Is dat zo?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:24 schreef ruud.nl het volgende:
Als je nu opzegt, dan vervalt je abonnement in november ipv oktober volgens mij.![]()
Ja, en in augustus kun je hem opzeggen per november.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:26 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Is dat zo?
3 maanden opzegtermijn houd toch in :
in oktober 2005 een 2 jarig abbo afgesloten...dan dien ik hem toch 3 maanden voor oktober op te zeggen?
![]()
Na afloop van je contract, zit je er zover ik weet niet meer voor een jaar of twee jaar aan vast, maar kun je gewoon per maand opzeggen, waarbij wel die drie maanden opzegtermijn geldt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:26 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Is dat zo?
3 maanden opzegtermijn houd toch in :
in oktober 2005 een 2 jarig abbo afgesloten...dan dien ik hem toch 3 maanden voor oktober op te zeggen?
![]()
Oh ok bedankt voor de tips dat wist ik dus niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, en in augustus kun je hem opzeggen per november.
Yep...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:06 schreef Remzz het volgende:
Dus je betaald nu nog steeds 24 euro per maand voor niets
Hier alvast een tip : www.opzeggen.nl scheelt je een hoop typewerkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:22 schreef afcajos het volgende:
Lol goed topic, mijn tmobile abo loopt in december af (ook 2 jarig) en wil em ook opzeggen omdat tmobile gewoon kut is.. zo maar es doen dan![]()
Maar het is toch wel handig om het met dit soort zaken aangetekend op te sturen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:25 schreef afcajos het volgende:
Lol die site kende ik nog niet, maar ik bel de vrekken gewoon op scheelt mij weer al die moeite
Afmelden kan bijna nooit telefonisch, die pauper bedrijven willen echt dat je er moeite voor doetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:39 schreef afcajos het volgende:
Ja je hebt gelijk, ik las ook dat het telefonisch niet kan ofzo![]()
Heb toch maar een brief gemaakt via die site en die gaat vandaag op de post
bedankt![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:39 schreef afcajos het volgende:
Ja je hebt gelijk, ik las ook dat het telefonisch niet kan ofzo![]()
Heb toch maar een brief gemaakt via die site en die gaat vandaag op de post
bedankt![]()
http://www.t-mobile.nl/pe(...)agen.aspx?q=opzeggenquote:Voor een telefonische opzegging kun je bellen met T-Mobile Klantenservice op telefoonnummer 0800-7111 (gratis). Telefonisch opzeggen is alleen mogelijk op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur, en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Bij grote drukte kan het voorkomen dat het team slecht bereikbaar is. In dat geval kun je het later nog eens proberen of je contract schriftelijk opzeggen. Een telefonische opzegging is nog niet mogelijk voor zakelijke klanten.
Dit las ik op opzeggen.nlquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
[..]
http://www.t-mobile.nl/pe(...)agen.aspx?q=opzeggen
Misschien zou je telefonisch wel opkunnen zeggen maar dat je dan later alsnog een handtekening moet sturen ofzoquote:T-Mobile Afdrukken E-mail
Uit veiligheidsoverwegingen kan T-Mobile je opzegging helaas niet per e-mail of telefonisch verwerken. Om je T-Mobile contract te beeindigen heeft T-Mobile je handtekening nodig. Zoals vermeld in artikel 10.02 van de algemene voorwaarden T-Mobile abonnee vraagt T-Mobile je de beeindiging van je contract schriftelijk of per fax door te geven aan T-Mobile. Stuur je brief ondertekend naar:
Leg uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:58 schreef Fietsmutilatie het volgende:
T-mobile is een kankerbedrijf
Goed argument!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:06 schreef Fietsmutilatie het volgende:
gewoon ze moeten aids
Nee maar ik heb al 8 jaar Ben/T-mobile en ik heb er nooit maar dan ook nooit problemen mee gehad. Goede service goedkope abonnementen en verder eigenlijk niets te klagenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:07 schreef Fietsmutilatie het volgende:
werk je er ofzo?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:06 schreef Fietsmutilatie het volgende:
gewoon ze moeten aids
wacht maar tot ze binnenkort samengaan met orangequote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee maar ik heb al 8 jaar Ben/T-mobile en ik heb er nooit maar dan ook nooit problemen mee gehad. Goede service goedkope abonnementen en verder eigenlijk niets te klagenDus ben ik wel benieuwd waarom jij T-Mobile zo ruk vind.
TS is gewoon een mongool.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:06 schreef Remzz het volgende:
Dus je betaald nu nog steeds 24 euro per maand voor niets
Dat wil ik dus niet heb een prepaid toestel nu bevalt mij veel beter.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:37 schreef Remzz het volgende:
Je kunt toch een nieuwe simkaart aanvragen?
Geen 24 sukkel nog maar iets van 14quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:48 schreef hbc het volgende:
JEZUS ..
wat is ts een ongelovelijke SUKKEL/RANDEBIEL/MONGOOL/FRIKANDEL/LAMPE KAP![]()
![]()
wie knipt nou zijn simkaart doormidden, wetende dat ze maar 1 keer een andere opsturen..
jezus wat ben jij dom! en nu lekker 24 maand extra betalen 24*22=528 eurotjes
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA de sukkel van de dag! !!!!!!![]()
![]()
![]()
Dat is mooiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hier alvast een tip : www.opzeggen.nl scheelt je een hoop typewerk![]()
Rustig rusitg...maar ik weet nu precies elke maand wat ik betalen moetquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:55 schreef hbc het volgende:
dan 14.. is nog veel
En zelfbescherming? hahaha man je betaald nu weer voor iets wat je niet gebruikt en gebruiken kan..
hahahahahahahaha
Wat lul je nu over een 2e abbo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:09 schreef hbc het volgende:
Ja voor dit abbonoment..
Maar aangezien jij vaak belt neem een 2de abbonoment dus heb je wéér dubbele kosten..
hahahaha sorry ik blijf je dom vinden hahahahahah
Bel echt amper met dat ding...zet er eens in de zoveeltijd 20 euro op ofzo...gaat erom dat ik bereikbaar ben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:21 schreef hbc het volgende:
Nee tuurlijk niet man, prepaid is je zomenteen ook te duur en neem je weer nieuw abbonnement..
ik had zojuist een beetje haast, want ik werk ook nog ff tussendoor![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:40 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Met dat abbo van T-MObile heb ik maar 150 minuten en daar zit ik altijd dik overheen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Bel echt amper met dat ding...zet er eens in de zoveeltijd 20 euro op ofzo...gaat erom dat ik bereikbaar ben.
pff is dat alles, lekker simpel weerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:49 schreef Herald het volgende:
ik had trouwens ergens gelezen dat als je onder een eiland zwemt T-Mobile je abonnement meteen opzegt
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:49 schreef Herald het volgende:
ik had trouwens ergens gelezen dat als je onder een eiland zwemt T-Mobile je abonnement meteen opzegt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |