abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:54:17 #151
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_52710016
Ik ook.

Dus Dizer!!!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:17:32 #152
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52710823
Nouhou. Als ik 4 uur wil sporten, dan wil ik 4 uur sporten .
En ik heb geen eetstoornis omdat ik 1x een hamburger heb gegeten
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:20:49 #153
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_52710967
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:17 schreef Dizer het volgende:
Nee, niet daarom, maar wel omdat je dan gelijk 4 uur wil sporten
Ik wil alleen zeggen: overhaast nou niks, iets langzamer gaat het er ook af en nog duurzamer ook en je kan gewoon leuk leven zonder 4 uur te moeten sporten vanwege een hamburger en een ijsje

En je zag er goed uit de laatste keer dat ik je zag hoor!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Licht Ontvlambaar zondag 26 augustus 2007 @ 22:21:34 #154
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52711000
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:17 schreef Dizer het volgende:
Dat zeg ik ook niet Ik zeg dat je een eetstoornis aan het ontwikkelen zou kunnen zijn, als je een hamburger er met 4 uur sporten af wilt werken...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:29:57 #155
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52711394
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:20 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nee, niet daarom, maar wel omdat je dan gelijk 4 uur wil sporten
Ik wil alleen zeggen: overhaast nou niks, iets langzamer gaat het er ook af en nog duurzamer ook en je kan gewoon leuk leven zonder 4 uur te moeten sporten vanwege een hamburger en een ijsje

En je zag er goed uit de laatste keer dat ik je zag hoor!
Welnee. Er moet nog minimaal 10 kilo eraf.
Maar dit moet geen persoonlijke Dizer topic worden. Als je me zo graag op FOK de les wil geven, open een aparte topic .
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:31:04 #156
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52711437
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:21 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet Ik zeg dat je een eetstoornis aan het ontwikkelen zou kunnen zijn, als je een hamburger er met 4 uur sporten af wilt werken...
1 uur cardio
2 uur spier
1 uur cardio

zo gedaan hoor .
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:31:55 #157
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_52711465
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:29 schreef Dizer het volgende:

[..]

Maar dit moet geen persoonlijke Dizer topic worden. Als je me zo graag op FOK de les wil geven, open een aparte topic .
Ik doe het wel een keer irl
Ziggy played guitar
pi_52711502
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:29 schreef Dizer het volgende:

[..]

Hoelang ben je dan?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:33:16 #159
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52711525
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:32 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Hoelang ben je dan?
1m88 .
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:34:59 #160
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52711600
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:31 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik doe het wel een keer irl
Ja maar, dan ga je weer zo een peptalk geven en zo .
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:36:04 #161
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_52711644
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:34 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ja maar, dan ga je weer zo een peptalk geven en zo .
Ziggy played guitar
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:56:46 #162
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52712374
Maar jullie hoeven nergens zorgen om te maken mensen. Ik heb vroega ook gewoon 80 gewogen en zo, en dat was mijn gewicht . Die wil ik terug.
Ik eet gewoon wat minder, maar eet vooralsnog gewoon gezond en minimaal 3 maaltijden op een dag.

Ik sport graag veel .
pi_52713709
ik gok dat de meeste dames hier het niet passen (dat het te groot is), maar voor de mensen die interesse hebben, ik heb mijn kledingkast laatst uitgeruimd, kijk maar of er iets bij zit wat jullie leuk vinden. http://www.snirc.nl/blackie
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  maandag 27 augustus 2007 @ 00:00:46 #164
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_52714402
Ik ga morgenochtend even checken wat de schade van de afgelopen week is, nogal veel gestapt enzo want dat moest ingehaald worden na de vakantie
En vanaf morgen weer gewoon normaal doen
Bernie en ik zijn tof.
pi_52718607
Goeiemorgen

Vanochtend 57.6, dus het gaat nog steeds naar beneden toe en ben nu precies 2 kg kwijt

Vanavond weer lekker naar de sportschool toe
pi_52718621
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 06:35 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen

Vanochtend 57.6, dus het gaat nog steeds naar beneden toe en ben nu precies 2 kg kwijt

Vanavond weer lekker naar de sportschool toe
Mogge!
Gaat goed zeg! Zie je wel

Ik zit nog braaf op de 74, dus in elk geval niet aangekomen dit weekend
En nu weer lekker zwemmen!

Oja, ik heb nog een geweldige overwinning te melden: ik heb gisteren wat broeken gepast. Ik had altijd maat 44, en dat zat dan strak. Nu pakte ik maat 42 (zag er wel klein uit, ik durfde het bijna niet te proberen)..en hij paste gewoon, ruim zelfs. Dus kan ik lekker overal gaan shoppen, want maat 42 hebben ze (itt 44) altijd wel!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52718627
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 06:46 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Mogge!

Oja, ik heb nog een geweldige overwinning te melden: ik heb gisteren wat broeken gepast. Ik had altijd maat 44, en dat zat dan strak. Nu pakte ik maat 42 (zag er wel klein uit, ik durfde het bijna niet te proberen)..en hij paste gewoon, ruim zelfs. Dus kan ik lekker overal gaan shoppen, want maat 42 hebben ze (itt 44) altijd wel!
Oeh, dat is ene lekker gevoel zeg Fijn hoor

Zwemse
pi_52720418
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 23:38 schreef gothic-blackie het volgende:
ik gok dat de meeste dames hier het niet passen (dat het te groot is), maar voor de mensen die interesse hebben, ik heb mijn kledingkast laatst uitgeruimd, kijk maar of er iets bij zit wat jullie leuk vinden. http://www.snirc.nl/blackie
Ik vind de trui gereserveerd door Isabeau leuk, dus als zij zich bedenkt..............
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:18:15 #169
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52720557
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 06:46 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Mogge!

Gefeliciteerd! Leuk he? Als je in een maat past dat gewoon altijd verkrijgbaar is .
Heb ik altijd gehad met spijkerbroeken .

Maar goed, nu even naar de sportschool .
pi_52720790
De eerste kilo is eraf
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52722038
Goeiemorgen (wat als ik zeg dat ik nog moet ontbijten en net wakker ben?)

Gefeliciteerd voor de mensen die zijn afgevallen of opeens een andere broekmaat passen ...

Gister gourmetten was heerlijk. We hadden veel gezonde dingen, komkommer, cherrytomaatjes, sla en zelfs watermeloen. En pijnboompitten. Eigenlijk voor in de sla, maar die was al snel op, en ik vond die pitjes zo lekker, dat ik er de hele tijd van heb lopen snoepen. Heerlijk. En lekkere stukjes gemarineerde kip en zalm gegeten, erg lekker allemaal, en niet misselijk geworden ofzo omdat ik teveel op had, deed ze ook stuk voor stuk in mn pannetje, ipv 3 tegelijk. (en mn broertje maar bunkeren, heeft 2,5 uur lang continue gegeten)

Daarna BBQ, heb ik na het zwemmen een half stukje vlees met wat saus genomen, kon het gewoon niet laten om toch ff wat vlees te eten. Daar voor de rest op stokbrood geleefd, wat ook erg lekker was want het kwam steeds vers uit de oven. 's avonds spekkies boven de BBQ geroosterd, en ik heb gewoon lekker meegedaan. Voelde me ook absoluut niet schuldig, dus dat was een heerlijk gevoel.

Vanmorgen was de weegschaal het daar ook mee eens, ik ben zelfs een kilo afgevallen! (was dit weekend aangekomen, dus nu zit ik weer op mn gewicht van ervoor) ... Maar zelfs al was ik aangekomen, ik heb gister gewoon een heerlijke dag gehad
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52722499
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:32 schreef Chicolate het volgende:
Das niet zo raar hoor, ik ben ook pas net weer wakker

Is mn laatste dag vakantie, dus moet er nog ff van genieten

Ben sinds november niet meer naar school geweest, dus zal wel ff wennen worden.

Mooi dat je gisteren zo'n heerlijke dag hebt gehad en een kilo afvallen is helemaal goed natuurlijk

Edit: Cool, net nog even gewogen voordat ik aan mn ontbijt/lunch ging beginnen, en 57.3

[ Bericht 6% gewijzigd door _Hestia_ op 27-08-2007 12:12:17 ]
pi_52725114
Volgens mij is m'n weegschaal verrot. Hij gaf gister 44,7 aan. Nou dat weeg ik echt niet!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_52728043
* veiligheidsspeldje dacht alle reden te hebben zenuwachtig te zijn toen ze op de weegschaal ging staan net....

Maar 0,8 kg erbij valt op zich best mee voor een weekendje lowlands totaal niet opletten en in parijs ook niet altijd erg goed gedaan.... Ben op zich wel tevreden over het resultaat! Vakantie was ook fantastisch. Gelukkig hielpen de parijse prijzen wel wat mee dat zal allicht uitgemaakt hebben

Heb alleen nog geen resultaten van m'n hertentamens en daar ben ik wel heeeeeeel benieuwd naar en ik heb ook nog geen studiegroepnr. (dus m'n rooster is nog amper bekend), daarom voel ik me wel vervelend nu, straks ben ik niet goed ingeschreven ofzo, het service centrum is ook niet bereikbaar
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 27 augustus 2007 @ 16:41:03 #175
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52730268
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:32 schreef Chicolate het volgende:

Gefeliciteerd voor de mensen die zijn afgevallen of opeens een andere broekmaat passen ...

Gister gourmetten was heerlijk. We hadden veel gezonde dingen, komkommer, cherrytomaatjes, sla en zelfs watermeloen. En pijnboompitten. Eigenlijk voor in de sla, maar die was al snel op, en ik vond die pitjes zo lekker, dat ik er de hele tijd van heb lopen snoepen. Heerlijk. En lekkere stukjes gemarineerde kip en zalm gegeten, erg lekker allemaal, en niet misselijk geworden ofzo omdat ik teveel op had, deed ze ook stuk voor stuk in mn pannetje, ipv 3 tegelijk. (en mn broertje maar bunkeren, heeft 2,5 uur lang continue gegeten)

Daarna BBQ, heb ik na het zwemmen een half stukje vlees met wat saus genomen, kon het gewoon niet laten om toch ff wat vlees te eten. Daar voor de rest op stokbrood geleefd, wat ook erg lekker was want het kwam steeds vers uit de oven. 's avonds spekkies boven de BBQ geroosterd, en ik heb gewoon lekker meegedaan. Voelde me ook absoluut niet schuldig, dus dat was een heerlijk gevoel.

Vanmorgen was de weegschaal het daar ook mee eens, ik ben zelfs een kilo afgevallen! (was dit weekend aangekomen, dus nu zit ik weer op mn gewicht van ervoor) ... Maar zelfs al was ik aangekomen, ik heb gister gewoon een heerlijke dag gehad
Woeeei! Ten teerste, leuk dat je een leuke dag hebt gehad. Dat is het allerbelangrijkst!
Pas alleen een beetje op met pijnboompitten. Die zijn wel klein, maar boordevol met olieën en calorieën. Ze zijn een van de ongezonde nootjes. Walnoten en amandelen zijn de gezonde nootjes. Maar goed, ik vind ze ook hardstikke lekker en kan er ook niet vanaf blijven en kook er ook graag mee .

Mijn BBQ met mijn familie is hardstikke ongezond. Die doen weinig aan groente en fruit en bijna alleen maar vlees, vlees en nog eens vlees. Jij hebt geluk .

Ik zou me alleen niet om de dag wegen of zo hoor. Ik weeg zelf maar 1 tot 2x in de week. Anders is het echt een spelletje en weet je nou niet of je aankomt of afvalt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')