Ik ben iig blij dat we deze jongen niet toestaan zich te laten meeslepen hierin, das dan weer positief. En ik vind dat je gelijk hebt trouwens, maar een beetje lief doen mag wel hoor!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:03 schreef milagro het volgende:
[..]
alleen als je het wil, hoor.
verliefd, soit, dat kan, maar kom op zeg, twee weken en dan al dubben over wat je wil/kan/zal opgeven, kinderen, verhuizen, spreken over liefde
het is lust, schat, en dat kan je stevig in de greep hebben en je domme dingen laten doen, maar na 2 weken zulke dingen overwegen als hier gedaan wordt
nu ja zeg, doe eens normaal, met je lief doenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat we deze jongen niet toestaan zich te laten meeslepen hierin, das dan weer positief. En ik vind dat je gelijk hebt trouwens, maar een beetje lief doen mag wel hoor!![]()
Jij zat als puber nog op de kleuterschool?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:31 schreef Godlike02 het volgende:
Het is dat ik je leeftijd heb gezien.
Anders:Puberliefdes van een paar uur!
![]()
Op de kleuterschool had ik ook afgesproken om te gaan trouwen en om kindjes te nemen.
Dat hadden we allemaal afgesproken in de pauze achter de fietsenstalling.![]()
opleiding veranderen? nee, me beslissing stond al voordat ik haar kende hoor =) tevens de school waar ze ook in de buurt woontquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:14 schreef doppelgänger het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef zoalshetis het volgende:
gewoon laten krassen en er ver vandaan blijven.
Onder het mom van: negatieve aandacht is ook aandacht?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:02 schreef weasel85 het volgende:
[..]
maaruh, mensen ga vooral door met posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |