Nee hij heeft telefoonangst hahaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:16 schreef farceman het volgende:
Nix heeft tot 21.00...probeert hij zo lang mogelijk tijd te rekken om maar geen tv te hoeven maken?
Aktie jaap gaat niet door.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:04 schreef farceman het volgende:
Val net binnen ....2 vraagjes...
* gaat die flauwval aktie van jaap niet meer door?
* Hoeveel dates hebben er gereageerd voor Nix?
O Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:17 schreef blomst het volgende:
[..]
Aktie jaap gaat niet door.
Volgens mij hebben ze voor dennix 7 uitgezocht.
Die mag hij de komende twee uur bellen, en daarvan mag er zondag ééntje komen voor een date, maar ik kan het fout hebben.
Is hij de hele dag al aan het doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:21 schreef grazygirl het volgende:
nou ja waarom lult jaap nu alles door tegen nix?
nou dan snap ik er nu weer eens helemaal geen hout van voor wie en tegen wie jaap isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is hij de hele dag al aan het doen.
Jaap is denk alleen voor zijn eigen en komt zo aan een hoop informatie.Maar hij kan zelf wel eens het haasje worden door niet echt te kiezen.Huub heeft hem daar al zo vaak voor gewaarschuwd.Als de drie stellen besluiten om JaaP weg te stemmen is hij de klos.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:23 schreef grazygirl het volgende:
[..]
nou dan snap ik er nu weer eens helemaal geen hout van voor wie en tegen wie jaap is![]()
Jaap verzint nu ook de vragenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:25 schreef farceman het volgende:
Moet jaap Nix nu echt met alles helpen???!!!
Hij mag er maar 1 uitnodigen dus kan hij er rustig op doorknallen, zijn ding doen, dat sowieso 100%quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:26 schreef Copycat het volgende:
Grote kans dat Dennis alle dames afwijst, omdat de juiste er niet tussen zit. 100%, zou ik bijna durven zeggen.
Top vraag als je wilt datenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:26 schreef Marieke_B het volgende:
Dennis verzint een leuke eerste vraag:
"Wat vindt je van Nadia?"
Beequeen, van harte!![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:31 schreef Desii het volgende:
Telefoongesprekken van Nix:
1e voicemail
hoi, je spreekt met dennis uit de goooooouuwwe kooi
Hij kan ook zeggen: wat zie je er sensationeel uit!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Top vraag als je wilt daten![]()
dank je wel
Thanxquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:35 schreef tutjehola het volgende:
Heeeeeeeeee, BQ. Jij aan de telefoon?
(proficiat)
Vind het ook beroerde planningquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:38 schreef Peter6000 het volgende:
Hee, leuk: selectiegesprekjes.
Maar zondag is toch Jaaps halfjaar dag, valt dat samen met zijn date.
Zat jaap ook al over in.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:38 schreef Peter6000 het volgende:
Hee, leuk: selectiegesprekjes.
Maar zondag is toch Jaaps halfjaar dag, valt dat samen met zijn date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |