Jouw favoriet niet, in elk geval.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:27 schreef Sethje het volgende:
Het zal mij benieuwen wat er nog komt
Is er iets concreets over Medunjanin of is het gissen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:27 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat zal Medunjanin wel worden dan.
Hands! oh nee, die heb je niet!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou en, hij is toch VOETballer?.
50% minder kans op hands.
Zo fit als een hoentje.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe fit is luke?
Bron: Lowhighquote:Ajax wil Kaká
In de zoektocht naar een 'nummer 10' is Ajax terechtgekomen bij Kaká. De ooit zo talentvolle spits kwam al eerder niet uit voor de Amsterdammers. Martin van Geel wil zich niet uitlaten over de interesse in de 25-jarige middenvelder. 'We hebben meerdere opties', aldus de Technisch Directeur.
Momenteel komt de niet-oud-Ajacied uit voor AC Milan. Eerder speelde hij voor Sao Paulo. Nadat hij heemwee kreeg in Brazilië, toog hij richting Cyprus, waar hij voor een gelimiteerde transfersom van 100.000 euro mag vertrekken.
quote:
Als het maar niet z'n arm is waar hij zo homo-erotisch mee juichtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:27 schreef Triptamine het volgende:
Pas maar op, dadelijk raakt ie nog een arm kwijt![]()
Moet je tegen HTC zeggen, dat is kennelijk zijn vaderquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:36 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Als het maar niet z'n arm is waar hij zo homo-erotisch mee juicht![]()
Dat geldt eigenlijk wel voor elke aankoop.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:36 schreef Nashje het volgende:
Luque, tsja. Weer zo iemand waarvan je je moet afvragen of ie het wel gaat redden.
Precies, de echte toppers komen niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk wel voor elke aankoop.
Ja, alles kan mee- of tegenvallen. Sonck zou het ook gaan maken bijvquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zegt tegenwoordig ook niks. Van der Vaart stond ook met het shirt van Valencia in z'n handen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, alles kan mee- of tegenvallen. Sonck zou het ook gaan maken bijv.
We zullen het zien, als ie komt want ik heb hem nog niet met een Ajax shirt in zijn handen gezien.
Zou dat niet voor Ajax gelden?quote:Riquelme geeft Boca 33 procent korting
23/8/2007 12:30
Er is Juan Roman Riquelme veel aan gelegen terug te keren naar Boca Juniors. De Argentijnse spelmaker van Villarreal, waar hij ongewenst is, wil inleveren om verlost te worden van zijn huidige werkgever.
'Ik sta nog twee jaar onder contract bij Villarreal, maar als Boca me nu haalt, bied ik aan het derde jaar gratis te spelen', legt Riquelme uit in Telenoche op Canal 13 van de lokale televisie in Buenos Aires.
Villarreal verhuurde de 28-jarige international het afgelopen half jaar al aan Boca, maar wil Riquelme nu alleen maar verkopen. Hij zou 7,5 miljoen euro moeten kosten. Bovendien verdient Riquelme momenteel het vijfvoudige van de best betaalde speler in Argentinië.
Het derde jaar gratis en dan na twee jaar terug naar Europa!quote:
Klopt. Maar Luque heeft de afgelopen 2 seizoenen niks gepresteerd en is al op redelijke leeftijd. Ik zie sowieso het nut niet om nog een aanvaller te halen. Zie veel liever een 10 komen. Mag wel in worden geinvesteerd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In dat filmpje trapt ie ze dr wel redelijk in trouwensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:20 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mooie titel: luque CAN play football![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |