Ik heb toch helemaal niet gezegd dat het een gestoorde homo is die denkt dat God achter hem staat?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:55 schreef Olep het volgende:
reltopic?
Ik heb er als kind al van gezien, maar echt boeie kon het me niet. Ik was al op vroege leeftijd hoogontwikkeld en keek liever naar programma's van Teleac dan naar goedkope spelletjes.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:56 schreef bravo het volgende:
ach, het is iemand die veel betekend heeft voor veel mensen, en die de tv een beetje wakker heeft geschud
Laat mensen 1 week rouwen, en sluit je ogen niet, en kijk zelf ook eens iets van Jos Brink
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:56 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik heb toch helemaal niet gezegd dat het een gestoorde homo is die denkt dat God achter hem staat?
Wat moet ik hier van denken?quote:
Darmen zijn ook ontworpen als uitgang, niet als ingangquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Whehe, zoeen homo die doodgaat aan darmkźnker
Ik weet niet in wat voor achterlijke kerk hij aan het prediken was, maar in mijn kerk komen absoluut geen homo's.quote:
Als jij dood bent is er een heleboel leuks op tv. Wrang he.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:54 schreef ouderejongere het volgende:
Waarom zoveel aandacht voor 1 dode? Al die aandachtsgeile BN'ers die allemaal op tv moeten vertellen dat ze het zooo erg vinden dat hij dood is.
De hele week is er helemaal niks anders op tv
Misschien gaan ze voor het zingen de kerk uit?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor achterlijke kerk hij aan het prediken was, maar in mijn kerk komen absoluut geen homo's.
Doe even normaalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Homo ben je of ben je niet. Of je eraan toegeeft is weer wat andersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor achterlijke kerk hij aan het prediken was, maar in mijn kerk komen absoluut geen homo's.
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:08 schreef netnord het volgende:
Homo ben je of ben je niet. Of je eraan toegeeft is weer wat anders![]()
Homo's kiezen ervoor om homo te zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:08 schreef netnord het volgende:
[..]
Homo ben je of ben je niet. Of je eraan toegeeft is weer wat anders![]()
Idd, ik had liever gehad dat jij doodgegaan was, dan had ik er niks van gehoord.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:54 schreef ouderejongere het volgende:
Waarom zoveel aandacht voor 1 dode? Al die aandachtsgeile BN'ers die allemaal op tv moeten vertellen dat ze het zooo erg vinden dat hij dood is.
De hele week is er helemaal niks anders op tv
Rustig maar, ik ga dood, net als iedereen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, ik had liever gehad dat jij doodgegaan was, dan had ik er niks van gehoord.
Er zijn dingen die je kunt doen om dit te bespoedigen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:13 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Rustig maar, ik ga dood, net als iedereen.
daarom noemden ze hem ook een duizendpoot.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |