Ik welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef Gert het volgende:
Ruim een half miljoen kijkers gisteren.
Ik snap de "taktiek" van Jezus van Westerloo niet hoor.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef rene90 het volgende:
is het niet gewoon heel simpel wat er met het huis gaat gebeuren, de bewoners hebben een contract met "tien" dat is overgenomen dus is alles wat in het contract staat niet meer van toepassing toch?
Nee dan wint Brian want die heeft de meeste ervaring daar in.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk het niet. ik zou het dom vinden als niet iemand de villa en het geld krijgt. dat is het spel. niets geven zou een heel slecht signaal zijn van die tv-miljardairs.
desnoods met strootjes trekken of aan amanda's klit. degene die dat ding het verst kan uitrekken wint!![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:06 schreef Meganog het volgende:
Volgens mij kijken er nooit meer dan een half miljoen twintig mensen naar DGK.
Dat dus. Ik ben benieuwd wat de bewoners nu krijgen als compensatie (als ze al iets krijgen) en hoe ze hierop gaan reageren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:22 schreef DoomiNL het volgende:
Dan ben je wel flink genaaid als je bijv een Brian bent, heb je daar gewoon 1jaar voor niks gezeten. LOL
Misschien wel het risico van het "vak", dat een dergelijk scenario in het contract is opgenomen. Bovendien heeft hij toch al iets van 50K gekregen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:53 schreef doka het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ben benieuwd wat de bewoners nu krijgen als compensatie (als ze al iets krijgen) en hoe ze hierop gaan reageren.
Tja, als ze realistisch zijn moeten ze weten dat dat het risico van het vak is, inderdaad. Maar het zou me niet verbazen als het merendeel van die mensen nog steeds rondloopt met in het achterhoofd het idee dat ze echt die villa kunnen winnen. Anders zouden er al lang een paar vertrokken zijn lijkt mij? Ik kan me niet voorstellen dat je in die ellende blijft zitten als er geen goede compensatie tegenover staat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:58 schreef LENUS het volgende:
[..]
Misschien wel het risico van het "vak", dat een dergelijk scenario in het contract is opgenomen. Bovendien heeft hij toch al iets van 50K gekregen?
Volgens mij weten ze het nog niet. Ik ga af op hoe Jaap doet. Dennis te vriend houden en zoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:51 schreef Darklight het volgende:
brain heeft die 50k in het begin al gewonnen, 1e week volgens mij
Ik denk als de bewoners het te horen krijgen, de helft wegloopt uit die villa
Ik denk dat een Amerikaanse versie wel veel softer zal zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:58 schreef Mika25 het volgende:
Tegen de tijd dat DGK van de buis gaat is de amerikaanse versie al gestart, dus de streamers kunnen dan meteen overschakelen. En het is onwaarschijnlijk dat de amerikaanse versie slechter is dan de nederlandse, die zullen het miljonairs-imago vast wel extreem gaan doorvoeren...
Denk het niet, de BigBrother is daar ivt de nederlandse versie ook vele malen extremer. Uiteraard zullen we geen 6-2 pesterijen zien daar, en ook geen Jaapen die in hun eigen kots rollen. Maar de ruzies en scheldpartijen had je ook al in BigBrother. Hoe het met seks zal gaan weet ik niet, denk dat dat wel streng gecensureerd zal zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:05 schreef doka het volgende:
Ik denk dat een Amerikaanse versie wel veel softer zal zijn.
Dat valt me dan nog mee (of tegen, ligt eraan hoe je het bekijkt ). Ik zou verwachten dat het in Amerika allemaal wat rustiger zou gaan en dat alle ruzies meteen gesust worden, e.d.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk het niet, de BigBrother is daar ivt de nederlandse versie ook vele malen extremer. Uiteraard zullen we geen 6-2 pesterijen zien daar, en ook geen Jaapen die in hun eigen kots rollen. Maar de ruzies en scheldpartijen had je ook al in BigBrother. Hoe het met seks zal gaan weet ik niet, denk dat dat wel streng gecensureerd zal zijn.
Dus iemand ie het wel langer dan drie minuten heeft gekeken kan het geen troep vinden? Geloof nou maar dat smaken verschillen en dat er echt mensen zijn die niet van zulke pulp houden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:55 schreef Canisfire het volgende:
Mensen die het troep vinden hebben trouwens nog nooit meer dan drie minuten achter elkaar gekeken.
Wat een onzin zeg heb je voor niets in dat huis gezeten.
die krijg vast wel een flink zak geld mee naar huisquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:22 schreef DoomiNL het volgende:
Dan ben je wel flink genaaid als je bijv een Brian bent, heb je daar gewoon 1jaar voor niks gezeten. LOL
Ja,BB usa heeft live-streamsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:15 schreef doka het volgende:
[..]
Dat valt me dan nog mee (of tegen, ligt eraan hoe je het bekijkt ). Ik zou verwachten dat het in Amerika allemaal wat rustiger zou gaan en dat alle ruzies meteen gesust worden, e.d.
Hebben ze daar bij Big Brother ook livestreams?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |