Blijf vooral wegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:14 schreef kyraaa het volgende:
En mijn pols is zojuist dubbel geknakt![]()
![]()
Vannacht is alles verrot![]()
Ik ga maar gauw naar bed![]()
![]()
Je hebt er twee. Tenen. Komt goed. En hey, mocht 'ie er af vallen, dan plakken ze je duim er wel opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:15 schreef tonja het volgende:
ongetwijfeld gaat het over, maar ik zit er nu serieus over te denken om even een taxi richting ehbo te nemen.
Als je het niet vertrouwd moet je dat doen !quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:15 schreef tonja het volgende:
ongetwijfeld gaat het over, maar ik zit er nu serieus over te denken om even een taxi richting ehbo te nemen.
tegen een erectie piemelquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe kom je zo onhandig?Waartegen gestoten dan?
Heb jij maar twee tenen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hebt er twee. Tenen. Komt goed. En hey, mocht 'ie er af vallen, dan plakken ze je duim er wel op[afbeelding]
En als je nou zo'n drukknop hebt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:22 schreef tonja het volgende:
Ze doen er niets aan. Komt vanzelf goed. Alleen als het opeens heel erg op begint te zwellen moet ik aan de bel trekken.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En als je nou zo'n drukknop hebt?
Bij de EHBO geweest?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:22 schreef tonja het volgende:
Ze doen er niets aan. Komt vanzelf goed. Alleen als het opeens heel erg op begint te zwellen moet ik aan de bel trekken.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef tonja het volgende:
@skippy: nou, heel voorzichtig dan.
@Lau.: Inderdaad. Tnx.
Als je je teen stoot is ie niet automatisch gebrokenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:01 schreef tonja het volgende:
Net knetterhard mijn teen gestoten. Godverdekut, auw enzo.. En het zwelt op.
au au au
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |