Dat lijkt me wel wat iddquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:27 schreef Chivu het volgende:
[ code verwijderd ]
Waar Suarez geen 10 is, maar 2e spits.
Dat wilde Sneijder met Ajax ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:06 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Jup, ik snap niet dat Dirk S. hem zomaar laat gaan. Daarnaast gaf ie in de Sportweek aan dat ie met az kampioen wilde worden.
Luque is gewoon een goede aankoop voor elke club in de eredivisie.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:29 schreef Longmen het volgende:
Luque dus... Eht zo'n "bij gebrek aan beter" aankoop. MAar wel leuk dat we PSV en Fey te snel af zijn.![]()
Luque heeft nou niet echt een staat van dienst dat je hem maar een blanco cheque aan moet bieden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Eerst maar kijken of ie daadwerkelijk komt. Ze moeten nog onderhandelen en het kan dus zo maar weer stuk lopen op krenterigheid van Ajax' kant....
Bij Newcastle misschien niet, maar bij Mallorca,La Coruna en het Spaanse team wel hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Luque heeft nou niet echt een staat van dienst dat je hem maar een blanco cheque aan moet bieden.
Natuurlijk niet, maar je moet hem wel een realistisch aanbod doen. Ook al is het op dit moment geen topper, hij kan ook bij een Engelse middenmoter tekenen voor veel geld.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Luque heeft nou niet echt een staat van dienst dat je hem maar een blanco cheque aan moet bieden.
Zelfs Sevilla had een tijdje terug belangstelling voor luque/quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar je moet hem wel een realistisch aanbod doen. Ook al is het op dit moment geen topper, hij kan ook bij een Engelse middenmoter tekenen voor veel geld.
En anders PSV of F'noord en dan zal je zien dat ie tegen Ajax de sterren van de hemel speelt.
Omdat?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Luque is gewoon een goede aankoop voor elke club in de eredivisie.
In Spanje voldeed hij wel, maar in de PL slaagde hij (mede door blessures) niet. Denk dat hij in de eredivisie weer helemaal op kan leven en dat AZ aan het eind van het seizoen baalt dat zij hem niet gehaald hebben, jullie zoeken toch ook nog altijd naar een linkspoot?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Omdat?
Hij kost las ik 5 miljoen (correct me if i'm wrong) en hij schiet als spits zijn er 1 doelpunt in in 2 seizoenen, dan kan je hem beter halen als lijnentrekker in je stadion
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:50 schreef Chivu het volgende:
Wat hij bij Newcastle doet is natuurlijk geen graadmeter. Bij Newcastle mislukt iedereen die niet Shearer met z'n achternaam heet.
Daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:50 schreef Chivu het volgende:
Wat hij bij Newcastle doet is natuurlijk geen graadmeter. Bij Newcastle mislukt iedereen die niet Shearer met z'n achternaam heet.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:50 schreef Chivu het volgende:
Alsof we met een bal en pen richting St. James Park gaan ...quote:Ajax naar Newcastle voor handtekening Luque
Dat roept meneer Brands idd, maar als ik zie hoe Dembèlè op "links" speelt in de 4-4-2 gaat dat helemaal goed. Ik zou er erg graag een bij hebben, maar Martens geeft ze prima voor met links de afgelopen wedstrijden moet ik zeggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In Spanje voldeed hij wel, maar in de PL slaagde hij (mede door blessures) niet. Denk dat hij in de eredivisie weer helemaal op kan leven en dat AZ aan het eind van het seizoen baalt dat zij hem niet gehaald hebben, jullie zoeken toch ook nog altijd naar een linkspoot?
En dan meteen maar langs Liverpool, om de handtekening van Babel weer te halenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:58 schreef zjroentje het volgende:
Die titel op VI.
[..]
Alsof we met een bal en pen richting St. James Park gaan ...
Spanjaarden genoeg, dus aan heimwee zal het niet liggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:02 schreef Pedroso het volgende:
Heb wel eens gelezen dat Luque ook heimwee had en een taalprobleem (althans het eerste seizoen). Werkt ook niet echt mee om te slagen. Laten we de paëlla maar van stal halen en een leuk spaans verwenhuis in A'dam aanbevelen en hij speelt de pannen van het dak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |