Nee, ik koop het nog in het legale circuit, ofwel 29 euriesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:43 schreef Slasher het volgende:
[..]
110 euro voor een ticket zie ik ze op internet, is dat niet bizar veel geld?
Nee, muziek met inhoud en gevoel. Wat niet al eens gedaan is (mika is vast fan van saturday night fever, bee gees, beach boys en prince). Wat niet de constante 4/4 maat heeft. Wat niet continu is opgebouwd uit chorus / verse / chorus / bridge / verse.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:56 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Jij luistert liever naar depressieve emo muziek?
quote:
Duidelijk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:33 schreef veldmuis het volgende:
Jeroen van der Boom staat op nummer 1 in Nederland en jij huilt over Mika? Gast!
Kutmuisquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:52 schreef jpg97 het volgende:
NOGMAALS dit is een Mika BASH topic, niet een onterecht verheelijk-mika-topic.
Dus volgt mij allen als ik zeg: Mika
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef Maikuuul het volgende:
Mika = t3h stylz
Je bent een sjembek dat zeurrrt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:18 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nee, muziek met inhoud en gevoel. Wat niet al eens gedaan is (mika is vast fan van saturday night fever, bee gees, beach boys en prince). Wat niet de constante 4/4 maat heeft. Wat niet continu is opgebouwd uit chorus / verse / chorus / bridge / verse.
Jij luistert dus graag wat op 3FM hip is?
[..]
![]()
Heb je het al gehoord? Kaiser Chiefs komt naar Nederland! Ik zou kaarten halen als ik jou was.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je bent een sjembek dat zeurrrt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:32 schreef ibaneX het volgende:
MaikuuulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hobbies/interesses: Metal ,gitaaaarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wist het !!!
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]![]()
Misschien heb ik wel een usericonquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hobbies/interesses: Metal ,gitaaaarenik wist het !!!
Helder licht
![]()
Mensen die dit goede muziek vinden hebben gewoon geen smaak en dat moet je duidelijk aan ze maken en ze het liefst nog slaan ook.You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.![]()
Schuppen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:36 schreef OFfSprngr het volgende:
Mensen die dit goede muziek vinden hebben gewoon geen smaak en dat moet je duidelijk aan ze maken en ze het liefst nog slaan ook.
0 topics op naam. 14.gif
Forum Opties Forumhop: Hop naar: