Oh okquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op pagina twee schijnen er twee regeltijes aan gewijd te zijn.
Ze krijgen niets. Hun borg waarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:44 schreef LENUS het volgende:
Maar krijgt iemand nu die vila of niet?
Welk fonds precies?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:25 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind het een rotstreek van Fonds. Belachelijk dat hij dit na een week besluit, zonder het een eerlijke kans te geven. Met name voor Brian die er al 9 maanden inzit, maar ook voor Huub die al een hele lange tijd met een korte onderbreking in de villa verblijft, vind ik dit heel zuur. Ik mag geen Huub-fan zijn, ze zittten er beiden wel heel lang in.
Fons van Westerloo heeft DGK alleen maar overgenomen omdat John de Mol dat heel graag wou. Als het aan Fons lag dan was DGK nu al gestopt, heeft dus niks te maken met een kans geven. Voor de deelnemers is het lullig, maar dat weet je als je aan een tv-programma mee doet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:25 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind het een rotstreek van Fonds. Belachelijk dat hij dit na een week besluit, zonder het een eerlijke kans te geven. Met name voor Brian die er al 9 maanden inzit, maar ook voor Huub die al een hele lange tijd met een korte onderbreking in de villa verblijft, vind ik dit heel zuur. Ik mag geen Huub-fan zijn, ze zittten er beiden wel heel lang in.
fons die zijn grote fonds ter beschikking steldequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Welk fonds precies?
Wel jammer, heb het eigenlijk nog veel te vaak gekeken ook. We krijgen dus ook gewoon geen winnaar, al had ik m'n geld op Huub gezet.
Dat zou zeker een redding zijn. Want bij sbs zijn de kijkcijfers belangrijker dan de mening van intellectueel Nederland.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:48 schreef -Jean- het volgende:
Kan het niet zijn dat het programma eind van het jaar verdwijnt bij RTL en verhuist naar sbs ofzo. Zou me ook niks verbazen
Aah, maakt niet uit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:58 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
fons die zijn grote fonds ter beschikking steldeSorry voor de tikfout..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |