abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:47:49 #201
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52620221
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:46 schreef Chivu het volgende:

[..]

Als die drie samen zouden komen, hebben we gewoon een topzomer gehad qua transfers.
Klopt, maar het is de vraag of Ajax überhaupt ooit van die twee Roemenen gehoord heeft.

Haris Mendunjanin mag van mij overigens ook komen, hoor.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52620237
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, 1 komma en you're is you are, en niet your.

Dus je zegt: "wat is jij bent punt"

dus : omdat je ook nog volhoudt dat het klopt .

Nofi hoor .
Wow, wat een wereldschok, Breaking news, Hier heeft zojuist een spelfout plaatsgevonden!!!!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:48:34 #203
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52620240
Ajax heeft gewoon weer verzaakt de zaken op tijd op orde te hebben. Ze zijn pas gaan zoeken naar een vervanger voor Sneijder toen hij weg was, logisch natuurlijk, maar te laat. En dat kan je eigenlijk de FIFA/UEFA wel aanrekenen, dat je als club soms NA een europese wedstrijd nog kwijt kan raken, ok hij ging 2 dagen van te voren, maar ook KJH zou nu nog weg kunnen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52620251
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een boel zieligdoenerij, Ja als je 30-jaar oude spelers wilt aantrekken dan is een mafkees als Luque een van de hoogst haalbare namen, maar als Ajax eens wat beter hun best deed qua spelers dan had Ajax gewoon veel meer en betere namen, Ari was toch eveneens gescout door Ajax? Evenals Koné, Obi Mikel van Ajax capetown en noem ze allemaal maar op...
Wat wil je dan? Nog een jongen van een jaar of 19 waarvan het nog maar de vraag is of hij het echt in zich heeft? Luque is een speler van naam met internationale ervaring. Hij heeft creativiteit, een actie, een goed linkerbeen en is veelzijdig. Het zou een goede aankoop zijn,
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52620266
Overigens zou ik Maduro opstellen in plaats van Heitinga. Gewoon meer creativiteit naar voren toe dan Heitinga. Hoewel die drie samen wel voor die posities mogen vechten, met Heitinga nog als alternatief voor Stam.
pi_52620279
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:48 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Wow, wat een wereldschok, Breaking news, Hier heeft zojuist een spelfout plaatsgevonden!!!!
En je maakt nu weer een paar fouten in je zin
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:49:37 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52620282
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:48 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Is ook niet erg, maar ik vind het altijd erg knullig overkomen als je wil "patsen" met engels en het dan totaal verkeerd doet. Ik zal ook nooit over een Nederlandse spelfout beginnen hoor hier. Maar dit is gewoon een tikje knullig .

maar ik zal het niet meer doen whore . .
Get woke, go broke!
pi_52620287
Ik dacht dat die Van Der Zee in Brazilië verdwaald was, maar volgens de VI heeft die dus al een paar keer in Heerenveen naar Pranjic gekeken.
pi_52620294
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:48 schreef Blight het volgende:

[..]

Wat wil je dan? Nog een jongen van een jaar of 19 waarvan het nog maar de vraag is of hij het echt in zich heeft? Luque is een speler van naam met internationale ervaring. Hij heeft creativiteit, een actie, een goed linkerbeen en is veelzijdig. Het zou een goede aankoop zijn,
Ik snap niet dat een club als Heerenveen, Groningen en Az wel een spits als Alves, Berg of Ari kunnen scouten maar Ajax niet.
pi_52620313
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Is ook niet erg, maar ik vind het altijd erg knullig overkomen als je wil "patsen" met engels en het dan totaal verkeerd doet. Ik zal ook nooit over een Nederlandse spelfout beginnen hoor hier. Maar dit is gewoon een tikje knullig .

You always want your sin! !
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52620316
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het was geen patsen maar de uitspraak "What´s you´re point" is volgens mij algemener dan "wat is je punt" althans in mijn generatie...
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:51:42 #212
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52620346
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:49 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik snap niet dat een club als Heerenveen, Groningen en Az wel een spits als Alves, Berg of Ari kunnen scouten maar Ajax niet.
Tja, op het moment dat ze die binnenhaalden hadden we ze nog niet nodig. En nu zoeken we naar een Sneijder2 en dat je die niet kan vinden is logisch.

Maar idd, de scouting is bij Ajax dus nooit zo sterk geweest en daar hebben we Vd Zee voor gehaald. Hopen dat het nog zijn vruchten af gaat werpen.
Get woke, go broke!
pi_52620347
quote:

[..]

Je bent Ibrahimovic vergeten?

Anyway, ik ben juist blij dat Ajax die zak duiten ditmaal kán besteden aan een speler die al het nodige heeft laten zien.
pi_52620352
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:50 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Het was geen patsen maar de uitspraak "What´s you´re point" is volgens mij algemener dan "wat is je punt" althans in mijn generatie...
Doe je het weer fout
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:52:06 #215
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52620365
quote:

[..]

Doe je het weer fout .

Anyway, genoeg erover nu .
Get woke, go broke!
pi_52620384
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Doe je het weer fout
Dat worden slapeloze nachtten voor mij Geven jullie serieus om spelfouten?
pi_52620385
quote:

[..]

Nee, maar "What's your point" wel
pi_52620397
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:52 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dat worden slapeloze nachtten voor mij Geven jullie serieus om spelfouten?
nachtten
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:53:39 #219
51286 w00h00
Digital man!
pi_52620405
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:47 schreef Blight het volgende:

[..]

Als ik dat zo zie staan ben ik toch wel weer positief gestemd. Die linkerflank zou zo net de extra creativiteit brengen die Ajax op het middenveld nu zo hard nodig heeft.
Luque is dus meer een linksbenige Kennedy dan een linksbenige Huntelaar?
pi_52620406
Ik weet een Ajax topic wel te kapen, dat moet je me meegeven
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:54:35 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52620433
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik weet een Ajax topic wel te kapen, dat moet je me meegeven
het was ook maar een terloopse opmerking hoor .

Wist ik veel dat men er zo op in gaat . Sorry .
Get woke, go broke!
pi_52620440
Geef mij maar Amsterdam
pi_52620443
quote:

[..]

Ik kan me wel herinneren dat Ari en Berg sowieso met Ajax in verband zijn gebracht, en eventueel bekeken zijn. Blijkbaar zijn die te licht bevonden.
En bij Alves moesten ze een keuze maken tussen Alves of Rosenberg, en hebben dus op het verkeerde paard gegokt.
pi_52620446
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:53 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Luque is dus meer een linksbenige Kennedy dan een linksbenige Huntelaar?
Over het algemeen speelt hij wel als spits, maar hij kan prima als aanvallende flankmiddenvelder uit de voeten. Op die positie is hij ergens wel vergelijkbaar met Riera. Ik denk persoonlijk dat Ajax dat ook zo ziet.
pi_52620463
Thuis winnen tegen Heerenveen
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')