het was ook maar een terloopse opmerking hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik weet een Ajax topic wel te kapen, dat moet je me meegeven
Ik kan me wel herinneren dat Ari en Berg sowieso met Ajax in verband zijn gebracht, en eventueel bekeken zijn. Blijkbaar zijn die te licht bevonden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat een club als Heerenveen, Groningen en Az wel een spits als Alves, Berg of Ari kunnen scouten maar Ajax niet.
Over het algemeen speelt hij wel als spits, maar hij kan prima als aanvallende flankmiddenvelder uit de voeten. Op die positie is hij ergens wel vergelijkbaar met Riera. Ik denk persoonlijk dat Ajax dat ook zo ziet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:53 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Luque is dus meer een linksbenige Kennedy dan een linksbenige Huntelaar?
Daar hebben ze wel snel een handje van, spelers afkeuren die vervolgens 10 goals tegen Ajax makenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kan me wel herinneren dat Ari en Berg sowieso met Ajax in verband zijn gebracht, en eventueel bekeken zijn. Blijkbaar zijn die te licht bevonden.
En bij Alves moesten ze een keuze maken tussen Alves of Rosenberg, en hebben dus op het verkeerde paard gegokt.
In ieder geval een compliment voor alle Ajax supporters hier dát er taalpuristen rondlopen die de gramatica van vele talen tot in hun duimpjes beheersen, in tegenstelling tot Feyenoorders en lampjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was ook maar een terloopse opmerking hoor.
Wist ik veel dat men er zo op in gaat. Sorry
.
Toch moet ook dat een bepaald niveau kunnen krijgen, dat het scoutings apparaat wel goede keuzes maakt...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kan me wel herinneren dat Ari en Berg sowieso met Ajax in verband zijn gebracht, en eventueel bekeken zijn. Blijkbaar zijn die te licht bevonden.
En bij Alves moesten ze een keuze maken tussen Alves of Rosenberg, en hebben dus op het verkeerde paard gegokt.
Ik zou Pranjic graag naar Ajax zien gaan. Stille kracht bij Heerenveen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:49 schreef Urquhart het volgende:
Ik dacht dat die Van Der Zee in Brazilië verdwaald was, maar volgens de VI heeft die dus al een paar keer in Heerenveen naar Pranjic gekeken.
Ideale speler voor topwedstrijden, je stelt hem dan op als linkshalf en ondertussen kan hij balbezit ook voorin dodelijk zijn. Ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen, bij Deportivo la Coruña was hij meesterlijk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:55 schreef Blight het volgende:
[..]
Over het algemeen speelt hij wel als spits, maar hij kan prima als aanvallende flankmiddenvelder uit de voeten. Op die positie is hij ergens wel vergelijkbaar met Riera. Ik denk persoonlijk dat Ajax dat ook zo ziet.
Co¸e? Já nemluvím Ital¨tinu.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Io sono italiano, mi dispiace!
Nouja, ik vind het allemaal een beetje overtrokken dit. Ajax heeft wel eens fouten gemaakt, maar die lijken voornamelijk te komen door dat het bestuur op dat moment te veel vertrouwen heeft in de wensen van de trainer. Bepaalde Koeman aankopen zoals Sikora, Soetaers en Sonck sloegen gewoon nergens op. Echter, dat scoutingsapparaat van Ajax heeft ons wel Litmanen, Chivu, Ibrahimovic, Maxwell, Escude, Grygera, Trabelsi en nog veel meer jongens opgeleverd. Zó dramatisch is het dus ook weer niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Toch moet ook dat een bepaald niveau kunnen krijgen, dat het scoutings apparaat wel goede keuzes maakt...
Goed om te horenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:55 schreef Blight het volgende:
[..]
Over het algemeen speelt hij wel als spits, maar hij kan prima als aanvallende flankmiddenvelder uit de voeten. Op die positie is hij ergens wel vergelijkbaar met Riera. Ik denk persoonlijk dat Ajax dat ook zo ziet.
Absoluut waar, maar je kunt niet ontkennen dat een Alves toch wel een wereld scout is van Heerenveen waar ze veeeeel geld mee gaan verdienen, En ik denk dat Alves ook bij Ajax wel goed uit de voeten zou komen, gewoon een speler met een neus voor de goal...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik denk dat je ook niet alle schuld bij de scouting moet leggen. Veel hangt ook af van ons heilige systeem. Wie zegt dat een Alves er bij Ajax 34 in had geschoten? Kijk eens hoe hij bij Heerenveen speelt en vergelijk dat eens met hoe Huntelaar bij ons moest gaan spelen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Co¸e? Já nemluvím Ital¨tinu.
Precies. Tevens heb je direct een mooi compromis voor de 4-4-2 vs 4-3-3 strijd voor handen. Luque zou namelijk ideal functioneren als een aanvallende flankmiddenvelder, oftewel 'hangend op links'. Bij een aanval kan hij vanaf links naar binnen snijden, wat Suarez dan meer vrijheid geeft om op andere posities rondom Huntelaar op te duiken. Kennedy houdt je dan wat dichter op de middenlinie.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ideale speler voor topwedstrijden, je stelt hem dan op als linkshalf en ondertussen kan hij balbezit ook voorin dodelijk zijn. Ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen, bij Deportivo la Coruña was hij meesterlijk!
Daar heb je een punt, is een speler als Luque een ten Cate scout of een bestuurs scout?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:59 schreef Blight het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het allemaal een beetje overtrokken dit. Ajax heeft wel eens fouten gemaakt, maar die lijken voornamelijk te komen door dat het bestuur op dat moment te veel vertrouwen heeft in de wensen van de trainer. Bepaalde Koeman aankopen zoals Sikora, Soetaers en Sonck sloegen gewoon nergens op. Echter, dat scoutingsapparaat van Ajax heeft ons wel Litmanen, Chivu, Ibrahimovic, Maxwell, Escude, Grygera, Trabelsi en nog veel meer jongens opgeleverd. Zó dramatisch is het dus ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |