Ik denk het niet, maar ik hoop het welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:59 schreef Snad het volgende:
Je dacht toch niet dat ze het naar beneden gingen afronden he?
Ze pesten je gewoon omdat je rookt en alcoholist bentquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:20 schreef Lamon het volgende:
Eerst al die jaren dat gedoe met sigaretten, nu ook weer alcohol.
Ik heb het gevoel dat ik dubbel genaaid word, en niet op een goede manier.
Er staat een typfout in jouw username. De t hoort er niet in.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:45 schreef Antal het volgende:
zomg... 2 cent meer accijns op bier en alcohol... nee.. dat helpt..![]()
Als ze er nu 2 euro van maakten !!!![]()
Bier![]()
2 euro duurder? Ben je wel een nederlander, vriend.. voor 2 euro meer verwacht ik ook 4x zoveel dan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:45 schreef Antal het volgende:
Bier![]()
Mompelt iets van 2 x 24 (een kratje) = 48, afronding naar 50 cent meer voor een kratje bierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:45 schreef Antal het volgende:
Bier![]()
Voor sommige mensen is bier het levenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:47 schreef LamstraalASD het volgende:
Maar het leven word niet duurder!
Kut politiek
Precies, dus daarom wordt er ook geen druppel benzine verkocht in Nederland. De hele markt is ingestort!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:48 schreef Sjibble het volgende:
Ze begrijpen ook niet dat als het te duur word de markt in gaat storten, of tenminste verslechterd..
Bijvoorbeeld, in elk land, Oostenrijk, Kroatie, Slovenie, Czech, noem maar op... Benzineprijs ligt rond de euro tot MAXIMAAL 1,10 euro per liter! Hier in nederland 50cent meer
bierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:45 schreef Antal het volgende:
Bier![]()
zomfg 50 cent meer voor een heel kratje, tis toch foikking niet normaalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 06:35 schreef jappas het volgende:
[..]
Mompelt iets van 2 x 24 (een kratje) = 48, afronding naar 50 cent meer voor een kratje bier![]()
Maakt me niet uit, das ook niet te zuipenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:31 schreef huisjesmelker het volgende:
[..]
bierMaar nu lach je nog.., maar straks worden de br33z3rs ook duurder...
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze pesten je gewoon omdat je rookt en alcoholist bent
Daar gaat het ze toch niet om. Een goeie afweging maken met de prijs waardoor je het meest binnen krijgt zodat je Dansvereniging de Hakkelende Hakkers en Multi-Culticentrum Vuisten van mannen horen bij vrouwen op de wangen kunt subsidiëren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef Seventees het volgende:
Nou, daar gaan we minder van drinken
0,50 x 20 kratjes per jaar = 10,-quote:Op donderdag 23 augustus 2007 06:35 schreef jappas het volgende:
[..]
Mompelt iets van 2 x 24 (een kratje) = 48, afronding naar 50 cent meer voor een kratje bier![]()
Ze hebben er dus geen idee van of het alcohol misbruik terugdringt (ze hopen het slechts) terwijl dit het enige doel zou moeten zijn.quote:De accijnsverhoging was al aangekondigd in het regeerakkoord. De regering hoopt zo alcoholmisbruik door jongeren terug te dringen. Met de maatregel verwacht het kabinet tweehonderd miljoen euro binnen te halen.
Uiteraard. Iedereen behalve jij!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:19 schreef zhe-devilll het volgende:
Jullie hebben zelf gekozen voor dit kloten kabinet..
jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uiteraard. Iedereen behalve jij!
quote:*neem mij soms (niet) serieus*
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uiteraard. Iedereen behalve jij!
zie!quote:
We worden al jaren door politiek Den Haag voor de gek gehouden, we stemmen voor niets!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:30 schreef zhe-devilll het volgende:
wie ik ook sprak of ken...en dat waren er zoveeeeeeeeeeeeeeel...dat verhoudingsgewijs ik me dus afvraag...dat er procentueel gezien iets niet klopt..
niemand koos of stemde op balkenende en toch istie het alweerrrrrrrr geworden![]()
NIEMAND WILDE HEM TERUG!
en toch kwam die terug...
how can this be?
![]()
![]()
er klopt iets niet...
PRECIES!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:37 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
We worden al jaren door politiek Den Haag voor de gek gehouden, we stemmen voor niets!![]()
Ze verdelen de zetels en schuiven een beetje zodat het niet opvalt.![]()
uriedmijmijndquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomfg 50 cent meer voor een heel kratje, tis toch foikking niet normaal_!
Er was een dame van een of anderfe geitewollensokkentegenalchoholclub op TV die vond dat 2 euro op een kratje eigenlijk nog te weting was....eigenlijk bezopen (leuke woordspeling) dat accijns er toe moet leiden dat de 15 jarige pubers minder alchohol zuipen.....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomfg 50 cent meer voor een heel kratje, tis toch foikking niet normaal_!
Hoho...nee, men heeft dat smoesje bedacht en er een hetze van gemaakt en nu kan men iets onopvallender, net doen alsof ze de accijns verhogen voor die lastige "klotekids".quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:06 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Er was een dame van een of anderfe geitewollensokkentegenalchoholclub op TV die vond dat 2 euro op een kratje eigenlijk nog te weting was....eigenlijk bezopen (leuke woordspeling) dat accijns er toe moet leiden dat de 15 jarige pubers minder alchohol zuipen.....
..15 jarige pubers horen gewoon thuis te zitten op za-avond en niet in een gecertificeerde drankeet of kroeg en hun ouders moeten gewoon 1 glaasje shandy schenken en daarmee basta...je doel proberen te bereiken over de ruggen van hardwerkende bierliefhebbers
maar goed dit is weer een verkapte belasting regelquote:
ooh noes, een typoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar goed dit is weer een verkapte belasting regel
misschien zat je in de duitse sferen ik weet het nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |