Dat zal blijken, inderdaad. Maarja, niet elke aankoop van een trainer is een foute natuurlijk. Gabri doet het uitstekend, maar het aantrekken van Colin sloeg nergens op. Luque zal zich ongetwijfeld in zijn Deportivo periode in de kijker hebben gespeeld bij Ten Cate, maar persoonlijk denk ik dat dat in dit geval niet iets negatiefs is. Luque kán een uitzonderlijk goede speler zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, is een speler als Luque een ten Cate scout of een bestuurs scout?
De reden dat ik telkens zo doorzeurde over 4-1-2-1-2 was het feit dat Luis Suarez absoluut niet geschikt is als linksbuiten, maar met de komst van Lucky Luque heb je ineens wel véél meer mogelijkheden!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:02 schreef Blight het volgende:
[..]
Precies. Tevens heb je direct een mooi compromis voor de 4-4-2 vs 4-3-3 strijd voor handen. Luque zou namelijk ideal functioneren als een aanvallende flankmiddenvelder, oftewel 'hangend op links'. Bij een aanval kan hij vanaf links naar binnen snijden, wat Suarez dan meer vrijheid geeft om op andere posities rondom Huntelaar op te duiken. Kennedy houdt je dan wat dichter op de middenlinie.
Laten we er maar het beste van hopen, wellicht dat een speler als Luque zich juist in een iets mindere competitie goed in de kijker kan spelen, lekker weer in zijn ritme en vorm kan komen... Ik hoop het uiteraard van harte maar blijf in zekere zin sceptisch tot het tegendeel bewezen is.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:04 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat zal blijken, inderdaad. Maarja, niet elke aankoop van een trainer is een foute natuurlijk. Gabri doet het uitstekend, maar het aantrekken van Colin sloeg nergens op. Luque zal zich ongetwijfeld in zijn Deportivo periode in de kijker hebben gespeeld bij Ten Cate, maar persoonlijk denk ik dat dat in dit geval niet iets negatiefs is. Luque kán een uitzonderlijk goede speler zijn.
Nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:09 schreef Malibu-06 het volgende:
Zou Luque´s komst in verband kunnen staan met een evt. vertrek van Huntelaar naar Real denken jullie?
Huntelaar gaat niet weg, zowel dan ben ik bang dat van Geel geen leven meer heeft...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:09 schreef Malibu-06 het volgende:
Zou Luque´s komst in verband kunnen staan met een evt. vertrek van Huntelaar naar Real denken jullie?
Nee. Luque wordt naar mijn idee gezien als alternatief voor Albert Riera. Zie een paar posts eerder van me over welke posities Luque kan bekleden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:09 schreef Malibu-06 het volgende:
Nee. Huntelaar blijft wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:09 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Co¸e? Já nemluvím Ital¨tinu.
Ik denk dat de speelwijze van Newcastle niet echt iets is waar Luque ooit zijn draai in zal vinden. Hopelijk lukt hem dat in het systeem van Ajax wel. We gaan het zien, inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Laten we er maar het beste van hopen, wellicht dat een speler als Luque zich juist in een iets mindere competitie goed in de kijker kan spelen, lekker weer in zijn ritme en vorm kan komen... Ik hoop het uiteraard van harte maar blijf in zekere zin sceptisch tot het tegendeel bewezen is.
Nergens, nergens.. Prima aankoop voor de breedte. Ik had alleen verwacht dat hij de stand-in zou worden van Ogarau, maar vooralsnog heeft hij elke wedstrijd gespeeld, zowel rechtsback, als in het centrum of linksback. Ik had gehoopt dat Ajax nog een aankoop zou doen, Habib Bellaïd bijv, om het vertrek van Stam voor volgend jaar op te vangen. Nu kan een speler nog héél veel leren van Japie.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:04 schreef Blight het volgende:
[..]
doet het uitstekend, maar het aantrekken van Colin sloeg nergens op.
Ja, ok. Voor de breedte is het wel in orde, maar ik moest even mijn punt duidelijk maken hij was de eerste naam die in me op kwam.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:15 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nergens, nergens.. Prima aankoop voor de breedte. Ik had alleen verwacht dat hij de stand-in zou worden van Ogarau, maar vooralsnog heeft hij elke wedstrijd gespeeld, zowel rechtsback, als in het centrum of linksback. Ik had gehoopt dat Ajax nog een aankoop zou doen, Habib Bellaïd bijv, om het vertrek van Stam voor volgend jaar op te vangen. Nu kan een speler nog héél veel leren van Japie.
Dan is het goedquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, ok. Voor de breedte is het wel in orde, maar ik moest even mijn punt duidelijk maken hij was de eerste naam die in me op kwam..
idd, en dat zijn van die kleine dingen waar ik me mateloos aan stoor bij HtC, hij vertikt het (ala V Basten) gewoon om de beste mensen op de juiste plek te zetten. Eigen aankopen krijgen voorkeur etc.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind het jammer dat Collin de voorkeur krijgt boven van der Wiel een volgens mij groter talent
Jullie zijn geen ADO of Feyenoord hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Echt, als KJH alsnog vertrekt kan het bestuur echt aan dubbele bodyguards gaan denken, dat pikt echt niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |