Een stralend goede morgen
Hier levert men Commentaar Op Streams,
Buiten de zo langzamerhand gebruikelijke beelden van Naadje en Dennix, die met hun kwijlerige dialogen over STAVAZA in hun "relatie" de dag proberen door te komen, een aantal haperende psychoanalyses van Brian, die hun situatie tracht te overzien en daarnaast ook zijn eigen situatie onder de loep neemt en een zo langzamerhand volledig oninteressante Jaap gevolgd door een doorsnee acterende Huub en Lieke, maken het volgen van de streams voor de trouwe Cossers tot een werkelijke HEL.
Daarnaast nodigen het gitaarspel van Brian, het kleuterschool gesmak van Naadje en Dennix en het aan het begin van de avond opgevoerde "Teasersballet" van Nadia en Amanda ook niet uit tot het volgen van de beelden.
Wat een afschuwelijke vertoning om die twee, onder invloed van alcoholica verkerende sletten, te zien acteren.
Op de klanken van de gebruikelijke zomerhits produceren deze twee pseudo prostituees een aantal dansbewegingen die bij iedere gezonde kerel een zwaar anti erotiserend effect op zouden roepen.
Bij gebrek aan gezonde mankracht schuren de sletjes, hun zwaar oververhitte geile lijven maar tegen elkaar aan met als afwisseling, zo af en toe een voorzichtig kusje, om de affectie naar elkaar te benadrukken.
Tijdens de solo bewegingen kijken de twee danseresjes uitgebreid in de spiegel om te zien of hun prehistorische paringsdans wel de gewenste beelden oplevert. Nadia trekt zo af en toe haar toch al veel te korte rokje op zodat haar slipje ook zichtbaar wordt voor de argeloze kijker.
Dit ritueel heb ik zeggen en schrijven twee minuten kunnen en willen gadeslaan alvorens ik de streams weer op mute zette.
Samenvattend de conclusie: daar waar ik enige weken geleden nog een fanatieke volgeling van DGK was en uren achter de PC kon doorbrengen, met als doel het volgen van de Streams en het leveren van commentaar op de COS (en) is bij mij de animo teruggebracht tot, hooguit zo af en toe even kijken naar de Steams om die vervolgens weer snel te muten en het meelezen op de COS (en), waarbij ik zo af en toe nog even mee post.
Los van het geheel kan ik het nog niet nalaten mijn "vroege ochtend" commentaar te leveren, mij ervan bewust dat mij dit niet door iedereen in dank wordt afgenomen.
Ik hoop voor een ieder dat er snel verandering in de regie van DGK zal komen, zodat het volgen van het spel weer aantrekkelijk wordt. Indien dit niet het geval is vrees ik dat DGK in een terminaal stadium beland is, waarbij een door RTL uitgevoerde actieve euthanasie voorhanden ligt.
En weer wens ik jullie allemaal een dag vol kijkplezier, verdriet, verbazing en teleurstelling toe met de groetjes van DrH