Bedanktquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:37 schreef Evil_Koekje het volgende:
Voor de mensen die er nu pas achterkomen dat Mark weer bezig is, op www.kxradio.nl kan jij bij podcasts de uitzendingen tot nu toe terugluisteren.
Same here inderdaad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Bedankt
Volgens mij ben ik ook nachtmens geworden door Mark op 538.. Ik zat in de brugklas en wachtte in bed altijd tot het 0:00 was om dan nog 1 of 2 uur te liggen luisteren tot ik in slaap vielDaar begon het moeilijk vroeg opstaan denk ik
![]()
Het zal , maar wel lollig liedje, bij 538 luisterde ik nog niet volgens mij of misschien 1x perongeluk was nog te jong gok ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:42 schreef Kickvors het volgende:
Ik heb nog een mooie download te pakken gekregen, alleen leuk voor degenen die in het 538 tijdperk geluisterd hebben
Gerard Sebastiaan - Trompet Holiday
Geeft niks hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Het zal , maar wel lollig liedje, bij 538 luisterde ik nog niet volgens mij of misschien 1x perongeluk was nog te jong gok ik
Nope, alleen die van KX. Volgens mij had Hemmo (van markinthedark.info) toch heel veel opgenomen van Yorin?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:10 schreef Dylanesque het volgende:
Is er ergens een mogelijkheid om meer van mark zn oude uurtjes terug te luisteren?
OHNOES heb je dat vage zwijntje weerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:25 schreef Impry het volgende:
http://media.kxradio.nl/livestream1
Wel apart om hem zo na zo'n lange tijd weer terug te horen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:57 schreef Impry het volgende:
Wat een heerlijk nr. van de Prodigy!
Ga nu slapen (grieperig), luister binnenkort de rest wel terug!
Ja kut, ik stond in Groningen op een of ander vaag vuurwerkbierfestijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Kickvors evil koekje luisteren jullie wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |