True.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:52 schreef McGilles het volgende:
Vandaag net als gisteren weer topweer! In een korte broek en tshirt de deur uit zonder overmatig te zweten, heerlijk!
Mensen zijn gewoon een stelletje mietjes die het snel koud hebben!
kweet niet waar jij woont maar in Nijmegen was het gister echt geen T-shirt weer en vandaag nog minder met al dat regen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:52 schreef McGilles het volgende:
Vandaag net als gisteren weer topweer! In een korte broek en tshirt de deur uit zonder overmatig te zweten, heerlijk!
echt wel.. als je een beetje tegen de kou kan is het prima t-shirt en korte broeken weerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kweet niet waar jij woont maar in Nijmegen was het gister echt geen T-shirt weer en vandaag nog minder met al dat regen...
Wa bendegij dan? Een aap?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:52 schreef McGilles het volgende:
in de regen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:20 schreef BereNDD het volgende:
[..]
echt wel.. als je een beetje tegen de kou kan is het prima t-shirt en korte broeken weer
Hier staat de CV alweer een maandje op, om de boel op 22° te houden. Té warm is ook niet alles, maar dit is echt een dieptepuntquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:48 schreef veldmuis het volgende:
De kachel hoeft nog net niet aan
dat riepen ze al in juni voor juli en in juli voor augstus...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:25 schreef eer-ik het volgende:
kutweer
Het schijnt in september weer mooi te worden
mei was anders wel héél mooi qua weer...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat riepen ze al in juni voor juli en in juli voor augstus...![]()
![]()
wooow...een paar weken mooi weer in het hele jaar...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:29 schreef Athmozz het volgende:
[..]
mei was anders wel héél mooi qua weer...
ja, maar wie heeft daar wat aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:29 schreef Athmozz het volgende:
[..]
mei was anders wel héél mooi qua weer...
Dat zou nou eens gaaf zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:51 schreef OA het volgende:
Dat laatste....![]()
November en december worden echte strandmaanden!!![]()
zolang het met kerst is, en ik vakantie hebquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:31 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dat zou nou eens gaaf zijn.
eensch...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar wie heeft daar wat aan.
Geef mij dat weer maar in de zomer, waar het thuishoort.
En iedereen vakantie heeft, zodat je er ook echt van kan genieten, ipv dat je je binnen moet zitten op je kantoor, op school of wat je ook doet
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zolang het met kerst is, en ik vakantie heb
School, dus ik zit dan buiten op een terrasje van het mooie weer te genietenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:31 schreef eer-ik het volgende:
kantoor, op school of wat je ook doet
Nee hoor, dat kan niet altijd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:49 schreef Athmozz het volgende:
[..]
School, dus ik zit dan buiten op een terrasje van het mooie weer te genieten
In de vakantie kan je altijd naar het buitenland waar het mooi weer is, dat kan je tijdens het jaar moeilijker
Ik heb in de 2,5 jaar dat ik hier woon de verwarming nog nooit aangeraakt, ook niet in de winter...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:27 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Hier staat de CV alweer een maandje op, om de boel op 22° te houden. Té warm is ook niet alles, maar dit is echt een dieptepunt![]()
Tja als je dat hier niet doet zakt het tot 16° ofzo, dat is geen leefbare temperatuur. Stoken dus (en vloeken als de gasfactuur binnen komt)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb in de 2,5 jaar dat ik hier woon de verwarming nog nooit aangeraakt, ook niet in de winter...
heb je geen geld voor of zo?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb in de 2,5 jaar dat ik hier woon de verwarming nog nooit aangeraakt, ook niet in de winter...
Waarom iets gebruiken als ik het totaal niet nodig heb en ik er ook nog veel geld mee bespaar?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:00 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
heb je geen geld voor of zo?![]()
'afspeeld'quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:34 schreef Nawien het volgende:
Het is een complot wat zich afspeeld in je hoofd !
Jij zult vast niet vaak bezoek krijgenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Of hij heeft een slimme verwarming die automatisch aangaat als het koud is. Heb ik ook. Ik raak 'm ook nooit aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jij zult vast niet vaak bezoek krijgen
dat is een standaard verwarming. Een slimme verwarming weet voor elke kamer appart welke temperatuur gewenst is op welk tijdstipquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Of hij heeft een slimme verwarming die automatisch aangaat als het koud is. Heb ik ook. Ik raak 'm ook nooit aan.
Jij woont gezellig in je eentje?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
hahah goet hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still Pimpin' .. Ahaaight
Ja en dan met zo'n leeg oliebarrel in zijn kamer waarin brandende zooi ligt om maar warm te blijven in de winter. Terwijl hij er rillend, met een dekentje kom zich heen, zegt "maar de verwarming hoeft niet aan!"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:46 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Jij woont gezellig in je eentje?
Puik plan !quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef veldmuis het volgende:
Of moet ik met een bron komen waar te lezen valt dat 'speeld' fout is?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
hahah goet he
Probeer je er maar niet onderuit te kletsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geef eerlijk toe dat je een fout maakte. Of reageer er niet op.
Gewoon een trui in de winter aan. Van mei t/m september kan je gewoon ook slapen zonder deken of wat dan ook. Gewoon een snelle verbranding van voedsel, gespierd en redelijk vetpercentage zorgen er wel voor dat ik warm blijf.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:50 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Ja en dan met zo'n leeg oliebarrel in zijn kamer waarin brandende zooi ligt om maar warm te blijven in de winter. Terwijl hij er rillend, met een dekentje kom zich heen, zegt "maar de verwarming hoeft niet aan!"
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Probeer je er maar niet onderuit te kletsen.
Geef eerlijk toe dat je een fout maakte. Of reageer er niet op.
Van jouw niveauquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Denk je dat iemand van mijn niveau, dergelijke fouten niet ziet?![]()
Ik had het inderdaad fout getyped, maar zag de fout later toen ik op invoeren klikte. Wou nog editten, maar vond ik niet nodig.
Of ik er wel of niet op reageer is overigens voor de volledige 100% mijn beslissing. No way dat jij daar invloed op hebt.
zélfs dan, richtingen zat waar je gewoon de papegaai moet uithangen, het is niet omdat je goed kan reproduceren dat je daarom ook een hoog niveau hebt...quote:[b]Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef Gluckskafer het volge
Kom maar terug als je de universiteit hebt afgerond, dan heb je m.i. pas niveau.
Ach meeste unikutjes zijn juist de meest oppervlakkige mensen die zich angstvallig vasthouden aan de theorie die zij op "school" hebben gehad. Want, dat hebben ze geleerd dus moet het kloppen. Welkom in de praktijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Van jouw niveauZoeen mbo ict'er die slechts 1500 in de maand pakt.
Wie probeer je hier voor de gek te houden. Jezelf of je eigen.
Kom maar terug als je de universiteit hebt afgerond, dan heb je m.i. pas niveau.
In de nederlandse taal hebben we een goede omschrijving voor jou: Kutmongool.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ach meeste unikutjes zijn juist de meest oppervlakkige mensen die zich angstvallig vasthouden aan de theorie die zij op "school" hebben gehad. Want, dat hebben ze geleerd dus moet het kloppen. Welkom in de praktijk![]()
Los daarvan staat opleiding niet gelijk aan denkniveau. Gelukkig ben je niet zo kortzichtig(dit is sarcasme, ik leg het maar even uit)
Als je alles weer goed op een rijtje hebt, mag je terugkomen en het nog eens proberen
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:49 schreef PretKroket het volgende:
[..]
In de nederlandse taal hebben we een goede omschrijving voor jou: Kutmongool.
Ik zou nog even doorstuderen. Je kan het gebruikenquote:U hebt gezocht op kutmongool:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Ik heb medelijden met een simpele neger die het woord kutmongool niet kent, opzoekûhh!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
U hebt gezocht op kutmongool:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Ik zou nog even doorstuderen. Je kan het gebruiken![]()
Tjee zeg, je doet wel heel erg je best om intelligent over te komenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef Nawien het volgende:
Ik heb op mijn beurt weer medelijden met mensen die pretenderen de Nederlandse taal te kennen, maar van een koude kermis thuis komen
HAHAHAH JE SCHREEF SPELVAUT VERKEERD! HET MOET SPELFOUT ZIJN!!quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:01 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Tjee zeg, je doet wel heel erg je best om intelligent over te komenDit is een forum waar er informeel met elkaar gesproken wordt, je uiterste best doen om geen fouten te maken is 1# ubertriest 2# uberlomp
kijk een spelvaut
ken ik volgens jou nu de Nederlandse taal niet meer? laat me niet lachen nepkakker
Je verneukt m'n topic, pauper.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:07 schreef Nawien het volgende:
Trouwens, kakker![]()
Ik kom uit den haag ouwe. Ik praat zo haags als het maar kan![]()
Serieus, hou je mond gewoon. Bij elke reply zakt je niveau, en das echt een prestatie![]()
Was al verneukt toen je op invoeren klikte, blaaskaakquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je verneukt m'n topic, pauper.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Ik post dit gewoon tijdens werk. Denk je echt dat ik alles helemaal perfect wil posten?.
Het feit dat ik al zo goed overkom, zegt wat over het gegevent dat ik de taal goed beheers. Immers, hoe zal het eruitzien als ik echt me best doe![]()
Bedankt voor het bevestigen van hetgeen ik al wist![]()
Ik heb dus niet gezegt dat je goed overkomt. Dat is geen feit. Kijk maar even naar de spelfouten die je gemaakt hebtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Denk je dat iemand van mijn niveau, dergelijke fouten niet ziet?![]()
Ik had het inderdaad fout getyped, maar zag de fout later toen ik op invoeren klikte. Wou nog editten, maar vond ik niet nodig.
Dat impliceerde je wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:11 schreef PretKroket het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dus niet gezegt dat je goed overkomt. Dat is geen feit. Kijk maar even naar de spelfouten die je gemaakt hebtTen tweede, lees maar eens terug wat je net getypt hebt: "iemand van mijn niveau". Een beetje uit de hoogte doen, terwijl je er dus echt HELEMAAL niks van bakt, ook al doe je je best (je probeerde het nog te editten, echt, wtf
)
Oh, met kakker bedoel ik niet alleen het dialect hoor, het ging om je gedrag, uit de hoogte doen, sneu gedrag dus![]()
Neuh, ik werk voornamelijk met andere beheerders die veel ervaring hebben en 30+ zijn. Logisch dat ik mijzelf ook sneller ontwikkel, als ik veel met dergelijke mensen omga.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:22 schreef PretKroket het volgende:
Ik heb het over je spelling, kutmongool, maar ik denk dat je gewent bent aan mongooltjes om je heen, gezien je denkt reden te hebben uit de hoogte te doen. Intelligentie genoeg hier, dus daar hoef je niet mee aan te komen
Nee, varkens hebben geen intelligentie. Ze zijn allemaal even domquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:23 schreef PretKroket het volgende:
In een hok met varkens is er natuurlijk één varken het slimst
Je had ook kunnen plaatsen:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:27 schreef Nawien het volgende:
[..]
Neuh, ik werk voornamelijk met andere beheerders die veel ervaring hebben en 30+ zijn. Logisch dat ik mijzelf ook sneller ontwikkel, als ik veel met dergelijke mensen omga.
Jij moet al helemaal je baggersmoel houdenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:29 schreef veldmuis het volgende:
Bovenstaande reply van mij geldt ook voor jou, PretKroket.
Dat wil ook niets zeggen. Alle gasten van mijn leeftijd die ongeschoold zijn hebben het momenteel stukken beter dan mij, aangezien ik nog niet eens afgestudeerd ben en ook niet ga werken. Logisch dan dat ze het financieel misschien beter hebben, eens ik ga werken ga ik direct met 1.5x hun loon starten en wordt dat wel snel ingelopen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:14 schreef Nawien het volgende:
Voorlopig heb ik het stukken beter dan andere leeftijdsgenoten.
Komt ie met dit argument (het staat niet in dit en dat boek, dus is het geen bestaand woord) nadat ie net een tirade heeft afgestoken tegen mensen die voor alles terugvallen op de theorie in boekjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
[..]
Ik zou nog even doorstuderen. Je kan het gebruiken![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:49 schreef PretKroket het volgende:
[..]
In de nederlandse taal hebben we een goede omschrijving voor jou: Kutmongool.
Ik weet niet welke glazen bol je gebruikt, maar die moet ik ook hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:33 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dat wil ook niets zeggen. Alle gasten van mijn leeftijd die ongeschoold zijn hebben het momenteel stukken beter dan mij, aangezien ik nog niet eens afgestudeerd ben en ook niet ga werken. Logisch dan dat ze het financieel misschien beter hebben, eens ik ga werken ga ik direct met 1.5x hun loon starten en wordt dat wel snel ingelopen.
Verder; hoe kan jij weten hoe leeftijdsgenoten er financieel voor staan. Iemand die zeer weinig uitgeeft spaart misschien best veel, terwijl een ander die veel uitgeeft het financieel op het eerste zicht ruimer heeft...
Nice try "genius".quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:39 schreef Seneca het volgende:
[..]
Komt ie met dit argument (het staat niet in dit en dat boek, dus is het geen bestaand woord) nadat ie net een tirade heeft afgestoken tegen mensen die voor alles terugvallen op de theorie in boekjes
Jongen hou de eer toch aan jezelf, en hou op met jezelf hier zo belachelijk te zitten maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:43 schreef Nawien het volgende:
Keep the bashes comin' btw![]()
Ik wil de 1e nog zien die echt een punt maakt. Voorlopig waren het alleen kneusjes die slim denken te zijn en simpel van de tafel worden geveegd![]()
Ook de reden waarom mensen niet graag met mij in discussie gaan. Je moet van hele goede huize komen wil je mij klemzetten![]()
1. Ik ben geen MBO dropoutquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:02 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Jongen hou de eer toch aan jezelf, en hou op met jezelf hier zo belachelijk te zitten maken.
Het erge is dat je het zelf niet eens doorhebt.
Ga alsjeblieft met je vriendjes praten over hoe geweldig je bent omdat je een mbo drop-out bent, een spannende baan hebt als helpdeskmedewerker en daarmee 1500 bruto per maand verdiend
Ik bedoel, prima dat jij wel werkt en met een minimumloon jezelf de koning te rijkt vindt, maar hou eens een keer op dat in elke topic te komen melden. Het ging hier potdomme om Veldmuisjes herfstvakantie
Oja: en niveau heeft wel degelijk met opleiding te maken. Want kijk: jouw niveau is dus met alle respect te laag, anders zou jij het ook wel hebben geschopt tot de universiteit.
Dit is trouwens wel een beredenatie waar een geestelijk gehandicapte zich nog voor zou schamenquote:Oja: en niveau heeft wel degelijk met opleiding te maken. Want kijk: jouw niveau is dus met alle respect te laag, anders zou jij het ook wel hebben geschopt tot de universiteit.
Wat je zegt. Nawien is één van de weinige die wel argumenten heeft of geeft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:48 schreef Zerg het volgende:
Ik moet Nawien wel gelijkgeven. Hij is ongelovelijk irritant en arrogant, maar hij komt wel met argumenten. Je kan beter inhoudelijk op dingen ingaan Glucksafer. Nu kom je erg kinderachtig/frusti over. Hoop dat je hem uiteindelijk toch de mond snoert
hahah, ik heb versterkingquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:52 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat je zegt. Nawien is één van de weinige die wel argumenten heeft of geeft.
Fok de muis![]()
Heheh, vrij, ik had 2 weken vrij die opgevuld werden met 's nachts mensjes helpen en stroomkasten uit waterplassen halen met gevaar voor eigen leven. Vrij mijn aarsch, ik wil vakantie!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
thrackan
Dat is dat je een dag of 21 vrij hebt en kan chillen enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |