abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52616442
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:27 schreef Chivu het volgende:

[ code verwijderd ]

Waar Suarez geen 10 is, maar 2e spits.
Dat lijkt me wel wat idd
pi_52616444
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:06 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Jup, ik snap niet dat Dirk S. hem zomaar laat gaan. Daarnaast gaf ie in de Sportweek aan dat ie met az kampioen wilde worden.
Dat wilde Sneijder met Ajax ook.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52616510
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:29 schreef Longmen het volgende:
Luque dus... Eht zo'n "bij gebrek aan beter" aankoop. MAar wel leuk dat we PSV en Fey te snel af zijn.
Luque is gewoon een goede aankoop voor elke club in de eredivisie.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_52616615
Luque is kut

Hij is heul geen linksbuiten met een voorzet
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:42:17 #80
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52616633
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:32 schreef Chivu het volgende:

[..]

Colin ook niet
Colin juist wel

alleen z'n invulling he...
Jawel, je keek.
pi_52616669
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Eerst maar kijken of ie daadwerkelijk komt. Ze moeten nog onderhandelen en het kan dus zo maar weer stuk lopen op krenterigheid van Ajax' kant....
Luque heeft nou niet echt een staat van dienst dat je hem maar een blanco cheque aan moet bieden.
pi_52616784
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:31 schreef Longmen het volgende:

[..]

El Tanque...
[..]
Onze cultheld
pi_52616807
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Luque heeft nou niet echt een staat van dienst dat je hem maar een blanco cheque aan moet bieden.
Bij Newcastle misschien niet, maar bij Mallorca,La Coruna en het Spaanse team wel hoor.
Al is een blanco cheque ook weer overdreven
pi_52616812
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar je moet hem wel een realistisch aanbod doen. Ook al is het op dit moment geen topper, hij kan ook bij een Engelse middenmoter tekenen voor veel geld.

En anders PSV of F'noord en dan zal je zien dat ie tegen Ajax de sterren van de hemel speelt .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52616841
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar je moet hem wel een realistisch aanbod doen. Ook al is het op dit moment geen topper, hij kan ook bij een Engelse middenmoter tekenen voor veel geld.

En anders PSV of F'noord en dan zal je zien dat ie tegen Ajax de sterren van de hemel speelt .
Zelfs Sevilla had een tijdje terug belangstelling voor luque/
pi_52616854
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Luque is gewoon een goede aankoop voor elke club in de eredivisie.
Omdat?

Hij kost las ik 5 miljoen (correct me if i'm wrong) en hij schiet als spits zijn er 1 doelpunt in in 2 seizoenen, dan kan je hem beter halen als lijnentrekker in je stadion
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52616893
Wat hij bij Newcastle doet is natuurlijk geen graadmeter. Bij Newcastle mislukt iedereen die niet Shearer met z'n achternaam heet.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:51:19 #88
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52616920
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:49 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Omdat?

Hij kost las ik 5 miljoen (correct me if i'm wrong) en hij schiet als spits zijn er 1 doelpunt in in 2 seizoenen, dan kan je hem beter halen als lijnentrekker in je stadion
In Spanje voldeed hij wel, maar in de PL slaagde hij (mede door blessures) niet. Denk dat hij in de eredivisie weer helemaal op kan leven en dat AZ aan het eind van het seizoen baalt dat zij hem niet gehaald hebben, jullie zoeken toch ook nog altijd naar een linkspoot?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52616974
Er zijn wel meer spelers niet uit de verf gekomen bij Newcastle, wat dat betreft zegt het me niets. Tomasson was ook geen succes daar en die heeft toch een heel behoorlijke carriere gehad.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:56:20 #90
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52617063
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:50 schreef Chivu het volgende:
Wat hij bij Newcastle doet is natuurlijk geen graadmeter. Bij Newcastle mislukt iedereen die niet Shearer met z'n achternaam heet.
pi_52617078
quote:
Daar heb je wel een punt
pi_52617110
quote:
pi_52617120
Die titel op VI.
quote:
Ajax naar Newcastle voor handtekening Luque
Alsof we met een bal en pen richting St. James Park gaan ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52617189
Waarom speelt Luque eigenlijk niet bij Newcastle?
pi_52617192
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

In Spanje voldeed hij wel, maar in de PL slaagde hij (mede door blessures) niet. Denk dat hij in de eredivisie weer helemaal op kan leven en dat AZ aan het eind van het seizoen baalt dat zij hem niet gehaald hebben, jullie zoeken toch ook nog altijd naar een linkspoot?
Dat roept meneer Brands idd, maar als ik zie hoe Dembèlè op "links" speelt in de 4-4-2 gaat dat helemaal goed. Ik zou er erg graag een bij hebben, maar Martens geeft ze prima voor met links de afgelopen wedstrijden moet ik zeggen.

Ik denk (who am i) dat dit gewoon een aankoop is geweest van de beste van de slechtste momenteel beschikbare spelers, mede omdat van Geel te lang heeft zitten wachten nadat ie Babel had verpatst.

Die heeft mijn inziens een beetje zijn eigen glazen in gegooid, en kan niet anders dan dit.
Maar ik snap de aankoop niet, Huntelaar, Suarez, Kennedy, Leonardo als spelers en dan deze sjaak erbij.
Maar misschien heb je hardstikke gelijk en blijkt aan het einde van het seizoen dat hij die miljoenen wel waard is geweest. En zit ik er gewoon helemaal naast
Ik had me prioriteit gelegd op een nr. 10 en niet op een gemiddelde spits die qua spelniveau en blessures niet aan scoren toekomt. Straks krijg je hetzelfde gelazer als met Leonardo.

Medunjanin is een goede, hoewel ik het nog moet zijn dat ie verhuisd.
Meneer van Geel dekt zich al lekker in met uitspraken dat ie voor de winterstop waarschijnlijk niets meer haalt. Hoewel er meen ik vorige week donderdag nog een speler gepresenteerd zou worden.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52617233
Heb wel eens gelezen dat Luque ook heimwee had en een taalprobleem (althans het eerste seizoen). Werkt ook niet echt mee om te slagen. Laten we de paëlla maar van stal halen en een leuk spaans verwenhuis in A'dam aanbevelen en hij speelt de pannen van het dak.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_52617248
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:58 schreef zjroentje het volgende:
Die titel op VI.
[..]

Alsof we met een bal en pen richting St. James Park gaan ...
En dan meteen maar langs Liverpool, om de handtekening van Babel weer te halen
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_52617266
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:02 schreef Pedroso het volgende:
Heb wel eens gelezen dat Luque ook heimwee had en een taalprobleem (althans het eerste seizoen). Werkt ook niet echt mee om te slagen. Laten we de paëlla maar van stal halen en een leuk spaans verwenhuis in A'dam aanbevelen en hij speelt de pannen van het dak.
Spanjaarden genoeg, dus aan heimwee zal het niet liggen.
pi_52617318
Van Geel heeft gewoon onderschat hoe moeilijk het is om in augustus zaken te doen. Kijk naar Valencia, die smijten 22 miljoen aan tegen een 10 en vangen nog steeds bot. Kijk naar AZ, die zijn al twee jaar in de weer om een linksbuiten te halen, maar die hebben nog steeds niemand gevonden.

Luque is inderdaad de best of the rest, maar zolang hij het vertrouwen krijgt en plezier in het voetbal, zal 'ie best een van de beste spelers van de eredivisie kunnen worden. En als hij komt, dan wordt het bij Ajax 4-4-2, wordt de 10-positie geschrapt om ruimte voor Suarez te creeeren en kun je met 2 aanvallende vleugelspelers spelen met een blok voor de verdediging, zoals ik eerder heb gepost. Lang geen verkeerde opstelling.
pi_52617362
Het valt natuurlijk ook wel mee met Spanjaarden. Het is even opvallend omdat er vrijwel nooit Spanjaarden in Nederland hebben gevoetbald, maar naast Juanfran en Roger, die alweer weg zijn, hebben we alleen Gabri voor de langere termijn en Urzaiz voor de korte termijn.

Suarez spreekt ook nog een woordje Spaans, en Henk ook. Dus die mogen mooi met z'n allen aan een tafeltje zitten bij de lunch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')