heb jij in je avatar man![]()
Ik zie deze topic nu met andere ogen weet je datquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:01 schreef Cahir het volgende:
En waarom heeft God ons haar gegeven bij dat gedeelte tussen je lul en achterwerk ?![]()
O nu ben ik!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:20 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Ik zie deze topic nu met andere ogen weet je dat![]()
En dan vooral deze post![]()
Geen keus met een paar vrienden die nogal graag over die van hun praten af en toequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:04 schreef Cahir het volgende:
[..]
Niks nouja, dat jij dat allemaal weet
En nu int nederlands?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Geen keus met een paar vrienden die nogal graag over die van hun praten af en toe
Dat is het, jij moet het lerenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:54 schreef Sjibble het volgende:
[..]homo
Als je nou even 10 min wacht dan stormt er heus iemand binnen die het best wil doen, moet jij het ook willen![]()
Of je Brocoli lust.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 04:00 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
What´s up girrrrrrrrrrlllll?
God bestaat niet, als dat wel zo was dan zou hij ons toompje over onze neus heen trekken en door de modder rollen terwijl hij over zichzelf heen spuit en zegt: ik ben een lievvvv makreeltje!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:01 schreef Cahir het volgende:
En waarom heeft God ons haar gegeven bij dat gedeelte tussen je lul en achterwerk ?![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:07 schreef Devlinsect het volgende:
Bedankt voor het mededelen dat je voor de eerste keer je zak hebt geschoren. Je wordt nog wel een man.
![]()
Het scheren of dit topic openenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Van mij had het niet gehoeven, eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |