Misschien als ze per ongeluk vandaag de Volkskrant op de mat krijgen in plaats van de Telegraaf.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:38 schreef DrsH het volgende:
Zou het vandaag weer zo'n dag worden van : What to do, what to do of komt er ineens een omslag in het spel waardoor we de ontwikkelingen weer met spanning kunnen volgen???????
Goedemorgenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:38 schreef DrsH het volgende:
Zou het vandaag weer zo'n dag worden van : What to do, what to do of komt er ineens een omslag in het spel waardoor we de ontwikkelingen weer met spanning kunnen volgen???????
Ook van mij een stralend Goede Morgen. Een Bright_Side, zoals altijd. En -evenals U- moet ik tot mijn spijt mededelen dat mijn animo tot een dieptepunt is genaderd. DGK is -wat mij betreft- op weg naar een roemloze dood.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:29 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[knip]
Samenvattend de conclusie: ...... is bij mij de animo teruggebracht tot .......
..... de groetjes van DrH![]()
![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk maar ik kijk toch nog liever naar Jaap dan naar Naad en Dennix.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een laatste beeld van een vieze vuile boerende ruftende vette baklap .......
Als we het ooit hebben gehad over een varken, dat het hele spel door lui zijn, passieviteit, egoisme en vunzigheid heeft bedorven .........
[afbeelding]
Ik dacht toch echt vanochtend hier of op VOL een foto te hebben gezien van een met broodje en schema voor de camera van Huub poserende Jaap?quote:08:37 - Weg Masterbedroom
Jaap is de eerste Miljonair die wakker is. De Briellenaar ligt alleen niet in zijn eigen Masterbedroom. Gisteravond na het gesprek met Huub en Lieke heeft Jaap een heerlijke boterham gegeten. Niet wetende dat Huub om de hoek stond met een 80 mm lens om alles vast te leggen op de gevoelige plaat. Als nog kreeg Huub het voor elkaar de weddenschap te winnen. Gefeliciteerd!
Natuurlijk mag jij 'liever blijven kijken naar' ...... Dat is een relatieve grens.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk maar ik kijk toch nog liever naar Jaap dan naar Naad en Dennix.![]()
Goedemorgen, Villa Vandaag is voor de non-streamers zodat de verhaallijn doorgezet kan worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt vanochtend hier of op VOL een foto te hebben gezien van een met broodje en schema voor de camera van Huub poserende Jaap?
Goedemorgen!
De fantasie van de internet-redactie gaat een eigen leven leiden .......quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt vanochtend hier of op VOL een foto te hebben gezien van een met broodje en schema voor de camera van Huub poserende Jaap?
Goedemorgen!
Nietsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:21 schreef beequeen het volgende:
Wat loopt Naad nu weer te piepen zonder zender?![]()
Wat mij betreft trekken ze de stekker vandaag er nog uit, wat een vreselijke vertoning is het geworden, Jaap of geen Jaap. Sorry voor dit OT geneuzel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij 'liever blijven kijken naar' ...... Dat is een relatieve grens.
Ik heb voor mezelf een absolute grens getrokken, een serie ruften en boeren van een vette baklap is voorbij die grens. Los van het ziekelijke spelbederf door Japio's houding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |