Maar goed zoals gezegd zou ik dus vanmorgen Nedgame bellen en dat heb ik dus ook gedaan. En nou hebben die stelletje lamzakken mij niet opgenomen in de lijstje met kopers omdat ik het geld nog niet had overgemaakt(bij geen zekerheid maak ik het geld niet over omdat ik er vaak gedonder mee heb). Maaaaaar dat heeft dus een reden. Ik heb hun zo'n twee weken geleden gemailed op de dag van de bestelling om te vragen of ik dan vanaf dag 1 er zeker van ben. Zoals jullie ook weten is de CE van het spel écht schaars, dus ik moest de garantie hebben aangezien ik eerder bij Zuiderpark de bestelling heb moeten annuleren omdat hij er tóch niet aan kon komen. Oké mailtje naar Nedgame gestuurd en 3 dagen later nog steeds geen antwoord.
Vervolgens stuur ik ze nog een mailtje en enkele dagen later krijg ik wéér geen antwoord. Daarna probeer ik het nog twee keer. Maar nee hoor, geen antwoord...Prima dan, want ik ging er gewoon vanuit dat ze die reservering gewoon vasthouden tenzij echt blijkt dat ze niet voldoende exemplaren binnen krijgen. Vanochtend dus had ik een van hun aan de lijn en vervolgens leg ik bovenstaande verhaal glansrijk uit. Hij vraagt om m'n ordernummer en vervolgens zegt ie: ''heb je het geld wel overgemaakt?''. Ikke: ''nee, want ik was nog in afwachting van jullie antwoord op mijn 4(!) mailtjes''. Hij: ''4 mailtjes?'' Ikke: ''Ja 4 mailtjes ja....*zucht*. Ikke weer: ''Ik begrijp niet waarom ik niet direct een antwoord van jullie heb gekregen'' Hij: ''Ja maar ik heb toch echt geen mailtjes op jouw naam ontvangen'' Ikke: ''Het spijt me , maar ik heb wel degelijk meerdere mailtjes naar jullie gestuurd'' Hij: ''Waarschijnlijk heb je het verkeerde adres ingevoerd?'' Ikke: ''Pardon? Ik heb het vanaf het mailveld op de site ingevuld, dus dat ie verkeerd aankomt lijkt me dan ook zeer onwaarschijnlijk'' Hij: ''Ik vind het nogal frappant, want ik check mijn post dagelijks altijd nauwkeurig na'' Ikke: ''Dat geloof ik best, maar ik ben er 100% van overtuigd dat ik meerdere malen contact met jullie heb proberen op te nemen''
Nou na constant wellus/nietus spelletje gespeeld te hebben vroeg hij dus aan mij waarom ik het geld niet had overgemaakt. Ik maakte duidelijk dat ik het geld pas overmaak mits de webshop mij kan garanderen dat ik in bezit ben van het betreffende product. In het verleden heb ik hier enorme gelazer mee gehad en moest ik altijd wel 2 weken wachten voordat ik het geld weer had. Aangezien ik wist dat de CE gewoon zeeeeeeeeer schaars is en met de annulering van Zuiderpark in gedachte, twijfelde ik dus om het geld over te maken. Vervolgens gaf ik aan dat ik het nogal laks vond vanuit hun kant dat ze mijn mailtjes niet hebben beantwoord. Maar deze hapsnurker beweerde zogenaamd dat hij NIETS van mij heeft ontvangen, omdat hij dagelijks zijn post ''zeer nauwkeurig'' in de gaten houdt. Maar zoals gezegd heb ik 'm wél degelijk meerder malen gemailed. En doordat ik maar geen antwoord ben ik gaan blijven wachten op een bevestiging. Achteraf misschien wel een beetje stom, maar niks van je laten horen als ik meerdere malen contact met je heb opgenomen vind ik niet de normale gang van zaken.
Kortom: Men probeert te beweren dat ik géén mailtjes naar hun heb gestuurd terwijl ik dat wél heb gedaan met als gevolg dat ik niet de zekerheid had om vervolgens het geld over te maken. Nedgame
Sorry guys, het moest er even uit