die presteren minder aangezien de lucht niet rechtstreeks uit de kast gehaald wordt, daarvoor is zo'n tower in principe beter.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[afbeelding] is meer mijn stylemaar dan full copper :p
Het probleem met dat soort koelers vind ik dat ze haaks op de airflow in de behuizing staan.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[afbeelding] is meer mijn stylemaar dan full copper :p
hij koelt mn Athlon goed genoegquote:Op donderdag 6 september 2007 18:43 schreef Athmozz het volgende:
[..]
die presteren minder aangezien de lucht niet rechtstreeks uit de kast gehaald wordt, daarvoor is zo'n tower in principe beter.
Ik heb die koeler nu zelf ook liggen, alleen wacht ik op de tijd om hem in te bouwen...
Toffe spulletjes allemaal, maar ik ben toch benieuwd naar het eindresultaat mét de CCFL's aan.
ik moet mijn MDA rebooten en dat ga ik zometeen doen, dan maak ik fotosquote:Op donderdag 6 september 2007 18:43 schreef Athmozz het volgende:
[..]
die presteren minder aangezien de lucht niet rechtstreeks uit de kast gehaald wordt, daarvoor is zo'n tower in principe beter.
Ik heb die koeler nu zelf ook liggen, alleen wacht ik op de tijd om hem in te bouwen...
Toffe spulletjes allemaal, maar ik ben toch benieuwd naar het eindresultaat mét de CCFL's aan.
Hmm, dan gaat ie nooit meer uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je laat de wekker afgaan als murp weer een kuttopic heeft geopend
3 halen is 6 betalen.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:17 schreef dikkedorus het volgende:
Hey nog een Radio Moskau fan? Komen jullie in een voordeelverpakking ofzo?
'fan' <-> casemod-topic. Volgens mij snap ik hem!quote:Op donderdag 6 september 2007 20:17 schreef dikkedorus het volgende:
Hey nog een Radio Moskau fan? Komen jullie in een voordeelverpakking ofzo?
slot 1 en 2 niet meer 3 en 4 wel.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:47 schreef Rossoneri het volgende:
Die koeler![]()
Dat dat fatsoenlijk op het moederbord past.Kun je dan nog wel goed bij je gehuegen bankjes oid komen??
Slot 1 en 3 = Dualchannel. Da's sneller.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:24 schreef Elixabete het volgende:
[..]
slot 1 en 2 niet meer 3 en 4 wel.
Eerst het geheugen erop en dan die heatsink erop, gaat prima want er is 48 mm ruimte, als je het niet al te gek maakt dan past dat.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:47 schreef Rossoneri het volgende:
Dat dat fatsoenlijk op het moederbord past.Kun je dan nog wel goed bij je gehuegen bankjes oid komen??
hier zijn 1+3 en 2+4 een channelquote:Op donderdag 6 september 2007 22:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Slot 1 en 3 = Dualchannel. Da's sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |