Klopt, maar het is de vraag of Ajax überhaupt ooit van die twee Roemenen gehoord heeft.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:46 schreef Chivu het volgende:
[..]
Als die drie samen zouden komen, hebben we gewoon een topzomer gehad qua transfers.
Wow, wat een wereldschok, Breaking news, Hier heeft zojuist een spelfout plaatsgevonden!!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, 1 komma en you're is you are, en niet your.
Dus je zegt: "wat is jij bent punt"
dus :![]()
![]()
omdat je ook nog volhoudt dat het klopt
![]()
![]()
.
Nofi hoor.
Wat wil je dan? Nog een jongen van een jaar of 19 waarvan het nog maar de vraag is of hij het echt in zich heeft? Luque is een speler van naam met internationale ervaring. Hij heeft creativiteit, een actie, een goed linkerbeen en is veelzijdig. Het zou een goede aankoop zijn,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een boel zieligdoenerij, Ja als je 30-jaar oude spelers wilt aantrekken dan is een mafkees als Luque een van de hoogst haalbare namen, maar als Ajax eens wat beter hun best deed qua spelers dan had Ajax gewoon veel meer en betere namen, Ari was toch eveneens gescout door Ajax? Evenals Koné, Obi Mikel van Ajax capetown en noem ze allemaal maar op...
En je maakt nu weer een paar fouten in je zinquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wow, wat een wereldschok, Breaking news, Hier heeft zojuist een spelfout plaatsgevonden!!!!
Is ook niet erg, maar ik vind het altijd erg knullig overkomen als je wil "patsen" met engels en het dan totaal verkeerd doet. Ik zal ook nooit over een Nederlandse spelfout beginnen hoor hier. Maar dit is gewoon een tikje knulligquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wow, wat een wereldschok, Breaking news, Hier heeft zojuist een spelfout plaatsgevonden!!!!
Ik snap niet dat een club als Heerenveen, Groningen en Az wel een spits als Alves, Berg of Ari kunnen scouten maar Ajax niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Nog een jongen van een jaar of 19 waarvan het nog maar de vraag is of hij het echt in zich heeft? Luque is een speler van naam met internationale ervaring. Hij heeft creativiteit, een actie, een goed linkerbeen en is veelzijdig. Het zou een goede aankoop zijn,
You always want your sin!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook niet erg, maar ik vind het altijd erg knullig overkomen als je wil "patsen" met engels en het dan totaal verkeerd doet. Ik zal ook nooit over een Nederlandse spelfout beginnen hoor hier. Maar dit is gewoon een tikje knullig.
maar ik zal het niet meer doen whore.
.
Het was geen patsen maar de uitspraak "What´s you´re point" is volgens mij algemener dan "wat is je punt" althans in mijn generatie...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook niet erg, maar ik vind het altijd erg knullig overkomen als je wil "patsen" met engels en het dan totaal verkeerd doet. Ik zal ook nooit over een Nederlandse spelfout beginnen hoor hier. Maar dit is gewoon een tikje knullig.
maar ik zal het niet meer doen whore.
.
Tja, op het moment dat ze die binnenhaalden hadden we ze nog niet nodig. En nu zoeken we naar een Sneijder2 en dat je die niet kan vinden is logisch.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat een club als Heerenveen, Groningen en Az wel een spits als Alves, Berg of Ari kunnen scouten maar Ajax niet.
Je bent Ibrahimovic vergeten?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat een club als Heerenveen, Groningen en Az wel een spits als Alves, Berg of Ari kunnen scouten maar Ajax niet.
Doe je het weer foutquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het was geen patsen maar de uitspraak "What´s you´re point" is volgens mij algemener dan "wat is je punt" althans in mijn generatie...
Doe je het weer foutquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het was geen patsen maar de uitspraak "What´s you´re point" is volgens mij algemener dan "wat is je punt" althans in mijn generatie...
Nee, maar "What's your point" welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
nachttenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat worden slapeloze nachtten voor mijGeven jullie serieus om spelfouten?
Luque is dus meer een linksbenige Kennedy dan een linksbenige Huntelaar?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:47 schreef Blight het volgende:
[..]
Als ik dat zo zie staan ben ik toch wel weer positief gestemd. Die linkerflank zou zo net de extra creativiteit brengen die Ajax op het middenveld nu zo hard nodig heeft.
het was ook maar een terloopse opmerking hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik weet een Ajax topic wel te kapen, dat moet je me meegeven
Ik kan me wel herinneren dat Ari en Berg sowieso met Ajax in verband zijn gebracht, en eventueel bekeken zijn. Blijkbaar zijn die te licht bevonden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Over het algemeen speelt hij wel als spits, maar hij kan prima als aanvallende flankmiddenvelder uit de voeten. Op die positie is hij ergens wel vergelijkbaar met Riera. Ik denk persoonlijk dat Ajax dat ook zo ziet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:53 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Luque is dus meer een linksbenige Kennedy dan een linksbenige Huntelaar?
Daar hebben ze wel snel een handje van, spelers afkeuren die vervolgens 10 goals tegen Ajax makenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kan me wel herinneren dat Ari en Berg sowieso met Ajax in verband zijn gebracht, en eventueel bekeken zijn. Blijkbaar zijn die te licht bevonden.
En bij Alves moesten ze een keuze maken tussen Alves of Rosenberg, en hebben dus op het verkeerde paard gegokt.
In ieder geval een compliment voor alle Ajax supporters hier dát er taalpuristen rondlopen die de gramatica van vele talen tot in hun duimpjes beheersen, in tegenstelling tot Feyenoorders en lampjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was ook maar een terloopse opmerking hoor.
Wist ik veel dat men er zo op in gaat. Sorry
.
Toch moet ook dat een bepaald niveau kunnen krijgen, dat het scoutings apparaat wel goede keuzes maakt...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kan me wel herinneren dat Ari en Berg sowieso met Ajax in verband zijn gebracht, en eventueel bekeken zijn. Blijkbaar zijn die te licht bevonden.
En bij Alves moesten ze een keuze maken tussen Alves of Rosenberg, en hebben dus op het verkeerde paard gegokt.
Ik zou Pranjic graag naar Ajax zien gaan. Stille kracht bij Heerenveen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:49 schreef Urquhart het volgende:
Ik dacht dat die Van Der Zee in Brazilië verdwaald was, maar volgens de VI heeft die dus al een paar keer in Heerenveen naar Pranjic gekeken.
Ideale speler voor topwedstrijden, je stelt hem dan op als linkshalf en ondertussen kan hij balbezit ook voorin dodelijk zijn. Ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen, bij Deportivo la Coruńa was hij meesterlijk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:55 schreef Blight het volgende:
[..]
Over het algemeen speelt hij wel als spits, maar hij kan prima als aanvallende flankmiddenvelder uit de voeten. Op die positie is hij ergens wel vergelijkbaar met Riera. Ik denk persoonlijk dat Ajax dat ook zo ziet.
Co¸e? Já nemluvím Ital¨tinu.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Io sono italiano, mi dispiace!
Nouja, ik vind het allemaal een beetje overtrokken dit. Ajax heeft wel eens fouten gemaakt, maar die lijken voornamelijk te komen door dat het bestuur op dat moment te veel vertrouwen heeft in de wensen van de trainer. Bepaalde Koeman aankopen zoals Sikora, Soetaers en Sonck sloegen gewoon nergens op. Echter, dat scoutingsapparaat van Ajax heeft ons wel Litmanen, Chivu, Ibrahimovic, Maxwell, Escude, Grygera, Trabelsi en nog veel meer jongens opgeleverd. Zó dramatisch is het dus ook weer niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Toch moet ook dat een bepaald niveau kunnen krijgen, dat het scoutings apparaat wel goede keuzes maakt...
Goed om te horenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:55 schreef Blight het volgende:
[..]
Over het algemeen speelt hij wel als spits, maar hij kan prima als aanvallende flankmiddenvelder uit de voeten. Op die positie is hij ergens wel vergelijkbaar met Riera. Ik denk persoonlijk dat Ajax dat ook zo ziet.
Absoluut waar, maar je kunt niet ontkennen dat een Alves toch wel een wereld scout is van Heerenveen waar ze veeeeel geld mee gaan verdienen, En ik denk dat Alves ook bij Ajax wel goed uit de voeten zou komen, gewoon een speler met een neus voor de goal...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik denk dat je ook niet alle schuld bij de scouting moet leggen. Veel hangt ook af van ons heilige systeem. Wie zegt dat een Alves er bij Ajax 34 in had geschoten? Kijk eens hoe hij bij Heerenveen speelt en vergelijk dat eens met hoe Huntelaar bij ons moest gaan spelen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Co¸e? Já nemluvím Ital¨tinu.
Precies. Tevens heb je direct een mooi compromis voor de 4-4-2 vs 4-3-3 strijd voor handen. Luque zou namelijk ideal functioneren als een aanvallende flankmiddenvelder, oftewel 'hangend op links'. Bij een aanval kan hij vanaf links naar binnen snijden, wat Suarez dan meer vrijheid geeft om op andere posities rondom Huntelaar op te duiken. Kennedy houdt je dan wat dichter op de middenlinie.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ideale speler voor topwedstrijden, je stelt hem dan op als linkshalf en ondertussen kan hij balbezit ook voorin dodelijk zijn. Ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen, bij Deportivo la Coruńa was hij meesterlijk!
Daar heb je een punt, is een speler als Luque een ten Cate scout of een bestuurs scout?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:59 schreef Blight het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het allemaal een beetje overtrokken dit. Ajax heeft wel eens fouten gemaakt, maar die lijken voornamelijk te komen door dat het bestuur op dat moment te veel vertrouwen heeft in de wensen van de trainer. Bepaalde Koeman aankopen zoals Sikora, Soetaers en Sonck sloegen gewoon nergens op. Echter, dat scoutingsapparaat van Ajax heeft ons wel Litmanen, Chivu, Ibrahimovic, Maxwell, Escude, Grygera, Trabelsi en nog veel meer jongens opgeleverd. Zó dramatisch is het dus ook weer niet.
Dat zal blijken, inderdaad. Maarja, niet elke aankoop van een trainer is een foute natuurlijk. Gabri doet het uitstekend, maar het aantrekken van Colin sloeg nergens op. Luque zal zich ongetwijfeld in zijn Deportivo periode in de kijker hebben gespeeld bij Ten Cate, maar persoonlijk denk ik dat dat in dit geval niet iets negatiefs is. Luque kán een uitzonderlijk goede speler zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, is een speler als Luque een ten Cate scout of een bestuurs scout?
De reden dat ik telkens zo doorzeurde over 4-1-2-1-2 was het feit dat Luis Suarez absoluut niet geschikt is als linksbuiten, maar met de komst van Lucky Luque heb je ineens wel véél meer mogelijkheden!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:02 schreef Blight het volgende:
[..]
Precies. Tevens heb je direct een mooi compromis voor de 4-4-2 vs 4-3-3 strijd voor handen. Luque zou namelijk ideal functioneren als een aanvallende flankmiddenvelder, oftewel 'hangend op links'. Bij een aanval kan hij vanaf links naar binnen snijden, wat Suarez dan meer vrijheid geeft om op andere posities rondom Huntelaar op te duiken. Kennedy houdt je dan wat dichter op de middenlinie.
Laten we er maar het beste van hopen, wellicht dat een speler als Luque zich juist in een iets mindere competitie goed in de kijker kan spelen, lekker weer in zijn ritme en vorm kan komen... Ik hoop het uiteraard van harte maar blijf in zekere zin sceptisch tot het tegendeel bewezen is.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:04 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat zal blijken, inderdaad. Maarja, niet elke aankoop van een trainer is een foute natuurlijk. Gabri doet het uitstekend, maar het aantrekken van Colin sloeg nergens op. Luque zal zich ongetwijfeld in zijn Deportivo periode in de kijker hebben gespeeld bij Ten Cate, maar persoonlijk denk ik dat dat in dit geval niet iets negatiefs is. Luque kán een uitzonderlijk goede speler zijn.
Nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:09 schreef Malibu-06 het volgende:
Zou Luque´s komst in verband kunnen staan met een evt. vertrek van Huntelaar naar Real denken jullie?
Huntelaar gaat niet weg, zowel dan ben ik bang dat van Geel geen leven meer heeft...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:09 schreef Malibu-06 het volgende:
Zou Luque´s komst in verband kunnen staan met een evt. vertrek van Huntelaar naar Real denken jullie?
Nee. Luque wordt naar mijn idee gezien als alternatief voor Albert Riera. Zie een paar posts eerder van me over welke posities Luque kan bekleden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:09 schreef Malibu-06 het volgende:
Nee. Huntelaar blijft wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:09 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Co¸e? Já nemluvím Ital¨tinu.
Ik denk dat de speelwijze van Newcastle niet echt iets is waar Luque ooit zijn draai in zal vinden. Hopelijk lukt hem dat in het systeem van Ajax wel. We gaan het zien, inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Laten we er maar het beste van hopen, wellicht dat een speler als Luque zich juist in een iets mindere competitie goed in de kijker kan spelen, lekker weer in zijn ritme en vorm kan komen... Ik hoop het uiteraard van harte maar blijf in zekere zin sceptisch tot het tegendeel bewezen is.
Nergens, nergens.. Prima aankoop voor de breedte. Ik had alleen verwacht dat hij de stand-in zou worden van Ogarau, maar vooralsnog heeft hij elke wedstrijd gespeeld, zowel rechtsback, als in het centrum of linksback. Ik had gehoopt dat Ajax nog een aankoop zou doen, Habib Bellaďd bijv, om het vertrek van Stam voor volgend jaar op te vangen. Nu kan een speler nog héél veel leren van Japie.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:04 schreef Blight het volgende:
[..]
doet het uitstekend, maar het aantrekken van Colin sloeg nergens op.
Ja, ok. Voor de breedte is het wel in orde, maar ik moest even mijn punt duidelijk maken hij was de eerste naam die in me op kwam.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:15 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nergens, nergens.. Prima aankoop voor de breedte. Ik had alleen verwacht dat hij de stand-in zou worden van Ogarau, maar vooralsnog heeft hij elke wedstrijd gespeeld, zowel rechtsback, als in het centrum of linksback. Ik had gehoopt dat Ajax nog een aankoop zou doen, Habib Bellaďd bijv, om het vertrek van Stam voor volgend jaar op te vangen. Nu kan een speler nog héél veel leren van Japie.
Dan is het goedquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, ok. Voor de breedte is het wel in orde, maar ik moest even mijn punt duidelijk maken hij was de eerste naam die in me op kwam..
idd, en dat zijn van die kleine dingen waar ik me mateloos aan stoor bij HtC, hij vertikt het (ala V Basten) gewoon om de beste mensen op de juiste plek te zetten. Eigen aankopen krijgen voorkeur etc.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind het jammer dat Collin de voorkeur krijgt boven van der Wiel een volgens mij groter talent
Jullie zijn geen ADO of Feyenoord hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Echt, als KJH alsnog vertrekt kan het bestuur echt aan dubbele bodyguards gaan denken, dat pikt echt niemand.
Alsof Colin sowieso een talent isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind het jammer dat Collin de voorkeur krijgt boven van der Wiel een volgens mij groter talent
Ergens ook wel logisch want het is niet echt trainersgedrag om je eigen fouten toe te geven ( in dit geval dus Collin blijven verkiezen boven vd Wiel) maar het zou hem wel sieren als hij gewoon vd Wiel opstelt...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, en dat zijn van die kleine dingen waar ik me mateloos aan stoor bij HtC, hij vertikt het (ala V Basten) gewoon om de beste mensen op de juiste plek te zetten. Eigen aankopen krijgen voorkeur etc.
Talent is een breed begrip..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof Colin sowieso een talent is![]()
Tja, dat is ook zo, maar daar hebben we niets aan. Hij leert langzaam wel, hij wisselt in de rust, haalt een falende speler eruit. Maar het moet allemaal nog ietsjes "harder" vind ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ergens ook wel logisch want het is niet echt trainersgedrag om je eigen fouten toe te geven ( in dit geval dus Collin blijven verkiezen boven vd Wiel) maar het zou hem wel sieren als hij gewoon vd Wiel opstelt...
En dit geen Feyenoord topicquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:18 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jullie zijn geen ADO of Feyenoord hoor
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:18 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jullie zijn geen ADO of Feyenoord hoor
En in geen enkele omschrijving zal Colin van toepassing zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Talent is een breed begrip..
In zijn PSV tijd nog wel. Nu is hij gewoon een modale voetballer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
En in geen enkele omschrijving zal Colin van toepassing zijn.
Voor een amateurploeg zal hij ongetwijfeld een super talent zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
En in geen enkele omschrijving zal Colin van toepassing zijn.
Mee eens, maar het moet ook niet zo zijn dat een normaal goed spelende speler in de 1e helft al wordt gewisseld wegens tegenvallende resultaten, het is moeilijk denk ik om een goede ballans te vinden daartussen, maar zoals je zegt begin ik me ook wel iets meer te scharen achter het wisselbeleid van HTC maar zijn opstellingen zijn elke wedstrijd weer een totale verassing, volgende week Rommedahl centraal ofzo?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat is ook zo, maar daar hebben we niets aan. Hij leert langzaam wel, hij wisselt in de rust, haalt een falende speler eruit. Maar het moet allemaal nog ietsjes "harder" vind ik.
En vind nog maar eens een club die een speler 'graag' wilt verkopen en dat deze speler ook nog een aanwinst is voor Ajax. Alle andere clubs vragen de hoofdprijs, omdat ze weten dat we een zak met geld te besteden hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:23 schreef Blight het volgende:
Gelukkig heeft Newcastle weer een treurig seizoen achter de rug. Ze hebben weer als gekken ingekocht en zullen dus wel happig zijn om Luque te laten vertrekken. Daarnaast is Luque nog gewoon speelgerechtigd in de Champions League/UEFA.
Als je een alternatief hebt moet je wisselen. Je moet ze scherper maken, ze laten weten dat falen geen optie is en als je faalt dat je eruit kan worden gehaald.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mee eens, maar het moet ook niet zo zijn dat een normaal goed spelende speler in de 1e helft al wordt gewisseld wegens tegenvallende resultaten, het is moeilijk denk ik om een goede ballans te vinden daartussen, maar zoals je zegt begin ik me ook wel iets meer te scharen achter het wisselbeleid van HTC maar zijn opstellingen zijn elke wedstrijd weer een totale verassing, volgende week Rommedahl centraal ofzo?
Arena vreesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef Blight het volgende:
Ja ach. Colin. Die jongen kan prima voetballen hoor, maar het lijkt wel alsof het angstzweet hem uitbreekt zodra hij voet in een stadion zet. Hij oogt bang te falen voor het oog van de supporters.
Ik hoop dat het bij ons nog niet zo erg is als bij Newcastle. Die supporters zijn zó fanatiek, maar hebben al jaren geen reden tot juichen meer gehad.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef BoNi het volgende:
Het is alleen te hopen dat Luque de tijd krijgt om zijn oude niveau te behalen. Het 'publiek' bij ons zal na twee mindere wedstrijden direct zijn ongenoegen tonen en als ik kijk naar de beelden van Luque bij Newcastle lijkt het me wel een speler die hier gevoelig voor is....!
Het Willem II effect,quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:09 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je een alternatief hebt moet je wisselen. Je moet ze scherper maken, ze laten weten dat falen geen optie is en als je faalt dat je eruit kan worden gehaald.
Tegenwoordig met die voetballers zijn trainers ook bang voor de ego´tjes he, ik weet jammer genoeg niet meer wie het laatst zei maar de strekking was iets in de richting van "Als je een speler van 21 kritiek geeft of wisselt dan trap je hem meteen op zijn ziel ze kunnen niet meer tegen kritiek" en dan komen moraal en motivatie kwesties om de hoek kijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je een alternatief hebt moet je wisselen. Je moet ze scherper maken, ze laten weten dat falen geen optie is en als je faalt dat je eruit kan worden gehaald.
Als er een speler is die op die plek terecht kan moet dat WEL als de wedstrijd erom vraagt! Niemand is groter dan de club, het resultaat telt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:31 schreef BoNi het volgende:
[..]
Structureel falen ok, maar een keer een mindere wedstrijd spelen moet ook weer niet direct een vernederende wissel betekenen...!
Daar kun je wel op rekenen ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat er ook maar iets gebeurd als Huntelaar verkocht wordt op 2 spandoekjes na?
Natuurlijk moet je wel kunnen wisselen, maar een speler moet nog wel durven voetballen en risico's durven nemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er een speler is die op die plek terecht kan moet dat WEL als de wedstrijd erom vraagt! Niemand is groter dan de club, het resultaat telt.
Jij bent trouwens wel verdacht veel op dit Ajax topic. Toch een stiekeme Ajax fan die de verrotte 010 kliek om je heen niet meer kan aanzien ? Gelijk heb je hoor jongen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat er ook maar iets gebeurd als Huntelaar verkocht wordt op 2 spandoekjes na?
Als prof zijnde hoor je daar mee om te kunnen gaan. Een echte prof weet best wel als hij slecht speelt, en dat kan ook gewoon gebeuren. Juist daarom moet je op elk moment kunnen wisselen als de wedstrijd erom vraagt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:39 schreef BoNi het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je wel kunnen wisselen, maar een speler moet nog wel durven voetballen en risico's durven nemen.
En jij bent?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij bent trouwens wel verdacht veel op dit Ajax topic. Toch een stiekeme Ajax fan die de verrotte 010 kliek om je heen niet meer kan aanzien ? Gelijk heb je hoor jongen.
van Drenthe viel erg mee hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waar zijn al die succes supporters dan? Die in eens een seizoenskaart gingen kopen toen er pas aankopen gedaan werden? Ohja, die werken van 6.00 tot 22.00 in de haven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En jij bent?![]()
In het Feyenoord-topic post momenteel geen hond, dus veel te melden is daar niet.
Ja de Amsterdamse moeders beginnen pas om 22.00 uur.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:53 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Waar zijn al die succes supporters dan? Die in eens een seizoenskaart gingen kopen toen er pas aankopen gedaan werden? Ohja, die werken van 6.00 tot 22.00 in de haven.
Flasback naar dat spandoek bij Ajax - Inter Milan,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja de Amsterdamse moeders beginnen pas om 22.00 uur.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja de Amsterdamse moeders beginnen pas om 22.00 uur.
Zijn die persoonlijk toegewezen ofzo? Ik krijg "Singles in de buurt," "Verleid iedere vrouw" en "Private Spice"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:55 schreef Blight het volgende:
Ik zie een advertentie van AZ via Google ads hier.
Misschien kun je er voor zorgen dat het Feyenoord topic gebundeld wordt met b.v. het RKC en het Heracles topic. Wordt het daar misschien ook wat drukker.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En jij bent?![]()
In het Feyenoord-topic post momenteel geen hond, dus veel te melden is daar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |