abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52621157
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind het jammer dat Collin de voorkeur krijgt boven van der Wiel een volgens mij groter talent
Alsof Colin sowieso een talent is
pi_52621221
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

idd, en dat zijn van die kleine dingen waar ik me mateloos aan stoor bij HtC, hij vertikt het (ala V Basten) gewoon om de beste mensen op de juiste plek te zetten. Eigen aankopen krijgen voorkeur etc.
Ergens ook wel logisch want het is niet echt trainersgedrag om je eigen fouten toe te geven ( in dit geval dus Collin blijven verkiezen boven vd Wiel) maar het zou hem wel sieren als hij gewoon vd Wiel opstelt...
pi_52621234
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alsof Colin sowieso een talent is
Talent is een breed begrip..
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:21:11 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52621262
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:20 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ergens ook wel logisch want het is niet echt trainersgedrag om je eigen fouten toe te geven ( in dit geval dus Collin blijven verkiezen boven vd Wiel) maar het zou hem wel sieren als hij gewoon vd Wiel opstelt...
Tja, dat is ook zo, maar daar hebben we niets aan. Hij leert langzaam wel, hij wisselt in de rust, haalt een falende speler eruit. Maar het moet allemaal nog ietsjes "harder" vind ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:21:37 #265
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_52621278
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:18 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Jullie zijn geen ADO of Feyenoord hoor
En dit geen Feyenoord topic
pi_52621287
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:18 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Jullie zijn geen ADO of Feyenoord hoor

Vrijdag 2-0 Winnen
AFC AJAX
pi_52621327
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:20 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Talent is een breed begrip..
En in geen enkele omschrijving zal Colin van toepassing zijn.
pi_52621338
Gelukkig heeft Newcastle weer een treurig seizoen achter de rug. Ze hebben weer als gekken ingekocht en zullen dus wel happig zijn om Luque te laten vertrekken. Daarnaast is Luque nog gewoon speelgerechtigd in de Champions League/UEFA.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52621356
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

In zijn PSV tijd nog wel. Nu is hij gewoon een modale voetballer.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52621416
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Voor een amateurploeg zal hij ongetwijfeld een super talent zijn
pi_52621492
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, dat is ook zo, maar daar hebben we niets aan. Hij leert langzaam wel, hij wisselt in de rust, haalt een falende speler eruit. Maar het moet allemaal nog ietsjes "harder" vind ik.
Mee eens, maar het moet ook niet zo zijn dat een normaal goed spelende speler in de 1e helft al wordt gewisseld wegens tegenvallende resultaten, het is moeilijk denk ik om een goede ballans te vinden daartussen, maar zoals je zegt begin ik me ook wel iets meer te scharen achter het wisselbeleid van HTC maar zijn opstellingen zijn elke wedstrijd weer een totale verassing, volgende week Rommedahl centraal ofzo?
pi_52621551
Ja ach. Colin. Die jongen kan prima voetballen hoor, maar het lijkt wel alsof het angstzweet hem uitbreekt zodra hij voet in een stadion zet. Hij oogt bang te falen voor het oog van de supporters.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:28:39 #273
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52621561
Het is alleen te hopen dat Luque de tijd krijgt om zijn oude niveau te behalen. Het 'publiek' bij ons zal na twee mindere wedstrijden direct zijn ongenoegen tonen en als ik kijk naar de beelden van Luque bij Newcastle lijkt het me wel een speler die hier gevoelig voor is....!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:28:51 #274
51286 w00h00
Digital man!
pi_52621575
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:23 schreef Blight het volgende:
Gelukkig heeft Newcastle weer een treurig seizoen achter de rug. Ze hebben weer als gekken ingekocht en zullen dus wel happig zijn om Luque te laten vertrekken. Daarnaast is Luque nog gewoon speelgerechtigd in de Champions League/UEFA.
En vind nog maar eens een club die een speler 'graag' wilt verkopen en dat deze speler ook nog een aanwinst is voor Ajax. Alle andere clubs vragen de hoofdprijs, omdat ze weten dat we een zak met geld te besteden hebben.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:29:31 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52621609
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:26 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Mee eens, maar het moet ook niet zo zijn dat een normaal goed spelende speler in de 1e helft al wordt gewisseld wegens tegenvallende resultaten, het is moeilijk denk ik om een goede ballans te vinden daartussen, maar zoals je zegt begin ik me ook wel iets meer te scharen achter het wisselbeleid van HTC maar zijn opstellingen zijn elke wedstrijd weer een totale verassing, volgende week Rommedahl centraal ofzo?
Als je een alternatief hebt moet je wisselen. Je moet ze scherper maken, ze laten weten dat falen geen optie is en als je faalt dat je eruit kan worden gehaald.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52621618
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef Blight het volgende:
Ja ach. Colin. Die jongen kan prima voetballen hoor, maar het lijkt wel alsof het angstzweet hem uitbreekt zodra hij voet in een stadion zet. Hij oogt bang te falen voor het oog van de supporters.
Arena vrees
pi_52621631
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef BoNi het volgende:
Het is alleen te hopen dat Luque de tijd krijgt om zijn oude niveau te behalen. Het 'publiek' bij ons zal na twee mindere wedstrijden direct zijn ongenoegen tonen en als ik kijk naar de beelden van Luque bij Newcastle lijkt het me wel een speler die hier gevoelig voor is....!
Ik hoop dat het bij ons nog niet zo erg is als bij Newcastle. Die supporters zijn zó fanatiek, maar hebben al jaren geen reden tot juichen meer gehad. .
pi_52621649
Als Luque inderdaad voor ca. 5 miljoen euro te koop is dan altijd doen.Was in zijn tijd bij Deportivo echt een kanjer. Dat het bij Newcastle niet lukt is niet zo vreemd. Daar slaagt niemand (buiten Shearer dan). Ook een deprimerende stad. Als hij niet echt uit de verf komt kan je hem best wel slijten aan een spaanse subtopper voor minimaal hetzelfde bedrag.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_52621657
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:29 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Arena vrees
Het Willem II effect, .
pi_52621673
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:09 schreef Malibu-06 het volgende:
Zou Luque´s komst in verband kunnen staan met een evt. vertrek van Huntelaar naar Real denken jullie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')