Is dat zo?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:24 schreef ruud.nl het volgende:
Als je nu opzegt, dan vervalt je abonnement in november ipv oktober volgens mij.![]()
Ja, en in augustus kun je hem opzeggen per november.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:26 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Is dat zo?
3 maanden opzegtermijn houd toch in :
in oktober 2005 een 2 jarig abbo afgesloten...dan dien ik hem toch 3 maanden voor oktober op te zeggen?
![]()
Na afloop van je contract, zit je er zover ik weet niet meer voor een jaar of twee jaar aan vast, maar kun je gewoon per maand opzeggen, waarbij wel die drie maanden opzegtermijn geldt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:26 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Is dat zo?
3 maanden opzegtermijn houd toch in :
in oktober 2005 een 2 jarig abbo afgesloten...dan dien ik hem toch 3 maanden voor oktober op te zeggen?
![]()
Oh ok bedankt voor de tips dat wist ik dus niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, en in augustus kun je hem opzeggen per november.
Yep...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:06 schreef Remzz het volgende:
Dus je betaald nu nog steeds 24 euro per maand voor niets
Hier alvast een tip : www.opzeggen.nl scheelt je een hoop typewerkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:22 schreef afcajos het volgende:
Lol goed topic, mijn tmobile abo loopt in december af (ook 2 jarig) en wil em ook opzeggen omdat tmobile gewoon kut is.. zo maar es doen dan![]()
Maar het is toch wel handig om het met dit soort zaken aangetekend op te sturen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:25 schreef afcajos het volgende:
Lol die site kende ik nog niet, maar ik bel de vrekken gewoon op scheelt mij weer al die moeite
Afmelden kan bijna nooit telefonisch, die pauper bedrijven willen echt dat je er moeite voor doetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:39 schreef afcajos het volgende:
Ja je hebt gelijk, ik las ook dat het telefonisch niet kan ofzo![]()
Heb toch maar een brief gemaakt via die site en die gaat vandaag op de post
bedankt![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:39 schreef afcajos het volgende:
Ja je hebt gelijk, ik las ook dat het telefonisch niet kan ofzo![]()
Heb toch maar een brief gemaakt via die site en die gaat vandaag op de post
bedankt![]()
http://www.t-mobile.nl/pe(...)agen.aspx?q=opzeggenquote:Voor een telefonische opzegging kun je bellen met T-Mobile Klantenservice op telefoonnummer 0800-7111 (gratis). Telefonisch opzeggen is alleen mogelijk op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur, en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Bij grote drukte kan het voorkomen dat het team slecht bereikbaar is. In dat geval kun je het later nog eens proberen of je contract schriftelijk opzeggen. Een telefonische opzegging is nog niet mogelijk voor zakelijke klanten.
Dit las ik op opzeggen.nlquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
[..]
http://www.t-mobile.nl/pe(...)agen.aspx?q=opzeggen
Misschien zou je telefonisch wel opkunnen zeggen maar dat je dan later alsnog een handtekening moet sturen ofzoquote:T-Mobile Afdrukken E-mail
Uit veiligheidsoverwegingen kan T-Mobile je opzegging helaas niet per e-mail of telefonisch verwerken. Om je T-Mobile contract te beeindigen heeft T-Mobile je handtekening nodig. Zoals vermeld in artikel 10.02 van de algemene voorwaarden T-Mobile abonnee vraagt T-Mobile je de beeindiging van je contract schriftelijk of per fax door te geven aan T-Mobile. Stuur je brief ondertekend naar:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |