abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:54:35 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52620433
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik weet een Ajax topic wel te kapen, dat moet je me meegeven
het was ook maar een terloopse opmerking hoor .

Wist ik veel dat men er zo op in gaat . Sorry .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52620440
Geef mij maar Amsterdam
pi_52620443
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:49 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik snap niet dat een club als Heerenveen, Groningen en Az wel een spits als Alves, Berg of Ari kunnen scouten maar Ajax niet.
Ik kan me wel herinneren dat Ari en Berg sowieso met Ajax in verband zijn gebracht, en eventueel bekeken zijn. Blijkbaar zijn die te licht bevonden.
En bij Alves moesten ze een keuze maken tussen Alves of Rosenberg, en hebben dus op het verkeerde paard gegokt.
pi_52620446
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:53 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Luque is dus meer een linksbenige Kennedy dan een linksbenige Huntelaar?
Over het algemeen speelt hij wel als spits, maar hij kan prima als aanvallende flankmiddenvelder uit de voeten. Op die positie is hij ergens wel vergelijkbaar met Riera. Ik denk persoonlijk dat Ajax dat ook zo ziet.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52620463
Thuis winnen tegen Heerenveen
AFC AJAX
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:55:40 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52620467
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik kan me wel herinneren dat Ari en Berg sowieso met Ajax in verband zijn gebracht, en eventueel bekeken zijn. Blijkbaar zijn die te licht bevonden.
En bij Alves moesten ze een keuze maken tussen Alves of Rosenberg, en hebben dus op het verkeerde paard gegokt.
Daar hebben ze wel snel een handje van, spelers afkeuren die vervolgens 10 goals tegen Ajax maken .

Oh well, we zien het allemaal wel, ik zal blij zijn als het 1 sept is.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52620480
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

het was ook maar een terloopse opmerking hoor .

Wist ik veel dat men er zo op in gaat . Sorry .
In ieder geval een compliment voor alle Ajax supporters hier dát er taalpuristen rondlopen die de gramatica van vele talen tot in hun duimpjes beheersen, in tegenstelling tot Feyenoorders en lampjes
pi_52620493
The Spelling Nazi's strike again.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52620512
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Toch moet ook dat een bepaald niveau kunnen krijgen, dat het scoutings apparaat wel goede keuzes maakt...
pi_52620526
Io sono italiano, mi dispiace!
pi_52620544
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:49 schreef Urquhart het volgende:
Ik dacht dat die Van Der Zee in Brazilië verdwaald was, maar volgens de VI heeft die dus al een paar keer in Heerenveen naar Pranjic gekeken.
Ik zou Pranjic graag naar Ajax zien gaan. Stille kracht bij Heerenveen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_52620558
Ik denk dat je ook niet alle schuld bij de scouting moet leggen. Veel hangt ook af van ons heilige systeem. Wie zegt dat een Alves er bij Ajax 34 in had geschoten? Kijk eens hoe hij bij Heerenveen speelt en vergelijk dat eens met hoe Huntelaar bij ons moest gaan spelen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:59:19 #233
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52620567
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:55 schreef Blight het volgende:

[..]

Over het algemeen speelt hij wel als spits, maar hij kan prima als aanvallende flankmiddenvelder uit de voeten. Op die positie is hij ergens wel vergelijkbaar met Riera. Ik denk persoonlijk dat Ajax dat ook zo ziet.
Ideale speler voor topwedstrijden, je stelt hem dan op als linkshalf en ondertussen kan hij balbezit ook voorin dodelijk zijn. Ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen, bij Deportivo la Coruña was hij meesterlijk!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52620571
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Io sono italiano, mi dispiace!
Co¸e? Já nemluvím Ital¨tinu.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52620579
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Toch moet ook dat een bepaald niveau kunnen krijgen, dat het scoutings apparaat wel goede keuzes maakt...
Nouja, ik vind het allemaal een beetje overtrokken dit. Ajax heeft wel eens fouten gemaakt, maar die lijken voornamelijk te komen door dat het bestuur op dat moment te veel vertrouwen heeft in de wensen van de trainer. Bepaalde Koeman aankopen zoals Sikora, Soetaers en Sonck sloegen gewoon nergens op. Echter, dat scoutingsapparaat van Ajax heeft ons wel Litmanen, Chivu, Ibrahimovic, Maxwell, Escude, Grygera, Trabelsi en nog veel meer jongens opgeleverd. Zó dramatisch is het dus ook weer niet.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:59:55 #236
51286 w00h00
Digital man!
pi_52620584
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:55 schreef Blight het volgende:

[..]

Goed om te horen
pi_52620606
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik denk dat je ook niet alle schuld bij de scouting moet leggen. Veel hangt ook af van ons heilige systeem. Wie zegt dat een Alves er bij Ajax 34 in had geschoten? Kijk eens hoe hij bij Heerenveen speelt en vergelijk dat eens met hoe Huntelaar bij ons moest gaan spelen.
Absoluut waar, maar je kunt niet ontkennen dat een Alves toch wel een wereld scout is van Heerenveen waar ze veeeeel geld mee gaan verdienen, En ik denk dat Alves ook bij Ajax wel goed uit de voeten zou komen, gewoon een speler met een neus voor de goal...
pi_52620621
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:59 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Co¸e? Já nemluvím Ital¨tinu.
pi_52620647
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ideale speler voor topwedstrijden, je stelt hem dan op als linkshalf en ondertussen kan hij balbezit ook voorin dodelijk zijn. Ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen, bij Deportivo la Coruña was hij meesterlijk!
Precies. Tevens heb je direct een mooi compromis voor de 4-4-2 vs 4-3-3 strijd voor handen. Luque zou namelijk ideal functioneren als een aanvallende flankmiddenvelder, oftewel 'hangend op links'. Bij een aanval kan hij vanaf links naar binnen snijden, wat Suarez dan meer vrijheid geeft om op andere posities rondom Huntelaar op te duiken. Kennedy houdt je dan wat dichter op de middenlinie.
pi_52620660
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:59 schreef Blight het volgende:

[..]

Nouja, ik vind het allemaal een beetje overtrokken dit. Ajax heeft wel eens fouten gemaakt, maar die lijken voornamelijk te komen door dat het bestuur op dat moment te veel vertrouwen heeft in de wensen van de trainer. Bepaalde Koeman aankopen zoals Sikora, Soetaers en Sonck sloegen gewoon nergens op. Echter, dat scoutingsapparaat van Ajax heeft ons wel Litmanen, Chivu, Ibrahimovic, Maxwell, Escude, Grygera, Trabelsi en nog veel meer jongens opgeleverd. Zó dramatisch is het dus ook weer niet.
Daar heb je een punt, is een speler als Luque een ten Cate scout of een bestuurs scout?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')