abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52622118
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef Gert het volgende:
Ruim een half miljoen kijkers gisteren.
Ik snap de "taktiek" van Jezus van Westerloo niet hoor.
Ik wel

DGK stoppen, Gertje niet meer blauw
Geil is ook lekker
pi_52622759
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef rene90 het volgende:
is het niet gewoon heel simpel wat er met het huis gaat gebeuren, de bewoners hebben een contract met "tien" dat is overgenomen dus is alles wat in het contract staat niet meer van toepassing toch?

Natuurlijk werkt dat niet zo. RTL heeft met het overnemen van tien ook die contracten overgenomen.
Maar daar zullen vast een hele hoop kleine lettertjes in staan.
pi_52623920
Ik hoop dat er iemand volledig doorslaat en de rest op de meest gruwelijke wijze voor het oog van de camera om zeep brengt wanneer deze persoon hoort dat ze hun poen kwijt zijn en niemand de villa krijgt! Dan ga ik voor het eerst in mijn leven DGK kijken!!

pi_52623967
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk het niet. ik zou het dom vinden als niet iemand de villa en het geld krijgt. dat is het spel. niets geven zou een heel slecht signaal zijn van die tv-miljardairs.

desnoods met strootjes trekken of aan amanda's klit. degene die dat ding het verst kan uitrekken wint!
Nee dan wint Brian want die heeft de meeste ervaring daar in.

Van mij mogen ze vandaag al stoppen.
Dat mensen nog naar die saaie streams kunnen kijken .

Komt wel weer een ander programma en er zijn nog andere goede subfora's hier
pi_52623975
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:06 schreef Meganog het volgende:
Volgens mij kijken er nooit meer dan een half miljoen twintig mensen naar DGK.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52624210
Een half miljoen kijkers is heel leuk voor een normaal programma, maar ik betwijfel of het voor zo'n duur programma wel uit kan, het lijkt mij iig van niet. Daarnaast heeft het programma gewoon een hele slechte imago, geen wonder dat RTL er snel vanaf wil.
pi_52624307
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:22 schreef DoomiNL het volgende:
Dan ben je wel flink genaaid als je bijv een Brian bent, heb je daar gewoon 1jaar voor niks gezeten. LOL
Dat dus. Ik ben benieuwd wat de bewoners nu krijgen als compensatie (als ze al iets krijgen) en hoe ze hierop gaan reageren.
Too old to Trick or Treat, too young to die
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:58:57 #83
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_52624480
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:53 schreef doka het volgende:

[..]

Dat dus. Ik ben benieuwd wat de bewoners nu krijgen als compensatie (als ze al iets krijgen) en hoe ze hierop gaan reageren.
Misschien wel het risico van het "vak", dat een dergelijk scenario in het contract is opgenomen. Bovendien heeft hij toch al iets van 50K gekregen?
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_52624590
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:58 schreef LENUS het volgende:

[..]

Misschien wel het risico van het "vak", dat een dergelijk scenario in het contract is opgenomen. Bovendien heeft hij toch al iets van 50K gekregen?
Tja, als ze realistisch zijn moeten ze weten dat dat het risico van het vak is, inderdaad. Maar het zou me niet verbazen als het merendeel van die mensen nog steeds rondloopt met in het achterhoofd het idee dat ze echt die villa kunnen winnen. Anders zouden er al lang een paar vertrokken zijn lijkt mij? Ik kan me niet voorstellen dat je in die ellende blijft zitten als er geen goede compensatie tegenover staat.

Dat Brian 50k heeft gekregen wist ik niet, trouwens. Dat is natuurlijk ook wel een aardig prijsje.
pi_52625092
Ze kunnen 1 miljoen euro prijzengeld verdelen
(min de boetes houden ze niet veel over)

De Villa win je echter wel pas na twee jaar.
Dus die blijft in handen van John de Mol
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:51:34 #86
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52625910
brain heeft die 50k in het begin al gewonnen, 1e week volgens mij
Ik denk als de bewoners het te horen krijgen, de helft wegloopt uit die villa
pi_52626012
Mensen die het troep vinden hebben trouwens nog nooit meer dan drie minuten achter elkaar gekeken.
Wat een onzin zeg heb je voor niets in dat huis gezeten.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_52626023
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:51 schreef Darklight het volgende:
brain heeft die 50k in het begin al gewonnen, 1e week volgens mij
Ik denk als de bewoners het te horen krijgen, de helft wegloopt uit die villa
Volgens mij weten ze het nog niet. Ik ga af op hoe Jaap doet. Dennis te vriend houden en zo
pi_52626091
Tegen de tijd dat DGK van de buis gaat is de amerikaanse versie al gestart, dus de streamers kunnen dan meteen overschakelen. En het is onwaarschijnlijk dat de amerikaanse versie slechter is dan de nederlandse, die zullen het miljonairs-imago vast wel extreem gaan doorvoeren...
pi_52626267
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:58 schreef Mika25 het volgende:
Tegen de tijd dat DGK van de buis gaat is de amerikaanse versie al gestart, dus de streamers kunnen dan meteen overschakelen. En het is onwaarschijnlijk dat de amerikaanse versie slechter is dan de nederlandse, die zullen het miljonairs-imago vast wel extreem gaan doorvoeren...
Ik denk dat een Amerikaanse versie wel veel softer zal zijn.
pi_52626361
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:05 schreef doka het volgende:
Ik denk dat een Amerikaanse versie wel veel softer zal zijn.
Denk het niet, de BigBrother is daar ivt de nederlandse versie ook vele malen extremer. Uiteraard zullen we geen 6-2 pesterijen zien daar, en ook geen Jaapen die in hun eigen kots rollen. Maar de ruzies en scheldpartijen had je ook al in BigBrother. Hoe het met seks zal gaan weet ik niet, denk dat dat wel streng gecensureerd zal zijn.
pi_52626532
Volkskrant:
De realityshow trok deze week op RTL5 ruim 450 duizend kijkers,tienduizenden minder dan toen Tien het dagelijkse programma nog uitzond

Met dank aan Dennix,Nadia,Amanda,Jaap.....deze 4 mensen laten met hun wijze waarop ze in dat programma staan het hele concept doodbloeden...als die eruit zijn dan staan ze in de buitenwereld compleet voor gek...Jaap daarvan nog een beetje uitgezonderd maar die andere 3 volkomen...
Jaap zet ook het hele programma op slot de laatste tijd...komt geen enkel initiatief meer uit hem.
Dennix is de grootste looser aller tijden,Nadia de nymphomane en Amanda...tja waar dat eindigt weten we allemaal wel zo'n beetje
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_52626545
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:09 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Denk het niet, de BigBrother is daar ivt de nederlandse versie ook vele malen extremer. Uiteraard zullen we geen 6-2 pesterijen zien daar, en ook geen Jaapen die in hun eigen kots rollen. Maar de ruzies en scheldpartijen had je ook al in BigBrother. Hoe het met seks zal gaan weet ik niet, denk dat dat wel streng gecensureerd zal zijn.
Dat valt me dan nog mee (of tegen, ligt eraan hoe je het bekijkt ). Ik zou verwachten dat het in Amerika allemaal wat rustiger zou gaan en dat alle ruzies meteen gesust worden, e.d.
Hebben ze daar bij Big Brother ook livestreams?
pi_52627380
edit

[ Bericht 93% gewijzigd door riri op 23-08-2007 18:03:30 ]
pi_52627428
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:55 schreef Canisfire het volgende:
Mensen die het troep vinden hebben trouwens nog nooit meer dan drie minuten achter elkaar gekeken.
Wat een onzin zeg heb je voor niets in dat huis gezeten.
Dus iemand ie het wel langer dan drie minuten heeft gekeken kan het geen troep vinden? Geloof nou maar dat smaken verschillen en dat er echt mensen zijn die niet van zulke pulp houden.
pi_52627555
Denk dat ze er een parenclub van maken dan hoeft er weinig te veranderen.
dgp
pi_52627574
edit
pi_52628060
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:22 schreef DoomiNL het volgende:
Dan ben je wel flink genaaid als je bijv een Brian bent, heb je daar gewoon 1jaar voor niks gezeten. LOL
die krijg vast wel een flink zak geld mee naar huis
pi_52628140
bij nader inzien, als mietjehuillie Brian 2 schopincidenten tegen hem weet te ontlokken, dan vliegen d'r iig 2 bewoners eruit, waarna vanaf nu consequent iedere maand 1 bewoner tijdens de stemronde ook daadwerkelijk eruit wordt gestemd, dit zou theoretisch haalbaar & spectaculair tv moeten moeten kunnen zijn om nog voor de jaarwisseling een winnaar te krijgen.
pi_52628417
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:15 schreef doka het volgende:

[..]

Dat valt me dan nog mee (of tegen, ligt eraan hoe je het bekijkt ). Ik zou verwachten dat het in Amerika allemaal wat rustiger zou gaan en dat alle ruzies meteen gesust worden, e.d.
Hebben ze daar bij Big Brother ook livestreams?
Ja,BB usa heeft live-streams
is alleen niet te zien voor mensen buiten de VS
BB heeft daar hele andere regels,je mag alles bespreken over tactiek
Betekend wel dat elke reguliere uitzending(donderdag,zondag en dinsdag) vrijwel uitsluitend over tactiek gaat.
Vind het wel gaaf op die manier,is daar echt een taktisch spel met elke keer verrrassende wendingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')