Dan was ik nu wel loempia's aan het etenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:43 schreef Biogarde het volgende:
Woon je in China?
Casema hier. Nergens last van.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:46 schreef Seneca het volgende:
Same here. Wikipedia is stuk. Msn is stuk. Google is stuk. Fok! doet het wel. De Apple site ook.
Maar ik sta er niet van te kijken. Ik heb namelijk Casema.
Casema
Talpa
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:46 schreef Seneca het volgende:
Same here. Wikipedia is stuk. Msn is stuk. Google is stuk. Fok! doet het wel. De Apple site ook.
Casema
RTL8
Wellicht belangrijk: Casema op studentenwijk Uilenstede. Waar ze effectief een monopolie hebben en dus niet hoeven te concurreren op servicequote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Casema hier. Nergens last van.
Same Here... Surfnet 100mBitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:49 schreef sharkzor het volgende:
hier zijn ook een hoop dingen dood. surfnet 100mbit.
microsoft, apple etc...
oh, ik heb hier een glasvezel gigabit verbinding maar hier werkt alles nog op volle snelheid LAL!quote:
ik zeg duidelijk dat alles hier perfect werkt, dus ook die 2 websites.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:03 schreef Metalex het volgende:
Jij kan gewoon wikipedia op en hotmail?
surfnet.nlquote:23 augustus 2007
Storing
Er is op dit moment een probleem met het internetverkeer van en naar netwerken buiten het SURFnet-netwerk. Dit betekent dat er bijvoorbeeld geen Amerikaanse sites bereikbaar zijn.
Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
Gloeiendequote:
Ach, wat we tot nu toe al hier gehad hebben is in ieder geval:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:19 schreef susscorfa het volgende:
ik vraag me altijd af wat dit soort problemen zijn routers die kapot zijn oid ?
@HOME hier, zelfde probleemquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:46 schreef Seneca het volgende:
Casema
Talpa
ach wees blij dat je niet op de Rug zitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:29 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ach, wat we tot nu toe al hier gehad hebben is in ieder geval:
- Overhitte servers omdat er geen airco geplaatst was in de serverruimte (dit ivm met bezuiniging)
- Servers die een halve week van slag zijn geweest door een blikseminslag
- Een DNS server die was gecrashed, en omdat deze niet redundant was uitgevoerd, hebben we hierdoor een week zonder internet gezeten (dit omdat het bedrijf dat de server had moeten fixen niet thuisgaf omdat casema bepaalde rekeningen niet betaald zou hebben, etc)
- Zonder waarschuwing, melding, of wat dan ook geblokkeerd worden omdat men vanuit 'betrouwbare' bron heeft vernomen dat je spyware op je computer hebt staan. Hoe het mogelijk was ik een windows spyware programma op mijn macbook had staan konden ze niet verklaren. Wel heeft het 3 dagen geduurd voordat ze me weer konden deblokkeren.
En nu dit weer dus. Ik sta nergens meer van te kijken.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:02 schreef Burner2000 het volgende:
Dit is de oplossing:
[afbeelding]
er zijn nog altijd mensen die dan zouden schrikken als je dat op hun pc zet!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:02 schreef Burner2000 het volgende:
Dit is de oplossing:
[afbeelding]
quote:Storing
De storing is opgelost en de externe IP connectiviteit is weer hersteld. Het probleem is verholpen. Op dit moment loopt er nog onderzoek naar de oorzaak of oorzaken van het probleem.
Onze excuses voor de late melding van de storing.
Je leven wat doe je?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
In Arnhem lag het er ook meer dan een uur uit. Zat ik te shaken op mn werk omdat ik niet kon Fok!en [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |