Hehehehe, welterusten hequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:06 schreef freecell het volgende:
Hoi, ben weer op Gronings grondgebied. De hele dag met 31 van mijn familieleden, allen kinderen, schoonkinderen of kleinkinderen van mijn ouders (en mijn ouders zelf natuurlijk) op schiermonnikoog geweest.
Resultaat: Verbrand en niet een beetje
In totaal een uurtje of 3 in de zee gedobberd. Heel lekker, maar mijn bikini kan je waarschijnlijk over 3 jaar nog in mij zien staan.
TARA heeft zijn handen, voeten en kuiten wat verbrand.
Ik heb 3x zoveel sproeten als vanmorgen, mijn hoofd verbrand, mijn scheiding ook (tussen mijn haar) mijn hals, decolleté, mijn rug, schouders en armen. Ik gloei helemaal, ga echt koorts krijgen volgens mij
Je bent nog wanhopiger dan ik dachtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Foto posten van jou naakt, om te laten zien hoe mooi de bikini is ingebrand!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Je bent nog wanhopiger dan ik dacht
Misschien van mijn decolleté ok?
ja, klopt, vind ik oprecht mooiquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex houdt van kleurcontrasten. Vandaar. Hij wilde mijn verbranden ook heel graag zien.
Ik oprecht pijnlijk:quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, klopt, vind ik oprecht mooi
Jammer dat ie op zo'n ouwe lullenfeestje wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
HIJ HEEFT DE HALLUM TAPES VERNEITIGD!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |