Ik denk het niet, maar ik hoop het welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:59 schreef Snad het volgende:
Je dacht toch niet dat ze het naar beneden gingen afronden he?
Ze pesten je gewoon omdat je rookt en alcoholist bentquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:20 schreef Lamon het volgende:
Eerst al die jaren dat gedoe met sigaretten, nu ook weer alcohol.
Ik heb het gevoel dat ik dubbel genaaid word, en niet op een goede manier.
Er staat een typfout in jouw username. De t hoort er niet in.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:45 schreef Antal het volgende:
zomg... 2 cent meer accijns op bier en alcohol... nee.. dat helpt..![]()
Als ze er nu 2 euro van maakten !!!![]()
Bier![]()
2 euro duurder? Ben je wel een nederlander, vriend.. voor 2 euro meer verwacht ik ook 4x zoveel dan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:45 schreef Antal het volgende:
Bier![]()
Mompelt iets van 2 x 24 (een kratje) = 48, afronding naar 50 cent meer voor een kratje bierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:45 schreef Antal het volgende:
Bier![]()
Voor sommige mensen is bier het levenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:47 schreef LamstraalASD het volgende:
Maar het leven word niet duurder!
Kut politiek
Precies, dus daarom wordt er ook geen druppel benzine verkocht in Nederland. De hele markt is ingestort!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:48 schreef Sjibble het volgende:
Ze begrijpen ook niet dat als het te duur word de markt in gaat storten, of tenminste verslechterd..
Bijvoorbeeld, in elk land, Oostenrijk, Kroatie, Slovenie, Czech, noem maar op... Benzineprijs ligt rond de euro tot MAXIMAAL 1,10 euro per liter! Hier in nederland 50cent meer
bierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:45 schreef Antal het volgende:
Bier![]()
zomfg 50 cent meer voor een heel kratje, tis toch foikking niet normaalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 06:35 schreef jappas het volgende:
[..]
Mompelt iets van 2 x 24 (een kratje) = 48, afronding naar 50 cent meer voor een kratje bier![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |