abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52611280
Twijfel is weg, het is Japio en Nadia

Keep the Sunny Side Up
pi_52611296
Dit kunnen jullie verder ook wel zonder caps voorstellen, neem ik aan.

Keep the Sunny Side Up
pi_52611297
bedtijd, welterusten
pi_52611308
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 02:45 schreef tipsch het volgende:
bedtijd, welterusten
Ja, dat was ik ook van plan. Welterusten.

PS : Japio was weer even luidruchtig - hele verhalen in z'n slaap, woest zwaaiend met z'n armen.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 02:49:04 #155
137949 Disana
pi_52611329
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

Zo te zien is Nadia naar Japio's bed verhuisd - OF - is dit Amanda / Brian. Ik twijfel

[afbeelding]
Nee, je ziet het goed: dat zijn Jaap en Nadia.
pi_52611354
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ja, dat was ik ook van plan. Welterusten.

PS : Japio was weer even luidruchtig - hele verhalen in z'n slaap, woest zwaaiend met z'n armen.
heb het gemist....

hopelijk blijft jaap hier beneden slapen, vinden de 2 koppeltjes vast heeeel gezellig!

you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_52611384
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 02:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, je ziet het goed: dat zijn Jaap en Nadia.
Dank je. Inmiddels had ik het ook gezien, zie cap boven aan deze pagina.
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 23 augustus 2007 @ 03:02:14 #158
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_52611466
Brian loopt net de slaapkamer uit, maar geen stream die hem volgt ......
.
pi_52611479
Door het lawaai van Japio is Brian waarschijnlijk wakker geworden. Hij leek pissig, trok z'n kleren aan en je ziet hem hier nog net uit de slaapkamer weglopen.

Keep the Sunny Side Up
pi_52611514
Brian en Huub ik de keuken, lachen. Stream volgt niet, wel even geluid. Brian is dus inderdaad wakker geworden van Japio. Iedereen gaat weer terug naar bed.
Keep the Sunny Side Up
pi_52611687

ummm..... jeetje jaap
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_52612122
Goede Morgen
  donderdag 23 augustus 2007 @ 07:08:06 #163
17676 NG
98% sausage
pi_52612172
Het was net op het nieuws op de radio dat de Gouden Kooi aan het eind van het jaar stopt.. ben benieuwd hoe dat af gaat lopen.
pi_52612193
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 07:08 schreef NG het volgende:
Het was net op het nieuws op de radio dat de Gouden Kooi aan het eind van het jaar stopt.. ben benieuwd hoe dat af gaat lopen.
Welke radiozender?
Goeie morgen trouwens
het water roept
  donderdag 23 augustus 2007 @ 07:23:21 #165
170837 Spoko
mellow mood has got me...
  donderdag 23 augustus 2007 @ 07:24:32 #166
17676 NG
98% sausage
pi_52612213
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 07:18 schreef Varen het volgende:

[..]

Welke radiozender?
Goeie morgen trouwens
Q-music

gmogge
pi_52612215
Gouden Kooi dit jaar van de buis
Van onze verslaggever Wilco Dekker

http://www.volkskrant.nl/(...)dit_jaar_van_de_buis

HILVERSUM - De Gouden Kooi verdwijnt eind dit jaar van de televisie. Dat zegt topman Fons van Westerloo van RTL, dat de omstreden ‘treitershow’ sinds deze week uitzendt na de overname van John de Mols zender Tien.
Lees verder via de link
het water roept
  donderdag 23 augustus 2007 @ 07:26:57 #168
170837 Spoko
mellow mood has got me...
pi_52612217
HILVERSUM - De Gouden Kooi verdwijnt eind dit jaar van de televisie. Dat zegt topman Fons van Westerloo van RTL, dat de omstreden ‘treitershow’ sinds deze week uitzendt na de overname van John de Mols zender Tien.

‘We hebben heel heldere afspraken gemaakt met De Mol. We blijven De Gouden Kooi tot het eind van het jaar uitzenden, zodat hij het format in het buitenland kan verkopen. Want een programma dat van de buis is gehaald, breng je lastig aan de man. Maar aan het eind van het jaar is het afgelopen. We stoppen, tenzij we dan 1,5 miljoen kijkers hebben. Maar dat zie ik niet gebeuren’, aldus Van Westerloo in een interview met de Volkskrant.

De ‘realityshow’ trok deze week op RTL 5 ruim 450 duizend kijkers, tienduizenden minder dan toen Tien het dagelijkse programma nog uitzond. De Gouden Kooi telt nog zeven bewoners. Wie het er het langst uithoudt, wint de villa in Eemnes waarvandaan het programma wordt uitgezonden, plus 1 miljoen euro.

Het programma, dat sinds oktober vorig jaar wordt uitgezonden, was vanaf het begin omstreden. Politici, psychologen en maatschappelijke organisaties protesteerden tegen het geesteskind van John de Mol, omdat het smakeloos en gevaarlijk zou zijn. Bovendien zou pesten bevorderd worden. Na een reeks incidenten tussen de bewoners haakten diverse adverteerders af, daartoe opgeroepen door de regeringspartijen CDA en ChristenUnie.

RTL wilde De Gouden Kooi alleen blijven uitzenden in een gekuiste versie. Daar zijn volgens RTL-baas Van Westerloo goede afspraken over gemaakt.

‘Als het weer uit de hand loopt, dan stoppen we direct, dat hebben we de leiding van het programma duidelijk laten weten. Ze krijgen een gele kaart, en twee keer geel is rood. We willen geen problemen.’

John de Mol zei vorige week in de Volkskrant dat zijn omstreden programma ‘nu al geslaagd is’. ‘We hebben een nieuw genre ontwikkeld, een combinatie van reality en fictie, met een open eind.’ Volgens Van Westerloo wilde De Mol al stoppen met de live-uitzendingen die op internet zijn te volgen, maar bleek dat technisch niet te kunnen. Hoe De Gouden Kooi wordt afgewikkeld, is nog niet duidelijk.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 07:29:45 #169
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52612224
Een stralend goede morgen

Hier levert men Commentaar Op Streams,

Buiten de zo langzamerhand gebruikelijke beelden van Naadje en Dennix, die met hun kwijlerige dialogen over STAVAZA in hun "relatie" de dag proberen door te komen, een aantal haperende psychoanalyses van Brian, die hun situatie tracht te overzien en daarnaast ook zijn eigen situatie onder de loep neemt en een zo langzamerhand volledig oninteressante Jaap gevolgd door een doorsnee acterende Huub en Lieke, maken het volgen van de streams voor de trouwe Cossers tot een werkelijke HEL.

Daarnaast nodigen het gitaarspel van Brian, het kleuterschool gesmak van Naadje en Dennix en het aan het begin van de avond opgevoerde "Teasersballet" van Nadia en Amanda ook niet uit tot het volgen van de beelden.
Wat een afschuwelijke vertoning om die twee, onder invloed van alcoholica verkerende sletten, te zien acteren.
Op de klanken van de gebruikelijke zomerhits produceren deze twee pseudo prostituees een aantal dansbewegingen die bij iedere gezonde kerel een zwaar anti erotiserend effect op zouden roepen.
Bij gebrek aan gezonde mankracht schuren de sletjes, hun zwaar oververhitte geile lijven maar tegen elkaar aan met als afwisseling, zo af en toe een voorzichtig kusje, om de affectie naar elkaar te benadrukken.
Tijdens de solo bewegingen kijken de twee danseresjes uitgebreid in de spiegel om te zien of hun prehistorische paringsdans wel de gewenste beelden oplevert. Nadia trekt zo af en toe haar toch al veel te korte rokje op zodat haar slipje ook zichtbaar wordt voor de argeloze kijker.
Dit ritueel heb ik zeggen en schrijven twee minuten kunnen en willen gadeslaan alvorens ik de streams weer op mute zette.

Samenvattend de conclusie: daar waar ik enige weken geleden nog een fanatieke volgeling van DGK was en uren achter de PC kon doorbrengen, met als doel het volgen van de Streams en het leveren van commentaar op de COS (en) is bij mij de animo teruggebracht tot, hooguit zo af en toe even kijken naar de Steams om die vervolgens weer snel te muten en het meelezen op de COS (en), waarbij ik zo af en toe nog even mee post.
Los van het geheel kan ik het nog niet nalaten mijn "vroege ochtend" commentaar te leveren, mij ervan bewust dat mij dit niet door iedereen in dank wordt afgenomen.

Ik hoop voor een ieder dat er snel verandering in de regie van DGK zal komen, zodat het volgen van het spel weer aantrekkelijk wordt. Indien dit niet het geval is vrees ik dat DGK in een terminaal stadium beland is, waarbij een door RTL uitgevoerde actieve euthanasie voorhanden ligt.

En weer wens ik jullie allemaal een dag vol kijkplezier, verdriet, verbazing en teleurstelling toe met de groetjes van DrH
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  donderdag 23 augustus 2007 @ 07:38:02 #171
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52612255
Zowel Spoko als Varen bedankt voor het plaatsen van de linkjes
  donderdag 23 augustus 2007 @ 07:57:29 #172
166006 Polonium-120
the morning after
pi_52612357
ik krijg urine verlies van DGK
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 08:15:43 #173
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_52612488
GOOOEIEEEEMORGEN Fok!vriendjes-en-vriendinnetjes.
pi_52612580
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 07:38 schreef DrsH het volgende:
Zowel Spoko als Varen bedankt voor het plaatsen van de linkjes
En jij weer bedankt voor je verslag
het water roept
pi_52612614
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:15 schreef dgk_fan het volgende:
GOOOEIEEEEMORGEN Fok!vriendjes-en-vriendinnetjes.
Morgenn DGK- fannetje
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 08:38:47 #176
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52612742
Zou het vandaag weer zo'n dag worden van : What to do, what to do of komt er ineens een omslag in het spel waardoor we de ontwikkelingen weer met spanning kunnen volgen???????
  donderdag 23 augustus 2007 @ 08:54:46 #177
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_52612938
pi_52612983
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:38 schreef DrsH het volgende:
Zou het vandaag weer zo'n dag worden van : What to do, what to do of komt er ineens een omslag in het spel waardoor we de ontwikkelingen weer met spanning kunnen volgen???????
Misschien als ze per ongeluk vandaag de Volkskrant op de mat krijgen in plaats van de Telegraaf.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 08:59:46 #179
135305 beequeen
Lost.
pi_52612998
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:38 schreef DrsH het volgende:
Goedemorgen en bedankt weer voor een geweldige dagopening, vooral het stukje over Naad en Amanda toverde een big smile op mijn gezicht en wat de streams betreft, what to do, what to do, aan of uit dus. Ik probeer het maar even, maar zodra Miss Handdoek in beeld komt ga ik alweer twijfelen. We zullen zien.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52613005
Palma vandaag nog niet aanwezig? 'k Zie alleen Herma en Sharon.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 09:00:45 #181
135305 beequeen
Lost.
pi_52613010
Weer geen José vandaag?
― Mark Twain
pi_52613026
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 07:29 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen

[knip]

Samenvattend de conclusie: ...... is bij mij de animo teruggebracht tot .......

..... de groetjes van DrH
Ook van mij een stralend Goede Morgen. Een Bright_Side, zoals altijd. En -evenals U- moet ik tot mijn spijt mededelen dat mijn animo tot een dieptepunt is genaderd. DGK is -wat mij betreft- op weg naar een roemloze dood.
Keep the Sunny Side Up
pi_52613082
De eerste minuten van de stream zijn weer genoeg om meteen de knop om te draaien. Een luid boerende en ruftende Japio. Iedereen kan en mag van smaak verschillen, ik trek zo mijn eigen grenzen. En een serie boeren en ruften hoort daar op dit tijdstip gewoon nog niet bij !
Keep the Sunny Side Up
pi_52613122
Een laatste beeld van een vieze vuile boerende ruftende vette baklap .......
Als we het ooit hebben gehad over een varken, dat het hele spel door lui zijn, passieviteit, egoisme en vunzigheid heeft bedorven .........

Keep the Sunny Side Up
pi_52613141
HILVERSUM - De realitysoap De Gouden Kooi verdwijnt dit jaar nog van de buis, maar 'als het weer uit de hand loopt, dan stoppen we direct'. Dat zegt topman Fons van Westerloo van RTL Nederland, waar de show sinds deze week te zien is na de overname van Tien.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:10:33 #186
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52613148
Volgens mij is Jaap een mislukte kloon van een varken met dat verschil dat hij geen krul in zijn staart heeft vanwege de minimale proporties er van.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 09:11:48 #187
135305 beequeen
Lost.
pi_52613164
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een laatste beeld van een vieze vuile boerende ruftende vette baklap .......
Als we het ooit hebben gehad over een varken, dat het hele spel door lui zijn, passieviteit, egoisme en vunzigheid heeft bedorven .........

[afbeelding]
Je hebt helemaal gelijk maar ik kijk toch nog liever naar Jaap dan naar Naad en Dennix.
― Mark Twain
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:14:01 #188
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52613197
Jaap zegt: boerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:14:54 #189
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52613216
Die gaat zijn ouwe heer achterna krijgt ook allerlei maag en darm problemen
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:15:57 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52613245
quote:
08:37 - Weg Masterbedroom

Jaap is de eerste Miljonair die wakker is. De Briellenaar ligt alleen niet in zijn eigen Masterbedroom. Gisteravond na het gesprek met Huub en Lieke heeft Jaap een heerlijke boterham gegeten. Niet wetende dat Huub om de hoek stond met een 80 mm lens om alles vast te leggen op de gevoelige plaat. Als nog kreeg Huub het voor elkaar de weddenschap te winnen. Gefeliciteerd!
Ik dacht toch echt vanochtend hier of op VOL een foto te hebben gezien van een met broodje en schema voor de camera van Huub poserende Jaap?

Goedemorgen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:16:53 #191
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52613264
Voorlopig nog ff geen kleffen want N&D mogen uitslapen
pi_52613266
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk maar ik kijk toch nog liever naar Jaap dan naar Naad en Dennix.
Natuurlijk mag jij 'liever blijven kijken naar' ...... Dat is een relatieve grens.

Ik heb voor mezelf een absolute grens getrokken, een serie ruften en boeren van een vette baklap is voorbij die grens. Los van het ziekelijke spelbederf door Japio's houding.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 09:18:05 #193
135305 beequeen
Lost.
pi_52613278
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik dacht toch echt vanochtend hier of op VOL een foto te hebben gezien van een met broodje en schema voor de camera van Huub poserende Jaap?

Goedemorgen!
Goedemorgen, Villa Vandaag is voor de non-streamers zodat de verhaallijn doorgezet kan worden.
― Mark Twain
pi_52613301
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Goedemorgen!
De fantasie van de internet-redactie gaat een eigen leven leiden .......

Keep the Sunny Side Up
pi_52613319
HILVERSUM - De realitysoap De Gouden Kooi verdwijnt dit jaar nog van de buis, maar 'als het weer uit de hand loopt, dan stoppen we direct'. Dat zegt topman Fons van Westerloo van RTL Nederland, waar de show sinds deze week te zien is na de overname van Tien.
FONS!!!!!!!!!!
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 09:21:52 #196
135305 beequeen
Lost.
pi_52613354
Wat loopt Naad nu weer te piepen zonder zender?
― Mark Twain
pi_52613380
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:21 schreef beequeen het volgende:
Wat loopt Naad nu weer te piepen zonder zender?
Niets hoor, Ik heb niet het gevoel iets te missen ........
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:23:16 #198
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52613384
OMG laat die twee in elk geval uitslapen ( N&D) Amanda kan weer der nest niet uitkomen is doodmoe geteased en heeft een hoop alcoholische dope in haar bloed. Tevens ligt Naadje alweer klaar met haar zeikstemmetje en kan ieder moment weer gaan janken volgens mij. Dennix zal zijn ODOL nog wel even moeten laten bezinken.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 09:24:59 #199
135305 beequeen
Lost.
pi_52613422
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Natuurlijk mag jij 'liever blijven kijken naar' ...... Dat is een relatieve grens.

Ik heb voor mezelf een absolute grens getrokken, een serie ruften en boeren van een vette baklap is voorbij die grens. Los van het ziekelijke spelbederf door Japio's houding.
Wat mij betreft trekken ze de stekker vandaag er nog uit, wat een vreselijke vertoning is het geworden, Jaap of geen Jaap. Sorry voor dit OT geneuzel.
― Mark Twain
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:25:52 #200
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52613438
Polletje piekhaar staat in een handdoek voor de spiegel en gebruikt de deo als douchevervanger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')