Dat contract zal wel waterdicht zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:34 schreef maril het volgende:
Ben benieuwd wat er dan in het contract daarover staat die ze hebben getekend, ze kunnen RTL hiervoor misschien aanklagen of de Mol als ze het er niet mee eens zijn.
Ik verwacht dat dat door de juristen van De Mol wel goed zal zijn dichtgetimmerd. Kleine lettertjes waarin te lezen valt dat 'mocht het programma voortijdig eindigen, er geen rechten kunnen worden ontleend' oid.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:34 schreef maril het volgende:
Ben benieuwd wat er dan in het contract daarover staat die ze hebben getekend, ze kunnen RTL hiervoor misschien aanklagen of de Mol als ze het er niet mee eens zijn.
Er zal vast wel iets in het contract staan als: Wij behouden ons het recht voor het programma elk gewenst moment stop te zetten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:34 schreef maril het volgende:
FOK! sluit de deuren niet, hoor. Er is veel meer dan enkel DGK te beleven, hier.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:40 schreef Varen het volgende:
Ik mis ze nou al allemaal ( behalve Dennis en Nadia) en jullie ook![]()
![]()
![]()
Ik kan me nog herinneren dat JdM zich heeft ingedekt...als de kijkcijfers niet denderend zouden zijn whatever dan kon hij vroegtijdig de stekker eruit trekken en dan zouden de deelnemers in ieder geval hun borg terugkrijgen indien ook al zaten ze er korter dan 1 jaar in.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een winnaar komt, als is het maar via een sms-finale.
Ik zou ze ook niet uit de pot vragen als ik zeker zou zijn dat Dennix ze niet zou geven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:44 schreef rooie3 het volgende:
Huub vraagt ze dus niet uit de pot.Zou toch slimmer zijn dan kan zijn moeder gauw komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |