Nee, niet daarom, maar wel omdat je dan gelijk 4 uur wil sportenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:17 schreef Dizer het volgende:
Nouhou. Als ik 4 uur wil sporten, dan wil ik 4 uur sporten.
En ik heb geen eetstoornis omdat ik 1x een hamburger heb gegeten
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:17 schreef Dizer het volgende:
Nouhou. Als ik 4 uur wil sporten, dan wil ik 4 uur sporten.
En ik heb geen eetstoornis omdat ik 1x een hamburger heb gegeten
Welnee. Er moet nog minimaal 10 kilo eraf.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, niet daarom, maar wel omdat je dan gelijk 4 uur wil sporten
Ik wil alleen zeggen: overhaast nou niks, iets langzamer gaat het er ook af en nog duurzamer ook en je kan gewoon leuk leven zonder 4 uur te moeten sporten vanwege een hamburger en een ijsje
En je zag er goed uit de laatste keer dat ik je zag hoor!
1 uur cardioquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nietIk zeg dat je een eetstoornis aan het ontwikkelen zou kunnen zijn, als je een hamburger er met 4 uur sporten af wilt werken...
Ik doe het wel een keer irlquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welnee. Er moet nog minimaal 10 kilo eraf.
Maar dit moet geen persoonlijke Dizer topic worden. Als je me zo graag op FOK de les wil geven, open een aparte topic![]()
![]()
.
Hoelang ben je dan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welnee. Er moet nog minimaal 10 kilo eraf.
Ja maar, dan ga je weer zo een peptalk geven en zoquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar, dan ga je weer zo een peptalk geven en zo.
Mogge!quote:Op maandag 27 augustus 2007 06:35 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen
Vanochtend 57.6, dus het gaat nog steeds naar beneden toe en ben nu precies 2 kg kwijt
Vanavond weer lekker naar de sportschool toe
Oeh, dat is ene lekker gevoel zegquote:Op maandag 27 augustus 2007 06:46 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Mogge!
Gaat goed zeg! Zie je wel
Ik zit nog braaf op de 74, dus in elk geval niet aangekomen dit weekend![]()
En nu weer lekker zwemmen!![]()
Oja, ik heb nog een geweldige overwinning te melden: ik heb gisteren wat broeken gepast. Ik had altijd maat 44, en dat zat dan strak. Nu pakte ik maat 42 (zag er wel klein uit, ik durfde het bijna niet te proberen)..en hij paste gewoon, ruim zelfs.Dus kan ik lekker overal gaan shoppen, want maat 42 hebben ze (itt 44) altijd wel!
![]()
Ik vind de trui gereserveerd door Isabeau leuk, dus als zij zich bedenkt..............quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:38 schreef gothic-blackie het volgende:
ik gok dat de meeste dames hier het niet passen (dat het te groot is), maar voor de mensen die interesse hebben, ik heb mijn kledingkast laatst uitgeruimd, kijk maar of er iets bij zit wat jullie leuk vinden. http://www.snirc.nl/blackie
Gefeliciteerd! Leuk he? Als je in een maat past dat gewoon altijd verkrijgbaar isquote:Op maandag 27 augustus 2007 06:46 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Mogge!
Gaat goed zeg! Zie je wel
Ik zit nog braaf op de 74, dus in elk geval niet aangekomen dit weekend![]()
En nu weer lekker zwemmen!![]()
Oja, ik heb nog een geweldige overwinning te melden: ik heb gisteren wat broeken gepast. Ik had altijd maat 44, en dat zat dan strak. Nu pakte ik maat 42 (zag er wel klein uit, ik durfde het bijna niet te proberen)..en hij paste gewoon, ruim zelfs.Dus kan ik lekker overal gaan shoppen, want maat 42 hebben ze (itt 44) altijd wel!
![]()
Das niet zo raar hoor, ik ben ook pas net weer wakkerquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:32 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen(wat als ik zeg dat ik nog moet ontbijten en net wakker ben?)
Woeeei! Ten teerste, leuk dat je een leuke dag hebt gehad. Dat is het allerbelangrijkst!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:32 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen(wat als ik zeg dat ik nog moet ontbijten en net wakker ben?)
Gefeliciteerd voor de mensen die zijn afgevallen of opeens een andere broekmaat passen ...
Gister gourmetten was heerlijk. We hadden veel gezonde dingen, komkommer, cherrytomaatjes, sla en zelfs watermeloen. En pijnboompitten. Eigenlijk voor in de sla, maar die was al snel op, en ik vond die pitjes zo lekker, dat ik er de hele tijd van heb lopen snoepen. Heerlijk. En lekkere stukjes gemarineerde kip en zalm gegeten, erg lekker allemaal, en niet misselijk geworden ofzo omdat ik teveel op had, deed ze ook stuk voor stuk in mn pannetje, ipv 3 tegelijk.(en mn broertje maar bunkeren, heeft 2,5 uur lang continue gegeten)
Daarna BBQ, heb ik na het zwemmen een half stukje vlees met wat saus genomen, kon het gewoon niet laten om toch ff wat vlees te eten. Daar voor de rest op stokbrood geleefd, wat ook erg lekker was want het kwam steeds vers uit de oven. 's avonds spekkies boven de BBQ geroosterd, en ik heb gewoon lekker meegedaan. Voelde me ook absoluut niet schuldig, dus dat was een heerlijk gevoel.
Vanmorgen was de weegschaal het daar ook mee eens, ik ben zelfs een kilo afgevallen!(was dit weekend aangekomen, dus nu zit ik weer op mn gewicht van ervoor) ... Maar zelfs al was ik aangekomen, ik heb gister gewoon een heerlijke dag gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |