abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52619536

Game on!

[ Bericht 79% gewijzigd door Strolie75 op 23-08-2007 13:30:16 ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:28:57 #2
8372 Bastard
Persona non grata
pi_52619674
Yup, en bier enzo ook
The truth was in here.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:32:51 #3
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_52619770
Bioshock ligt op de mat

Oh,.. en Halo 3 in de pre-order gezet! Fantastisch!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_52619792
IK HEB BIOSHOCK GEKOCHT!!!!!!... maar moet nog tot 7u wachten....
* In een snel rijdend voertuig gaat de tijd langzamer
* SMILE...... it confuses people
pi_52619900
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:32 schreef Chocobo het volgende:
Bioshock ligt op de mat
Ik kreeg hem net bij de FRS niet mee.
Straks thuis maar eens rondkijken.
quote:
Oh,.. en Halo 3 in de pre-order gezet! Fantastisch!
Hype-hoer! En HL2 dan
pi_52620122
goffedomme, tis net pakjesavond....intertoys Middelburg krijgt er misschien een paar binnen morgen.
Dus ik moet morgen ff langskomen. (De CE uiteraard)
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:44:47 #7
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52620138
Ik heb Bioshock gespot in de schappen bij Bart Smit
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:52:18 #8
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_52620372
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:36 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik kreeg hem net bij de FRS niet mee.
Straks thuis maar eens rondkijken.
[..]

Hype-hoer! En HL2 dan
Orange box heb ik ook in de pre-order staan. Komt 3 a 4 weken na Halo 3. Ik verwacht binnen een week klaar te zijn met de SP van Halo 3 MP ga ik ook wel doen,.... maar daar haal ik hem niet voor. Serieus Gijs,.... HL2 moet ik meemaken
pi_52620392
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:52 schreef Chocobo het volgende:
Orange box heb ik ook in de pre-order staan. Komt 3 a 4 weken na Halo 3. Ik verwacht binnen een week klaar te zijn met de SP van Halo 3 MP ga ik ook wel doen,.... maar daar haal ik hem niet voor. Serieus Gijs,.... HL2 moet ik meemaken
Zo denk ik ik er dus ook over
pi_52620608
en ik kan niet wachten tot morgen tot ik m'n bioshock CE mag ophalen die speciaal op mij ligt te wachten

de verkoopster

alleen, ik belde rond 11 uur en toen had ze ze nog niet binnen, ik vroeg hoe laat ze morgen open waren en ze zei dat de pakjes meestal om 11 uur komen :s, jullie zeggen dat ze er overal al liggen, dus de bioshock zou vandaag wel komen ? zou het ook een beetje raar vinden als de FRS hem pas morgen krijgt terwijl die dan uitkomt -> hij moet toch bij de opening al binnen zijn.. vanmiddag nog maar eens bellen, vinden ze me vast een zeur :p
pi_52620678
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:00 schreef warchaser44 het volgende:
hij moet toch bij de opening al binnen zijn.. vanmiddag nog maar eens bellen, vinden ze me vast een zeur :p
Jij hebt geen bioshock Jij hebt geen bioshock

Nananananana

Ikke lekker ook niet

* disjfa rent
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:04:57 #12
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_52620717
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:53 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Zo denk ik ik er dus ook over
Orange box is echt de definitie van compleet,.... voor een mooie prijs.
pi_52620732

pi_52620748
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:03 schreef disjfa het volgende:

[..]

Jij hebt geen bioshock Jij hebt geen bioshock

Nananananana

Ikke lekker ook niet

* disjfa rent
maar morgen wel
haaa en ook nog een CE ook lekker voor je
pi_52620788
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:04 schreef Chocobo het volgende:
Absoluut!
pi_52620898
Wil je Gijs in het vervolg ook gebruik maken van de filter? Mijn dank is groot.
pi_52620899
maar jullie zijn het er over eens dat de FRS zijn games vandaag al heeft gekregen ( bioshock dus )

want ik wil m'n zo graag dan sta ik er bij de opening natuurlijk :>
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:20:52 #18
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_52621254
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:04 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Wat word de prijs dan van Orange Box?
pi_52621418
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:20 schreef Blinker het volgende:

[..]

Wat word de prijs dan van Orange Box?
59.99?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_52621437
Ik was het topic kwijt

Edit: Niet dat het mij iets kan schelen maar zo heeft mijn tvp nut:
quote:
Vandaag hebben Microsoft en Bizarre Creations meer bekendgemaakt over de launch van Project Gotham Racing 4.

De game zal een totaal vernieuwde career-mode hebben, net als een dynamisch weersysteem en heet zogenaamde 'PGR on demand'. Ook zal je ditmaal op exotische locaties racen als St. Petersburg, Shanghai en Macau. Verder is het kudos-systeem ook verder ontwikkelt

De volgende voertuigen zullen met zekerheid in de game zitten:

Auto's:
Ariel Atom 300 Supercharged 2004
Aston Martin V8 Vantage 2005
Austin Mini Cooper S 1964
Chevrolet Camaro Z28 1969
Ferrari F430 2004
Caparo T1 2007
Caterham R500 2000
Lamborghini Gallardo 2004
Mercedes-Benz SLR McLaren 2005
Tesla Roadster 2008

Motoren:
BMW F 800 S 2006
Honda NR750 1992
Honda CBR600RR 2005
Kawasaki Ninja ZX-14 2007
MTT Turbine Superbike 2006
MV Agusta F4 Senna 2006
Norton 500 Manx 1962
Triumph Speed Triple 2005
Triumph Trident 2005

Project Gotham Racing 4 moet 12 oktober in de winkels liggen. Nieuwe features en locaties zullen na de release te downloaden zijn van Xbox Live Marketplace.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:28:50 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_52621574
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Wil je Gijs in het vervolg ook gebruik maken van de filter? Mijn dank is groot.

Wat zeur je nou?
The truth was in here.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:30:09 #22
8372 Bastard
Persona non grata
pi_52621632
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:25 schreef Filay het volgende:
Ik was het topic kwijt

Edit: Niet dat het mij iets kan schelen maar zo heeft mijn tvp nut:
[..]
Echt totaal geen zin in, ken je dat? Heel PGR4 niet.. voor mij hoeven die motoren al niet,.. maar zit nog zo in Forza2, wat ik zoveel cooler vind!
The truth was in here.
pi_52621713
Mijn 360 is stuk. Al 3 weken. En hij is nog de deur hier niet uit. Ligt niet zozeer aan Microsoft, maar meer aan UPS die óf onbereikbaar zijn, óf mij de verkeerde etiketten geven, óf gewoon niet op komen dagen.

Als ik vakantie had ging ik dat kreng zelf wel naat Duitsland brengen. Ik heb er niet veel vertrouwen in dat mijn boxje daar wel aan gaat komen...

Ach ja, als hij maar terug is voor oktober, dan kan ik GH3 spelen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:35:20 #24
8372 Bastard
Persona non grata
pi_52621842
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:31 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn 360 is stuk. Al 3 weken. En hij is nog de deur hier niet uit. Ligt niet zozeer aan Microsoft, maar meer aan UPS die óf onbereikbaar zijn, óf mij de verkeerde etiketten geven, óf gewoon niet op komen dagen.

Als ik vakantie had ging ik dat kreng zelf wel naat Duitsland brengen. Ik heb er niet veel vertrouwen in dat mijn boxje daar wel aan gaat komen...

Ach ja, als hij maar terug is voor oktober, dan kan ik GH3 spelen.
Dat is al de 2e keer voor je geloof ik he?
The truth was in here.
pi_52621847
Maar goed zoals gezegd zou ik dus vanmorgen Nedgame bellen en dat heb ik dus ook gedaan. En nou hebben die stelletje lamzakken mij niet opgenomen in de lijstje met kopers omdat ik het geld nog niet had overgemaakt(bij geen zekerheid maak ik het geld niet over omdat ik er vaak gedonder mee heb). Maaaaaar dat heeft dus een reden. Ik heb hun zo'n twee weken geleden gemailed op de dag van de bestelling om te vragen of ik dan vanaf dag 1 er zeker van ben. Zoals jullie ook weten is de CE van het spel écht schaars, dus ik moest de garantie hebben aangezien ik eerder bij Zuiderpark de bestelling heb moeten annuleren omdat hij er tóch niet aan kon komen. Oké mailtje naar Nedgame gestuurd en 3 dagen later nog steeds geen antwoord.

Vervolgens stuur ik ze nog een mailtje en enkele dagen later krijg ik wéér geen antwoord. Daarna probeer ik het nog twee keer. Maar nee hoor, geen antwoord...Prima dan, want ik ging er gewoon vanuit dat ze die reservering gewoon vasthouden tenzij echt blijkt dat ze niet voldoende exemplaren binnen krijgen. Vanochtend dus had ik een van hun aan de lijn en vervolgens leg ik bovenstaande verhaal glansrijk uit. Hij vraagt om m'n ordernummer en vervolgens zegt ie: ''heb je het geld wel overgemaakt?''. Ikke: ''nee, want ik was nog in afwachting van jullie antwoord op mijn 4(!) mailtjes''. Hij: ''4 mailtjes?'' Ikke: ''Ja 4 mailtjes ja....*zucht*. Ikke weer: ''Ik begrijp niet waarom ik niet direct een antwoord van jullie heb gekregen'' Hij: ''Ja maar ik heb toch echt geen mailtjes op jouw naam ontvangen'' Ikke: ''Het spijt me , maar ik heb wel degelijk meerdere mailtjes naar jullie gestuurd'' Hij: ''Waarschijnlijk heb je het verkeerde adres ingevoerd?'' Ikke: ''Pardon? Ik heb het vanaf het mailveld op de site ingevuld, dus dat ie verkeerd aankomt lijkt me dan ook zeer onwaarschijnlijk'' Hij: ''Ik vind het nogal frappant, want ik check mijn post dagelijks altijd nauwkeurig na'' Ikke: ''Dat geloof ik best, maar ik ben er 100% van overtuigd dat ik meerdere malen contact met jullie heb proberen op te nemen''

Nou na constant wellus/nietus spelletje gespeeld te hebben vroeg hij dus aan mij waarom ik het geld niet had overgemaakt. Ik maakte duidelijk dat ik het geld pas overmaak mits de webshop mij kan garanderen dat ik in bezit ben van het betreffende product. In het verleden heb ik hier enorme gelazer mee gehad en moest ik altijd wel 2 weken wachten voordat ik het geld weer had. Aangezien ik wist dat de CE gewoon zeeeeeeeeer schaars is en met de annulering van Zuiderpark in gedachte, twijfelde ik dus om het geld over te maken. Vervolgens gaf ik aan dat ik het nogal laks vond vanuit hun kant dat ze mijn mailtjes niet hebben beantwoord. Maar deze hapsnurker beweerde zogenaamd dat hij NIETS van mij heeft ontvangen, omdat hij dagelijks zijn post ''zeer nauwkeurig'' in de gaten houdt. Maar zoals gezegd heb ik 'm wél degelijk meerder malen gemailed. En doordat ik maar geen antwoord ben ik gaan blijven wachten op een bevestiging. Achteraf misschien wel een beetje stom, maar niks van je laten horen als ik meerdere malen contact met je heb opgenomen vind ik niet de normale gang van zaken.

Kortom: Men probeert te beweren dat ik géén mailtjes naar hun heb gestuurd terwijl ik dat wél heb gedaan met als gevolg dat ik niet de zekerheid had om vervolgens het geld over te maken. Nedgame

Sorry guys, het moest er even uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')