quote:Aantal posts: 14 (gemiddeld 1 per dag)
BOEIT ME NIET ECHTquote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:29 schreef DeeCruise het volgende:
Eens, maar met de caps uit en zonder die smileys lijk je minder op een newbie
-edit-
[..]
![]()
Zonder deze opmerking zou je minder kansloos lijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 06:07 schreef Cheva het volgende:
[..]
BOEIT ME NIET ECHT
ZONDER Z;N OPMERKING ZOU JE WAT MINDER OP EEN NERD LIJKEN![]()
na het weekend gaan de temperaturen weer kelderen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:28 schreef BobRooney het volgende:
Van het weekend gaan de tempraturen omhoog, 21 tot 24 graden.
Gast er is toch ook geen facking winter geweest! dus wat huil je nou !quote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:22 schreef Cheva het volgende:
WAT EEN KLOTE ZOMER NOG GEEN SECONDEN HET GEVOEL GEHAD DAT HET ZOMER IS .
WAAR BLIJFT DIE ZON![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zon is voor kampers. Doe normaal.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:22 schreef Cheva het volgende:
WAAR BLIJFT DIE ZON![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd. Beter dan die 40 graden benauwde kuthitte van vorig jaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:53 schreef McGilles het volgende:
Topzomer dit jaar!! Volgend jaar weer zo een!
100% eenschquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Beter dan die 40 graden benauwde kuthitte van vorig jaar.
Dit dacht ik ook. Perfect deze zomer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:53 schreef McGilles het volgende:
Topzomer dit jaar!! Volgend jaar weer zo een!
Eerst nog dequote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heerlijke zomer en nu snel op naar de winter
Ook goed!quote:
Met een kop thee. Enzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook goed!
Echt heerlijk. Buiten enorm slecht weer en dan lekker binnen zitten bij de kachel terwijl de regen tegen je raam aanslaat
Je verjaagd de zon met al die boosheid van je! Het komt door jou.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:22 schreef Cheva het volgende:
WAAR BLIJFT DIE ZON![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook maar achter de regen en de wolken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:47 schreef ThijsThijs het volgende:
Hier schijnt de Zon
*kwak*quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef JediMasterLucia het volgende:
van mij mag de zomer wel komen ja.![]()
Aantal posts: 4543 (gemiddeld 4 per dag)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:29 schreef DeeCruise het volgende:
Eens, maar met de caps uit en zonder die smileys lijk je minder op een newbie
-edit-
[..]
![]()
Ik ben dat niet vergeten, maar toen was het lente. Nu is het zomer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Rond april hebben we 40 dagen achter elkaar geen regen gehad, en veel zon. Wat gek dat iedereen dat zo snel vergeet....
Die zon is dus nergens te bekennen zolang je moeder voor mij staat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 05:22 schreef Cheva het volgende:
WAAR BLIJFT DIE ZON![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze FOK!ken allemaal tot het bedtijd is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
heel april vielen de mussen dood van t dak, maar dat weet niemand meer
iemand met vervoer op raisl in zijn UI kan ik nooit serieus nemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
heel april vielen de mussen dood van t dak, maar dat weet niemand meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |