In de papieren versie staat nog niets lijkt me, aangezien het interview vandaag in De Volkskrant staat. Morgen wellicht.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:14 schreef Dreamboy het volgende:
Hebben ze zelf ook de Telegraaf gehad vandaag?
Ze zullen die telegraaf van morgen wel niet volledig krijgen maar dit nieuws gaan ze toch niet lang verborgen kunnen houden .quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de papieren versie staat nog niets lijkt me, aangezien het interview vandaag in De Volkskrant staat. Morgen wellicht.
Ik heb het altijd al voorspelt dat er geen winnaar komt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Weten de deelnemers vh spel al dat het spel waarschijnlijk niet uitgespeeld zal worden?
Ik denk dat er wel een winnaar komt, als is het maar via een sms-finale.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:19 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al voorspelt dat er geen winnaar komt.
Dan kun je nu al voorspellen wie dat wordt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een winnaar komt, als is het maar via een sms-finale.
Als er bekend wordt bij de bewoners dat er geen winnaar komt lopen Jaap, Huub en Brian sowieso direct de deur uit lijkt me.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze het eerlijk spelen wel ja, maar laat ik daar nu zo mijn twijfels over hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:22 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dan kun je nu al voorspellen wie dat wordt.
Dat gaat hem dus ook niet worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:22 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dan kun je nu al voorspellen wie dat wordt.
Waarschijnlijk gaat het dan alleen nog om het te winnen geldbedrag. De villa zou er pas na twee jaar uitgaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor het geldbedrag moest je er toch ook een jaar zitten?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat het dan alleen nog om het te winnen geldbedrag. De villa zou er pas na twee jaar uitgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |