Ik 2x, en nu?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:57 schreef G.Fawkes het volgende:
Tool - Jambi![]()
tis toch een geweldige band. En ik heb ze live gezien
Was ik gister toch mooi die buizenoverdrive van em vergeten bij die homo'squote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:41 schreef VaderJacob het volgende:
@ G, Fawkes
Ap een sukkel? het gaat hier niet over je hond he.
Als jij Ap niet flexibel vind dan heb ik de indruk dat dat eerder aan jou licht. Les verschuiven iets lenen/uitproberen weekje later betalen, geen enkel probleem! Maargoed aan jou manier van typen valt al af te lezen wat voor soort sjonnie je bent. Vooral vol houden zo dan denk ik dat je het bij elke gitaarleraar nog lastig zal krijgen. Want uiteindelijk moet je er zelf moeite voor doen om het te leren, en ik krijg zo het gevoel dat het bij jou dan net daar aan ontbreekt.
Nou veel succes met je gitaarles verder![]()
Qua dat vind ik ap echt superrelaxquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:41 schreef VaderJacob het volgende:
@ G, Fawkes
Ap een sukkel? het gaat hier niet over je hond he.
Als jij Ap niet flexibel vind dan heb ik de indruk dat dat eerder aan jou licht. Les verschuiven iets lenen/uitproberen weekje later betalen, geen enkel probleem! Maargoed aan jou manier van typen valt al af te lezen wat voor soort sjonnie je bent. Vooral vol houden zo dan denk ik dat je het bij elke gitaarleraar nog lastig zal krijgen. Want uiteindelijk moet je er zelf moeite voor doen om het te leren, en ik krijg zo het gevoel dat het bij jou dan net daar aan ontbreekt.
Nou veel succes met je gitaarles verder![]()
www.lordofthestrings.comquote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
10 fietsen van de feedback vandaan? moet i dat zien als 10 fietsen op een rij of anders?
maarrum, feedback sucks, had er snaren besteld (diegene die ik nu ook weer besteld heb) maar die zijn nu, na bijna een jaar, DOA
Ken toevallig een mooie gitaarspelende rock chick daar vandaan. En ja, ze is in de minderheid.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
chicks ?
hij woont in friesland
de enige chicks die daar lopen zorgen voor mijn omelet![]()
Een aantal mensen hier posten steeds plaats met "deze is OOK mooi" of "deze is OOK stoer". Jongens, dat zijn gewoon 22 x dezelfde twee telecasters!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:11 schreef Sloggi het volgende:
[afbeelding]
Dit is natuurlijk ook wel erg stoer.
Niet een aantal mensen hoor, dat doe ik gewoonquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een aantal mensen hier posten steeds plaats met "deze is OOK mooi" of "deze is OOK stoer". Jongens, dat zijn gewoon 22 x dezelfde twee telecasters!.
Ik weet hoe het komt!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een aantal mensen hier posten steeds plaats met "deze is OOK mooi" of "deze is OOK stoer". Jongens, dat zijn gewoon 22 x dezelfde twee telecasters!.
Ares, Dean en ik gaan toch ook geen tig plaatsjes van dezelfde Jackson King V in dezelfde 2 kleuren 38x plaatsen?. alhoewel....hmmm
Ik wilde niet té confronterend worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet een aantal mensen hoor, dat doe ik gewoon. Ik zal proberen te minderen
.
Jonge, jij bent echt een piemel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:11 schreef Sloggi het volgende:
[afbeelding]
Dit is natuurlijk ook wel erg stoer.
Mèn, ik kan misschien wel 4 amerikaanse customs kopenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:05 schreef Sloggi het volgende:
't Is goedkoper om één keer een hele goede gitaar te kopen dan drie keer een redelijke en de vierde keer een hele goede...
Je bent gewoon jaloers.
Je hebt er de ballen verstand niet van of je probeer me te fokken daarmee. "Zo'n LC" is far way beter als een mex fender. En met een USA Fender is ie ook zeer een gitaar om rekening mee te houden, tenzij je niet van dunne nekken houdt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:07 schreef Sloggi het volgende:
Ik koop hem ook een beetje op de groei hè. Zo'n LC is gewoon niet beter dan de gitaar die ik nu heb.
Tuurlijk, en een fender decal is veul toffer als een LC decal uiteraard.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:10 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk trouwens dat ik gewoon GAS heb.
Mja mischien is het jou die 500 extra niet waard, mij in ieder geval wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Mèn, ik kan misschien wel 4 amerikaanse customs kopen.
Uit een gitaar van 700 euro haal jij het zelfde pruts geluid als uit een gitaar van 250 euro. Die 500 balle extra is het gewoon écht niet waard.
Ja, maar jij gebruikt je bas met concerten en je hebt veel meer ervaring. Als je kut speelt haal je uit een kut gitaar het zelfde geluid als uit een goede gitaar en vica versa. En ik wil Sloggi niet de grond in trappen over ze'n gitaar spel, maar zo is het uiteindelijk wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:13 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Mja mischien is het jou die 500 extra niet waard, mij in ieder geval wel.
Uit mijjn nieuwe basgitaar van 900 haal ik 100x meer dan uit mijn oude basgitaar (nieuwprijs 240, toevallig een London City)
Inderdaad, maar daar hebben we deze dingen voorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:11 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Tuurlijk, en een fender decal is veul toffer als een LC decal uiteraard.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |