Ik kon vammorgen mijn inboedel bekijken die tijdelijk ergens anders opgeslagen was wegens omstandigheden. Ik kijk of alles er nog is en mijn oog valt op mijn Koran die in zijn geheel is uitgerukt en waar de blaadjes uit fladderen. Mooi is dat. Het zal vast 'per ongeluk' zijn gebeurt maar ik heb geen zin om daarmee met de berheerder te discussieren.
Aangezien ik mijn rijtje compleet wil hebben thuis (Bijbel, Tenach, Koran, Bhagavad Gita), ging ik in het leuke stadje Woerden (waar ik een gedeelte van mijn leven gewoont heb) op zoek naar een Koran. Ik loop de Verwij binnen, ga naar de religie sectie en zoek me rot. Goh. Ik naar de balie met de vraag: 'Hebben jullie een Koran vertaalde versie , of zijn ze uitverkocht'. Die vrouw kijkt me aan alsof Wilders ideeen gister zijn ingevoerd en zegt: 'Nee, die verkopen we niet
![]()
'.
Er staan meer dan 200 boeken. Over de meest vage stromingen binnen het Christendom, over Scientoligy, over grote filisofieen met betrekking tot de helige driehoek, over UFO's Jezus op aarde hebben gezet. Maar een fucking Koran kon er niet af.
Dit gaat te vieze fur. Wilders is nog niet aan de macht en ik wil gewoon een Koran kopen. Mooi vertaald met een mooie hoes.
Mijn klacht: Winkels die allerlei religieuze boeken hebben maar weigeren een Koran in het assortiment op te nemen.
ow ja:
[ Bericht 1% gewijzigd door Paramnesia op 23-08-2007 18:10:32 ]
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.