abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55035459
Luque en Urzaiz samen op de fiets, het moet niet gekker worden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_55035478
Dat is juist mooi om te zien
AFC AJAX
pi_55035743
Leuk stuk, lijkt me een aardige gozer Luque
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_55036490
quote:
,,Ismael is wel de betere fietser. Hij is sterker. Als ik Miguel Indurain ben, dan is hij toch wel Lance Armstrong."
pi_56379923
quote:
'Luque misdroeg zich op training Ajax' 29 januari 2008

Albert Luque met teamgenoot Gabri Albert Luque heeft zich vorige week misdragen op de training van Ajax. Dat wist columnist Thomas Rijsman maandag te melden in het AT5-pro-gramma FC Godenzonen. Volgens Rijsman loopt Luque gefrustreerd rond in Amsterdam omdat hij weinig speeltijd krijgt van trainer Adrie Koster. De Spanjaard, die afgelopen zomer overkwam van Newcastle United, is de bestbetaalde Ajacied met een jaarsalaris van ruim twee miljoen euro.

Afgelopen week ontstond er op de training een felle woordenwisseling tussen Luque en keeper Maarten Stekelenburg, aldus Rijsman. Stekelenburg wees de aanvaller erop dat hij wat meer moest meeverdedigen. Naar verluidt ontplofte Luque vervolgens en liet hij de doelman meerdere malen blijken 'dat hij zijn bek moest houden'.
pi_56379952
Weg ermee. Past niet bij Ajax, is geen toegevoegde waarde en is te duur.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56380141
Raak je helaas aan de straatstenen niet kwijt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56380289
Luque blijft een topper in potentie!
pi_56380319
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:32 schreef RayMania het volgende:
Goed plan.

Luque
pi_56380339
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:32 schreef RayMania het volgende:
Inderdaad.
pi_56380340
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Luque blijft een topper in potentie!
Misschien bij het seniorenvoetbal ja
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 29 januari 2008 @ 11:04:48 #212
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_56380684
Oprotten met Luque
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_56380747
Uberhaupt Spanjaarden bij Ajax is niks, alleen Gabri is van grote waarde.

Roger, Urzaíz, Juanfran, Luque, drie keer niks. Allemaal oud, versleten, te duur, taalprobleem op het begin (niet iedereen kan Engels). Zet op die plek een gemotiveerde jeugdspeler / subtopper van een Eredivisieclub en je bent meer tevreden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56380985
Ik sta zeker niet te springen om al die spanjaarden maar Luque heeft toch iets specialers, misschien dat ik hem op de bek moet zien gaan voordat ik geloof dat er echt niks in hem zit...
pi_56501061
Hij heeft vandaag eindelijk weer een keer mee mogen doen van Koster.
pi_56501192
Prachtig dat ie ze shirt gelijk na de wedstrijd de F-side ingooide
pi_56501235
Verdedigt Luque een keer mee, krijgt hij gelijk geel
pi_56501289
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik sta zeker niet te springen om al die spanjaarden maar Luque heeft toch iets specialers, misschien dat ik hem op de bek moet zien gaan voordat ik geloof dat er echt niks in hem zit...
Zelfde verhaal hier. Ik vind hem toch ook iets speciaals hebben.
pi_56501342
quote:
Op zondag 3 februari 2008 15:26 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Zelfde verhaal hier. Ik vind hem toch ook iets speciaals hebben.
Jup ik ook, sowieso meer dan Rommedahl en Kennedy met z'n kansloze voorzetten en corners

Toch krijgen die 2 iedere week weer de kans om het te verneuken, voor ze gewisseld worden, op deze manier maak je van een van de betere spelers in de selectie automatisch een miskoop.
pi_56505560
Ik zie hem ook het liefste met Suarez op de flanken, ook al was Suarez niet goed vandaag.
Hij heeft idd iets speciaals, leuke voetballer en toffe gast.
pi_56753801
quote:
Luque ontstemd over Koster
door Jop van Kempen

AMSTERDAM - Het gaat goed met Albert Luque, maar ook weer niet. "Op het persoonlijke vlak heb ik het naar mijn zin in Amsterdam, maar op het professionele vlak beleef ik niet mijn beste momenten. Ik ben al ruim twee maanden bankzitter en ik mag slechts af en toe invallen."

Luque, vorige zomer aangetrokken nadat Ajax tevergeefs had geprobeerd om Albert Riera van Espanyol in te lijven, is ontsteld dat hij buiten het keurkorps is gevallen van trainer Adrie Koster. De 29-jarige Spanjaard had na zijn entree bij Ajax in augustus 2007 een paar maanden nodig om volledig fit te worden. Naderhand groeide hij echter uit tot basisspeler.

"Ik speelde goed, ik scoorde en we wonnen", aldus Luque over de maanden oktober en november in 2007. "Maar sinds de eerste keer dat het team met mij als basisspeler verloor (3-1 van NAC), ben ik alleen nog wisselspeler geweest."

Na de nederlaag tegen NAC oordeelde Koster dat een aanvalslinie met de buitenspelers Luis Suárez en Luque de tegenstander te veel ruimte laat voor counters. Er was maar plek voor één van de twee. Luque viel buiten de boot. "Vooral vanwege het hogere rendement van Suárez", aldus Koster. Luque heeft naar eigen zeggen nooit uitleg gekregen over zijn degradatie tot bankzitter. De trotse Spanjaard weet dus ook niet of het te maken heeft met de schop die hij Suárez in het duel met Feyenoord gaf.

"Koster heeft nooit iets tegen me gezegd. De relatie die we hebben is puur die van speler tot trainer. Ik doe mijn best, meer kan ik niet doen. De trainer beslist."

Om uitleg vragen doet Luque ook niet. "Als de trainer het nodig vindt om een verklaring te geven, doet hij dat wel. Maar ik denk dat 'El Mister' geen argument heeft om me zo lang niet te laten spelen. Ik heb bij Deportivo La Coruña Champions Leaguewedstrijden gespeeld als linksbuiten, ik heb bij het Spaanse nationale team een WK gespeeld achter de spits en ik kan ook als rechtsbuiten of centrumspits uit de voeten. Ik geloof dat ik deze ploeg met heel veel dingen kan helpen."

"Ik denk dat de beslissing om mij te passeren onrechtvaardig is. Ik probeer elke mogelijkheid aan te grijpen om terug te keren in het elftal. Ik vecht terug en wil geen problemen in de ploeg, want ik ben niet iemand die problemen veroorzaakt. Ik heb een schoon geweten. En ik heb een contract tot 2010."

Voor het competitieduel van vanavond met Sparta liet interim-trainer Koster doorschemeren dat Luque weer een kans krijgt.
Als je Kennedy ziet voetballen vraag ik me zelfs af waarom ik er niet in sta , al heeft Luque ook nog niet echt voldoende bewezen er te kunnen staan. Maar hopelijk is ie nu nog meer uit op een goede prestatie.
pi_56753856
Hopelijk speeltie vanavond vanaf het begin, zeker tegen Sparta kan je iemand met zo'n traptechniek goed gebruiken.
pi_56753894
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:34 schreef Jasza het volgende:
Hopelijk speeltie vanavond vanaf het begin, zeker tegen Sparta kan je iemand met zo'n traptechniek goed gebruiken.
Ik hoop het ook, ik vrees alleen dat we het weer met Kennedy moeten doen.
pi_56754178
Kennedy
Luque en Suarez 1e keuze, daarna Leo en Rommedahl.
Daarna schuiven en Perez op links zetten.
Daarna evt. Kennedy...
pi_56760657
Als je zo'n grote mond hebt dat je moet spelen, moet je niet zo'n wanvertoning laten zien zoals vanavond. Tjezis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')