True.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:52 schreef McGilles het volgende:
Vandaag net als gisteren weer topweer! In een korte broek en tshirt de deur uit zonder overmatig te zweten, heerlijk!
Mensen zijn gewoon een stelletje mietjes die het snel koud hebben!
kweet niet waar jij woont maar in Nijmegen was het gister echt geen T-shirt weer en vandaag nog minder met al dat regen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:52 schreef McGilles het volgende:
Vandaag net als gisteren weer topweer! In een korte broek en tshirt de deur uit zonder overmatig te zweten, heerlijk!
echt wel.. als je een beetje tegen de kou kan is het prima t-shirt en korte broeken weerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kweet niet waar jij woont maar in Nijmegen was het gister echt geen T-shirt weer en vandaag nog minder met al dat regen...
Wa bendegij dan? Een aap?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:52 schreef McGilles het volgende:
in de regen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:20 schreef BereNDD het volgende:
[..]
echt wel.. als je een beetje tegen de kou kan is het prima t-shirt en korte broeken weer
Hier staat de CV alweer een maandje op, om de boel op 22° te houden. Té warm is ook niet alles, maar dit is echt een dieptepuntquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:48 schreef veldmuis het volgende:
De kachel hoeft nog net niet aan
dat riepen ze al in juni voor juli en in juli voor augstus...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:25 schreef eer-ik het volgende:
kutweer
Het schijnt in september weer mooi te worden
mei was anders wel héél mooi qua weer...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat riepen ze al in juni voor juli en in juli voor augstus...![]()
![]()
wooow...een paar weken mooi weer in het hele jaar...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:29 schreef Athmozz het volgende:
[..]
mei was anders wel héél mooi qua weer...
ja, maar wie heeft daar wat aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:29 schreef Athmozz het volgende:
[..]
mei was anders wel héél mooi qua weer...
Dat zou nou eens gaaf zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:51 schreef OA het volgende:
Dat laatste....![]()
November en december worden echte strandmaanden!!![]()
zolang het met kerst is, en ik vakantie hebquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:31 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dat zou nou eens gaaf zijn.
eensch...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar wie heeft daar wat aan.
Geef mij dat weer maar in de zomer, waar het thuishoort.
En iedereen vakantie heeft, zodat je er ook echt van kan genieten, ipv dat je je binnen moet zitten op je kantoor, op school of wat je ook doet
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zolang het met kerst is, en ik vakantie heb
School, dus ik zit dan buiten op een terrasje van het mooie weer te genietenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:31 schreef eer-ik het volgende:
kantoor, op school of wat je ook doet
Nee hoor, dat kan niet altijd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:49 schreef Athmozz het volgende:
[..]
School, dus ik zit dan buiten op een terrasje van het mooie weer te genieten
In de vakantie kan je altijd naar het buitenland waar het mooi weer is, dat kan je tijdens het jaar moeilijker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |