Ik zou het wel mooi vinden als hij nu weggestemd zou worden. Hij brengt helemaal niets meer en wil zich ook niet aan een groepje binden... Misschien tijd voor de toneelhaak voor Japio?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:55 schreef rooie3 het volgende:
Brian wil Jaap er dus uit.Hoop dat Jaap dat gauw hoort.Wat een dombo is die Jaap.Gewoon Huub,Lieke en Jaap.
Dennix moet het hebben van backstabbing, zelf komt hij nl met nix.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:00 schreef Clank het volgende:
Dennis zegt nu ook tegen Brian dat Huub achter zijn rug om slecht over hem lult. Had hij eerder vanmiddag al tegen Jaap gezegd.
Ben je jarig? In dat geval, gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dus.
bedankt
Misschien kan het in een keer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:00 schreef itsme het volgende:
Moet er even bij zeggen dat ik liever Dennis weggestemd zou zien worden maar dan maar Jaap
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt, ik hoop voor jullie hetzelfde![]()
![]()
Deze post is ook voor DrH.![]()
Amanda en Naad hebben girltalk, voor de zoveelste keer en weer gaat het over sex.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:03 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Ben je jarig? In dat geval, gefeliciteerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |