FOK!forum / Klaagbaak / T-Mobile te laat met opzeggen teringzooi
Razor21donderdag 23 augustus 2007 @ 10:22
Ja hoor....ik ook altijd met "Ach dat komt morgen wel"

Ja en nu is het dus 23 augustus en aagezien mijn 2 jarig contract bij T-Mobile in Oktober verloopt zit ik er nu dus weer aan vast.

3 maanden opzegtermijn

Mijn klacht :

Zit weer aan T-Mobile vast.
Terwijl ik al maanden geen gebruik meer maak van deze dienst.
Heb namelijk in april mijn SIM kaart doorgeknipt
Een veels te duur abbo betaal geloof ik iets van 24 euro voor 150 min. en 100 smsjes.

Teringzooi.

Is er nog een manier om hier wel onderuit te komen??
Eigenlijk te zot voor woorden ik zit godverdomme al 2 jaar bij die gasten en omdat ik nu iets te laat ben met opzeggen, wordt mijn contract toch weer verleng in oktober
En1gmadonderdag 23 augustus 2007 @ 10:24
Als je nu opzegt, dan vervalt je abonnement in november ipv oktober volgens mij.
Razor21donderdag 23 augustus 2007 @ 10:26
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:24 schreef ruud.nl het volgende:
Als je nu opzegt, dan vervalt je abonnement in november ipv oktober volgens mij.
Is dat zo?
3 maanden opzegtermijn houd toch in :

in oktober 2005 een 2 jarig abbo afgesloten...dan dien ik hem toch 3 maanden voor oktober op te zeggen?

Trannelliusdonderdag 23 augustus 2007 @ 10:26
Inderdaad, naar mijn weten mag geen enkel abonnement meer zo maar met een jaar worden verlengd, maar wordt het altijd binnen 3 maanden opgezegt.
Biancaviadonderdag 23 augustus 2007 @ 10:27
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:26 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Is dat zo?
3 maanden opzegtermijn houd toch in :

in oktober 2005 een 2 jarig abbo afgesloten...dan dien ik hem toch 3 maanden voor oktober op te zeggen?

Ja, en in augustus kun je hem opzeggen per november.
En1gmadonderdag 23 augustus 2007 @ 10:28
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:26 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Is dat zo?
3 maanden opzegtermijn houd toch in :

in oktober 2005 een 2 jarig abbo afgesloten...dan dien ik hem toch 3 maanden voor oktober op te zeggen?

Na afloop van je contract, zit je er zover ik weet niet meer voor een jaar of twee jaar aan vast, maar kun je gewoon per maand opzeggen, waarbij wel die drie maanden opzegtermijn geldt.
Het is anders als je je contract hebt vernieuwd, maar dat is hier niet het geval.
Razor21donderdag 23 augustus 2007 @ 10:28
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:27 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, en in augustus kun je hem opzeggen per november.
Oh ok bedankt voor de tips dat wist ik dus niet.
Denk nu zit ik er dus weer aan vast voor 1 jaar
Thrackandonderdag 23 augustus 2007 @ 10:41
simpel, gewoon opzeggen, dan ben je óf na 3 maanden er vanaf óf je bent ruim op tijd voor de volgende keer...
eerst doen, dan schelden, niet andersom
Heralddonderdag 23 augustus 2007 @ 10:43
je had moeten bellen en zeggen dat je wil verlengen, 1 jarig flex abo van 10 euro per maand dan heb je voor 120 euri ook nog eens een nieuwe telefoon.
marcel-odonderdag 23 augustus 2007 @ 11:03
wanneer je ook opzegt, t is 3 maanden, ze mogen dit niet zomaar weer verlengen met 3 maanden of n jaar oid.

ten alle tijden 3 maanden opzeg termijn.(uiteraard als t contract over 3 maanden afloopt of al reeds is afgelopen)
En1gmadonderdag 23 augustus 2007 @ 11:05
Wat je ook zou kunnen doen, is het contract wél vernieuwen, dan betaal je maar de helft van je abonnementskosten, indien je geen neiuwe telefoon kiest.
Remcodonderdag 23 augustus 2007 @ 11:06
Dus je betaald nu nog steeds 24 euro per maand voor niets
Razor21donderdag 23 augustus 2007 @ 11:17
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:06 schreef Remzz het volgende:
Dus je betaald nu nog steeds 24 euro per maand voor niets
Yep...
Vorig jaar ook al ruim 6 maanden zonder gezeten was die mobiel gejat te lui om even te bellen voor een nieuw simkaartje..

Denk dat ik in die 2 jaar de telefoon misschien krap 10 maanden heb gebruikt
afcajosdonderdag 23 augustus 2007 @ 11:22
Lol goed topic, mijn tmobile abo loopt in december af (ook 2 jarig) en wil em ook opzeggen omdat tmobile gewoon kut is.. zo maar es doen dan
Razor21donderdag 23 augustus 2007 @ 11:23
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:22 schreef afcajos het volgende:
Lol goed topic, mijn tmobile abo loopt in december af (ook 2 jarig) en wil em ook opzeggen omdat tmobile gewoon kut is.. zo maar es doen dan
Hier alvast een tip : www.opzeggen.nl scheelt je een hoop typewerk
afcajosdonderdag 23 augustus 2007 @ 11:25
Lol die site kende ik nog niet, maar ik bel de vrekken gewoon op scheelt mij weer al die moeite
Razor21donderdag 23 augustus 2007 @ 11:35
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:25 schreef afcajos het volgende:
Lol die site kende ik nog niet, maar ik bel de vrekken gewoon op scheelt mij weer al die moeite
Maar het is toch wel handig om het met dit soort zaken aangetekend op te sturen.
Anders is het in december zo van "Nou volgens ons systeem heeft u nooit gebeld om het op te zeggen"

Maar je moet het zelf weten
afcajosdonderdag 23 augustus 2007 @ 11:39
Ja je hebt gelijk, ik las ook dat het telefonisch niet kan ofzo
Heb toch maar een brief gemaakt via die site en die gaat vandaag op de post

bedankt
Remcodonderdag 23 augustus 2007 @ 11:42
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:39 schreef afcajos het volgende:
Ja je hebt gelijk, ik las ook dat het telefonisch niet kan ofzo
Heb toch maar een brief gemaakt via die site en die gaat vandaag op de post

bedankt
Afmelden kan bijna nooit telefonisch, die pauper bedrijven willen echt dat je er moeite voor doet . Owja ik zou altijd om een bevestiging vragen.
En1gmadonderdag 23 augustus 2007 @ 11:43
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:39 schreef afcajos het volgende:
Ja je hebt gelijk, ik las ook dat het telefonisch niet kan ofzo
Heb toch maar een brief gemaakt via die site en die gaat vandaag op de post

bedankt
quote:
Voor een telefonische opzegging kun je bellen met T-Mobile Klantenservice op telefoonnummer 0800-7111 (gratis). Telefonisch opzeggen is alleen mogelijk op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur, en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Bij grote drukte kan het voorkomen dat het team slecht bereikbaar is. In dat geval kun je het later nog eens proberen of je contract schriftelijk opzeggen. Een telefonische opzegging is nog niet mogelijk voor zakelijke klanten.
http://www.t-mobile.nl/pe(...)agen.aspx?q=opzeggen
Remcodonderdag 23 augustus 2007 @ 11:44
Dat is wel netjes
Litsodonderdag 23 augustus 2007 @ 11:45
Ach, bij T-Mobile kan je nog telefonisch opzeggen. Dat kan ook niet overal.
afcajosdonderdag 23 augustus 2007 @ 11:53
quote:
Dit las ik op opzeggen.nl
quote:
T-Mobile Afdrukken E-mail
Uit veiligheidsoverwegingen kan T-Mobile je opzegging helaas niet per e-mail of telefonisch verwerken. Om je T-Mobile contract te beeindigen heeft T-Mobile je handtekening nodig. Zoals vermeld in artikel 10.02 van de algemene voorwaarden T-Mobile abonnee vraagt T-Mobile je de beeindiging van je contract schriftelijk of per fax door te geven aan T-Mobile. Stuur je brief ondertekend naar:
Misschien zou je telefonisch wel opkunnen zeggen maar dat je dan later alsnog een handtekening moet sturen ofzo
Robbiejdonderdag 23 augustus 2007 @ 11:55
Kan bij Vodafone ook hoor.
Litsodonderdag 23 augustus 2007 @ 11:57
KPN ook, Orange niet.
Fietsmutilatiedonderdag 23 augustus 2007 @ 11:58
T-mobile is een kankerbedrijf
Remcodonderdag 23 augustus 2007 @ 11:59
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:58 schreef Fietsmutilatie het volgende:
T-mobile is een kankerbedrijf
Leg uit.
Fietsmutilatiedonderdag 23 augustus 2007 @ 12:06
gewoon ze moeten aids
Fietsmutilatiedonderdag 23 augustus 2007 @ 12:07
werk je er ofzo?
En1gmadonderdag 23 augustus 2007 @ 12:07
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:06 schreef Fietsmutilatie het volgende:
gewoon ze moeten aids
Goed argument!
Remcodonderdag 23 augustus 2007 @ 12:10
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:07 schreef Fietsmutilatie het volgende:
werk je er ofzo?
Nee maar ik heb al 8 jaar Ben/T-mobile en ik heb er nooit maar dan ook nooit problemen mee gehad. Goede service goedkope abonnementen en verder eigenlijk niets te klagen Dus ben ik wel benieuwd waarom jij T-Mobile zo ruk vind.
Biogardedonderdag 23 augustus 2007 @ 12:14
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:06 schreef Fietsmutilatie het volgende:
gewoon ze moeten aids
Biogardedonderdag 23 augustus 2007 @ 12:15
Ik zit er nu 7 jaar. Geen problemen. Krijg al 7 jaar korting vanwege zeiken over bereik. Dat was ooit in de
wijk waar ik 7 jaar geleden woonde, en ben na die tijd 4 keer verhuist

Krijg nog steeds die korting
Fietsmutilatiedonderdag 23 augustus 2007 @ 12:23
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:10 schreef Remzz het volgende:

[..]

Nee maar ik heb al 8 jaar Ben/T-mobile en ik heb er nooit maar dan ook nooit problemen mee gehad. Goede service goedkope abonnementen en verder eigenlijk niets te klagen Dus ben ik wel benieuwd waarom jij T-Mobile zo ruk vind.
wacht maar tot ze binnenkort samengaan met orange
T3rr0rdonderdag 23 augustus 2007 @ 12:25
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:06 schreef Remzz het volgende:
Dus je betaald nu nog steeds 24 euro per maand voor niets
TS is gewoon een mongool.

Verder heb ik ook T-mobile en ben er ook goed tevreden over. Vrijwel overal goed bereik, prijs is ook prima. Zit er nu al een jaar of 8 bij denk ik.
Razor21vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:34
Hoerige teringzooi zeg net gebeld met T-Mobile.

Sorry Razor21 ik kan hem niet opzeggen voor u.
Ik zo van oh waarom dan niet?

Ja u heeft een tijd terug (vorig jaar september) gebruik gemaakt van ons voorstel u vroeg een nieuwe simkaart aan omdat u deze kwijt was. En dan zouden wij u ook nieuw toestel opsturen. En daarom is het contract met nog 1 jaar verlengd. (BTW nieuw toestel heb ik nooit ontvagen enkel een simkaart)

Dus u zit er nu nog tot oktober 2008 aanvast

Ik zo van klapte even helemaal dicht hier was ik niet op voorbereid.
Heb daarna ook het gesprek meteen beeindigd godverdomme.

Klacht :

Betaal nog tot oktober 2008 22 euro per maand voor de katse kut.
Ik maak namelijk al een paar maanden geen gebruik meer van T-Mobile simkaart heb ik namelijk ook doorgeknipt tijd terug.

Wat nu tering zooi??

Remcovrijdag 24 augustus 2007 @ 12:37
Je kunt toch een nieuwe simkaart aanvragen?
Razor21vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:40
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:37 schreef Remzz het volgende:
Je kunt toch een nieuwe simkaart aanvragen?
Dat wil ik dus niet heb een prepaid toestel nu bevalt mij veel beter.
Met dat abbo van T-MObile heb ik maar 150 minuten en daar zit ik altijd dik overheen.

En als ik nu weer een nieuwe simkaart aanvraag zal je zien dat mijn contract dus weer met 1 jaar verlengd wordt
hbcvrijdag 24 augustus 2007 @ 12:48
JEZUS ..

wat is ts een ongelovelijke SUKKEL/RANDEBIEL/MONGOOL/FRIKANDEL/LAMPE KAP

wie knipt nou zijn simkaart doormidden, wetende dat ze maar 1 keer een andere opsturen..

jezus wat ben jij dom! en nu lekker 24 maand extra betalen 24*22=528 eurotjes

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA de sukkel van de dag! !!!!!!
Razor21vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:51
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:48 schreef hbc het volgende:
JEZUS ..

wat is ts een ongelovelijke SUKKEL/RANDEBIEL/MONGOOL/FRIKANDEL/LAMPE KAP

wie knipt nou zijn simkaart doormidden, wetende dat ze maar 1 keer een andere opsturen..

jezus wat ben jij dom! en nu lekker 24 maand extra betalen 24*22=528 eurotjes

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA de sukkel van de dag! !!!!!!
Geen 24 sukkel nog maar iets van 14
En dat ik hem doorknipte was zelfberscherming ivm de hoge kosten elke keer.
hbcvrijdag 24 augustus 2007 @ 12:55
dan 14.. is nog veel

En zelfbescherming? hahaha man je betaald nu weer voor iets wat je niet gebruikt en gebruiken kan..

hahahahahahahaha
Qunixvrijdag 24 augustus 2007 @ 12:58
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:23 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Hier alvast een tip : www.opzeggen.nl scheelt je een hoop typewerk
Dat is mooi
Razor21vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:02
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:55 schreef hbc het volgende:
dan 14.. is nog veel

En zelfbescherming? hahaha man je betaald nu weer voor iets wat je niet gebruikt en gebruiken kan..

hahahahahahahaha
Rustig rusitg...maar ik weet nu precies elke maand wat ik betalen moet
hbcvrijdag 24 augustus 2007 @ 13:09
Ja voor dit abbonoment..

Maar aangezien jij vaak belt neem een 2de abbonoment dus heb je wéér dubbele kosten..

hahahaha sorry ik blijf je dom vinden hahahahahah
Razor21vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:18
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:09 schreef hbc het volgende:
Ja voor dit abbonoment..

Maar aangezien jij vaak belt neem een 2de abbonoment dus heb je wéér dubbele kosten..

hahahaha sorry ik blijf je dom vinden hahahahahah
Wat lul je nu over een 2e abbo?
Heb er maar een en dat is die van T-Mobile..

Leer lezen heb nu een prepaid ding en dat bevalt prima.

Trouwens moelijk he spellen
Litsovrijdag 24 augustus 2007 @ 13:25
Sorry TS, maar je bent niet erg slim geweest.
hbcvrijdag 24 augustus 2007 @ 15:21
Nee tuurlijk niet man, prepaid is je zomenteen ook te duur en neem je weer nieuw abbonnement..

ik had zojuist een beetje haast, want ik werk ook nog ff tussendoor
Razor21vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:23
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:21 schreef hbc het volgende:
Nee tuurlijk niet man, prepaid is je zomenteen ook te duur en neem je weer nieuw abbonnement..

ik had zojuist een beetje haast, want ik werk ook nog ff tussendoor
Bel echt amper met dat ding...zet er eens in de zoveeltijd 20 euro op ofzo...gaat erom dat ik bereikbaar ben.

Maar ja genoeg geouwehoerd of die T-Mobile enz....het is nu eenmaal zo....
Ik ga lekker van de zon genieten
Remcovrijdag 24 augustus 2007 @ 15:28
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:40 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Met dat abbo van T-MObile heb ik maar 150 minuten en daar zit ik altijd dik overheen.
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:23 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Bel echt amper met dat ding...zet er eens in de zoveeltijd 20 euro op ofzo...gaat erom dat ik bereikbaar ben.
hbcvrijdag 24 augustus 2007 @ 15:29
doe dat, je bent je ei tenminste ff kwijt, en ik en de anderen hebben smakelijk om je gelachten
Thrackanvrijdag 24 augustus 2007 @ 16:01
Of je belt gewoon niet.
Kan me trouwens al helemaal voorstellen hoe dat telefonisch opzeggen gaat als je met die telefoon belt:
"Goedenmiddag, ik wil mijn abonnement opzeggen, per direct"
"Dat gaan we dan even regelen"
*Verbinding verbreekt en je kan niet meer bellen*
Rapaillevrijdag 24 augustus 2007 @ 16:12
Razor21. Je hebt dus vorig jaar een vernieuwing gedaan? Dan loppt je abo nu nog. Tip: zet het om in flex dat blijft onbeperkt geldig. Dus dan heb je volgend jaar 12x20 euro=240 euro tegoed daar kom je nooit overheen.
Heraldvrijdag 24 augustus 2007 @ 16:49
ik had trouwens ergens gelezen dat als je onder een eiland zwemt T-Mobile je abonnement meteen opzegt
PeZuvrijdag 24 augustus 2007 @ 16:54
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:49 schreef Herald het volgende:
ik had trouwens ergens gelezen dat als je onder een eiland zwemt T-Mobile je abonnement meteen opzegt
pff is dat alles, lekker simpel weer
Razor21vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:02
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:49 schreef Herald het volgende:
ik had trouwens ergens gelezen dat als je onder een eiland zwemt T-Mobile je abonnement meteen opzegt