Ja dat lijkt er idd op want ik weet niet waar hij anders al die punten vandaan heeft.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is waar.Maar dan zou ik ze aan niemand meer gunnen.Brian krijgt steeds uit die pot.
Daar moeten wel een aantal aanpassingen plaatsvinden na de DGK om het interessant te krijgenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zal dat niet een enorme afknapper worden..? Saaie streams tot en met denk ik.
Mooie OP KZquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
done
![]()
Dank voor alle complimenten![]()
Houd u aan het Max van 3![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar moeten wel een aantal aanpassingen plaatsvinden na de DGK om het interessant te krijgen
Weekopdrachten en zuipen, verder geen luxequote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar moeten wel een aantal aanpassingen plaatsvinden na de DGK om het interessant te krijgen
Volgens mij betaalt ie gewoon nooit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt er idd op want ik weet niet waar hij anders al die punten vandaan heeft.
Die is als enigste in het huis echt dag en nacht met de camera's bezig volgens mij..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat steeds in de camera kijken![]()
Jaap heeft toch binnenkort toch zijn halfjaardag?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zal vast wel iets in het contract staan als: Wij behouden ons het recht voor het programma elk gewenst moment stop te zetten.
Haha, wij letten goed opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:02 schreef Maria44 het volgende:
Lieke wil even naar Nix met de brief van haar zus.
Huub stelt voor om het iedereen te laten lezen behalve Nix zodat ze onder het eten er grapjes over kunnen maken![]()
Samira is van de bikini's.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:06 schreef Lobasca het volgende:
Brian wil Samira(?) van Mundo in de jury van de bikinicontest hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |