Wij zijn van de generatie toen uitgaan nog tof was.quote:
Ik denk dat jij er meer van hebt gezien, maar het was wel een leuke tijdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wij zijn van de generatie toen uitgaan nog tof was.![]()
Nou ja, ik zag het allemaal wel, maar vanuit een andere dimensie zeg maar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er meer van hebt gezien, maar het was wel een leuke tijd
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou ja, ik zag het allemaal wel, maar vanuit een andere dimensie zeg maar.![]()
Prima, daar willen we uitschot als jij ook niet hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:57 schreef JohnDope het volgende:
ik zal in die toko's waar hij draaide niet dood gevonden willen worden
Uitschot genoeg daar hoor, volgens mij is de GHB daar binnen uitgevondenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:03 schreef Laton het volgende:
[..]
Prima, daar willen we uitschot als jij ook niet hebben.
Ik had het eigenlijk over pillen, sorry dat ik niet duidelijk genoeg was.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
![]()
Ik ben van '75 bedoel ik te zeggen. Toen was dat extravagante nog nieuw
Dat zeiden ze in 1990 ook tegen Mick Jagger.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:53 schreef leolinedance het volgende:
heb hem ook zeker een keer zien draaien. Goede DJ! Zo te zien een echte grondlegger geweest..maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan..
Is dat zo ja?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zeiden ze in 1990 ook tegen Mick Jagger.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wij zijn van de generatie toen uitgaan nog tof was.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ja, ja, zelfs DJ's worden volwassen [afbeelding] [afbeelding]
UVT was het eerste waar ik aan dacht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:35 schreef StateOfMind het volgende:
Met alle respect voor de man (ik ben ook van de generatie die hem kent), maar kan dit topic niet beter naar MUZ of UVT?
Lijkt me daar beter op zijn plaats, dit is nou niet echt wereldnieuws of zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |