Morgenochtend, als ik nu nog moet ben ik er pas na 12en en zo laat durf ik niet alleen met de trein.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En het is ook nog eens de kant van het huis met het minst mooie uitzicht
Vertrek je straks nog naar het zuiden, of morgen pas?
Wat deed je dan in beeld eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Pyt Paulusma was btw ook bij de cross, staks ff kijken of ze mij uit beeld geknipt hebben.
Hey bedankt! Altijd handig om een filmpje te zien van de stad waar je woontquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:52 schreef CybPraetorian het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=wV2piSXXcEs
Grote markt, Groningen, gemaakt afgelopen voorjaar...
Noem het gewoon sheets of cover. Ofzo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand wat het Engelse woord voor dekbed is?
Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Dank je.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Noem het gewoon sheets of cover. Ofzo.
Cola drinken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat deed je dan in beeld eigenlijk?
Als je dat was geweest, had ik weinig tot niets met je te maken willen hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben ik dat, Alex?. Jij kent me goed en bent altijd eerlijk, de geschikte persoon om 't aan te vragen, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |