Toen had ik er al genoeg van.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:18 schreef luciferist het volgende:
Aargh
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:20 schreef Nosh het volgende:
Ik heb geen idee wat je probeert te zeggen, maar ik mag je nu al niet.
en dat gaat andere volkeren bekritiserenquote:Ondertitel: proud owner of a penis
Dat zijn de welbekende "fopnegers"quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:47 schreef Zyggie het volgende:
De bijna afgestudeerde Afrikanen die ik ken, houden vooral van jazz. Opmerkelijk.
Een heel werelddeel over 1 kam scheren, chapeauquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:18 schreef luciferist het volgende:
Domme Afrikanen
Natuurlijke selectie
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[iets met drugs en bad, m'kay.]
Het feit dat je emo muziek luistert zegt al genoeg.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:02 schreef luciferist het volgende:
[..]ik weet niet wat jullie in friesland emo noemen
ik schijn in een van de meest ontwikkelde gebieden te zittenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:50 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Een heel werelddeel over 1 kam scheren, chapeau![]()
Je hebt emo-haar, dat maakt je al gauw een emoboy bij ons in Friesland, maar ja, wat weten wij ongeletterde boeren er nu van, wij kennen alleen pompebleaden, trekkers, fierljeppen, beerenburg en keatsenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:02 schreef luciferist het volgende:
[..]ik weet niet wat jullie in friesland emo noemen
emo-haarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:15 schreef LSS het volgende:
[..]
Je hebt emo-haar, dat maakt je al gauw een emoboy bij ons in Friesland, maar ja, wat weten wij ongeletterde boeren er nu van, wij kennen alleen pompebleaden, trekkers, fierljeppen, beerenburg en keatsen![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:27 schreef luciferist het volgende:
[..]
emo-haarik had dat kapsel allang voordat jij een stopte met schapen neuken omdat je anders moslim genoemd werd.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:40 schreef The_Forcer het volgende:
Ik vind dat je pas meetelt als je in de 5% slimste van de wereldbevolking zit. (IQ boven 124 dus)
ik wou dat ik het had overgeslagenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:23 schreef OssieMan het volgende:
kerel, samenvatting?
Je moet weten, posten na 23:00 vereist andere regels.
De meeste mensen zijn niet meer super helder na 23:00.. zulke teksten typen helpt dan niet in je voordeel.
Ik heb ook overgeslagen en ben het dus ook sowieso oneens met je post
Toch heb je er wel op geantwoordquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:46 schreef Mirel het volgende:
Nouu haaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaa, je dacht even allemaal gave reacties te krijgen he, toen je dat hele verhaal zat te typen, NOU VAN MIJ KRIJG JE GEEN REACTIE BLAASBEKKIE
"waar het hart vol van is stroomt de mond van over" zeggen we dan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:27 schreef luciferist het volgende:
[..]
emo-haarik had dat kapsel allang voordat jij een stopte met schapen neuken omdat je anders moslim genoemd werd.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:15 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap geen zak van je verhaal, maar; negers
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:36 schreef Koenholio het volgende:
Shit negro that's all you had to say
lekker uitgeslapen dus typ nu al een stuk beter als gisteravondquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:39 schreef Maisnon het volgende:
Beetje triest dat iedereen TS afzeikt, ga allemaal net niet dood. Laptop boxen zijn al kut, en ze dan kapot maken is al helemaal kut.
Ik wil ook even meer info over die slippertomaatvliegtuigconstructie![]()
de vetheid dan tel ik meequote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:40 schreef The_Forcer het volgende:
Ik vind dat je pas meetelt als je in de 5% slimste van de wereldbevolking zit. (IQ boven 124 dus)
quote:wat men hoord als met boxxen probeerd op te blazen kwan er ook nog wat rapmuziek uit,.
Ja, jij weet vast beter hoe het moet. Laten we jou ff droppen bij een oase in Negeristan en mag jij het land bewerken en verkopen aan straatarme Afrikanen en je mag het ook proberen te exporteren, de Europeanen zullen dat heel tof vinden met hun protectionisme.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een voormalige collega is eens drie maanden in Afrika geweest. Soort van sabbattical leave, beetje andere culturen opsnuiven, je kent het wel. Nu viel het hem op dat op plekken waar bijvoorbeeld oases en waterputten waren, daar ook de negers woonden. Dus dan heb je een groot meer, met daar omheen allemaal negerhutten van oom Tom. Nu is dat op zich ook niet zo vreemd, want als lokale bosnegert moet je toch af en toe eens wat drinken. De hele dag katoen plukken is ook niet alles.
Maar wat doen die negerts nu. In plaats dat ze de lokale voorzieningen nu gebruiken om de grond die een beetje verder van dat meer ligt te bewerken, blijven ze de recources rond dat meer opgebruiken. Met andere woorden, de grond wordt daar zo schraal als een drol in schuurpapier en is binnen een paar jaar compleet opgebruikt. En kan dus niet meer gebruikt worden om op te wonen. Hadden ze nou maar dat water gebruikt om de grond die verder van dat meer af ligt, te bewerken.
Maar ja, verder lopen dan de pik van een neger lang is kan je niet van een neger verwachten
We zullen zeggen dat jij weet hoe het moet. Ik vertel je alleen maar wat die collega daar is opgevallen, braadworstquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, jij weet vast beter hoe het moet. Laten we jou ff droppen bij een oase in Negeristan en mag jij het land bewerken en verkopen aan straatarme Afrikanen en je mag het ook proberen te exporteren, de Europeanen zullen dat heel tof vinden met hun protectionisme.
ed ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:20 schreef Nosh het volgende:
Volgens mij zeg je toch echt wel iets meer dan dat:quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vertel je alleen maar wat die collega daar is opgevallen, braadworst
Negeristan
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar ja, verder lopen dan de pik van een neger lang is kan je niet van een neger verwachten
Geloof het of niet, maar ook dat zei mijn collega.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je toch echt wel iets meer dan dat:
[..]
ik kan het bevestigenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ook dat zei mijn collega.
En los daarvan geloof ik ook wel dat het gewoon waar is![]()
Anders genoeg betweterige en scheeuwende bokito's on mn vroegere ROC gezien hoor; so much for "genetisch dominant". Ook alleen maar omdat ze het fokken als konijnen van de gristenen af hebben gekeken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:15 schreef Pulu het volgende:
Alle reacties in KB waarbij onzekere witte mannekes...in zogenaamde korte sarcastische reacties afgeven op andere bevolkingsgroepen (waarmee zij zelf waarschijnlijk nooit mee in aanraking komen of alleen maar een negatieve associatie mee hebben) zegt al genoeg
Lijkt me toch lastig om door het leven te gaan met haat en afgunst (om een combinatie van die twee) in je hart...en dat alleen maar omdat jullie genetisch recessief zijn
NET ALS DE GRIEKEN HE!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:07 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik kan het bevestigen
overal waar water is zijn die negerhutten.
en ze branden soms gewoon een nieuw stuk af waar ze een akker van maken
Zwarte Afrikanen in Europa zijn uit mijn eigen ervaring een van de slimste groepen mensen. Respect voor die mensen, dat ze met of zonder opleiding van niks een miljoen kunnen maken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:36 schreef EricT het volgende:
mensen die afrikanen bashen houden het nooit lang uit in de echte wereld
Precies, laten we vooral de antillianen, surinamers en turken niet vergeten. Ze zouden zich gediscrimineerd kunnen voelen.quote:
Leuke avater heb je, dekt de lading zeg maarquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Precies, laten we vooral de antillianen, surinamers en turken niet vergeten. Ze zouden zich gediscrimineerd kunnen voelen.
a) het heet avatarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:51 schreef EricT het volgende:
[..]
Leuke avater heb je, dekt de lading zeg maar![]()
Wauw wat een schitterend verhaal, echt ik ben zo blij voor je dat je zelf niet dom overkomt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:18 schreef luciferist het volgende:
[geblaat]
vandaar dat al die suri- en ABCtokkies behangen met klatergoud op straat lopen te niksen zekerquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:34 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
Zwarte Afrikanen in Europa zijn uit mijn eigen ervaring een van de slimste groepen mensen. Respect voor die mensen, dat ze met of zonder opleiding van niks een miljoen kunnen maken.
Kunnen jullie nederlandse domme schapen nog iets van leren, dan de hielen likken van je baas om zeker te zijn van je salaris eind van de maand, en dat soms tientallen jaren lang.![]()
Recessieve genen inderdaad zoals iemand anders al zei. Vandaar dat er steeds minder van jullie wordt. Natuurlijke selectie inderdaad, nietwaar TS.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:15 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap geen zak van je verhaal, maar; negers
Ik heb bijna zin om je te klappen, maarja dat is weer zo'n streotype negeroide reactie...dat gun ik je nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
a) het heet avatar
b) op fok noemen ze dat een usericon
c) die van jou mag er ook zijn
Gaaf, ik wist niet dat Suriname in Afrika lag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:10 schreef harrypiel het volgende:
[..]
vandaar dat al die suri- en ABCtokkies behangen met klatergoud op straat lopen te niksen zeker![]()
?
Blijkbaar denkt Harry dat alles rond of ten zuiden van de evenaar zwart én hetzelfde is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:53 schreef Mirel het volgende:
[..]
Gaaf, ik wist niet dat Suriname in Afrika lag.![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:10 schreef harrypiel het volgende:
[..]
vandaar dat al die suri- en ABCtokkies behangen met klatergoud op straat lopen te niksen zeker![]()
?
Inderdaad, het gros van de Surinamers & Antillianen hangt op straat en/of heeft geen fatsoenlijke baan, draagt blingbling en praat continu over homies, hoes, en pimping. Vandaar ook dat de gekleurde achterbuurt jongeren die op straat door Prem werden geinterviewd, representatief voor het gros v/d Surinamers en Antillianen in Nederland.quote:
Bloc Party zuigt kut alto.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:42 schreef katerwater het volgende:
De zanger van Bloc Party is een neger en die rockt! Geen rap te bekennen!
Stelling ontkracht![]()
Ik heb geen idee wat je probeert te zeggen, maar ik mag je nu al niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:22 schreef harrypiel het volgende:
blaat
Houd je wel in het achterhoofd dat we het hier met name over de jongeren hebben. Vanaf de leeftijd 25+ mag je verwachten dat ze idd meer harses hebben gekregen en het gedweep met R&B/G-rap "cultuur" laten voor wat het is. De jeugd met bruintint daarintegen heeft er de mond vol van; heb er tot nu toe nog geeneen gezien die los ging op trance of rock.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:49 schreef KreKkeR het volgende:
Inderdaad, het gros van de Surinamers & Antillianen hangt op straat en/of heeft geen fatsoenlijke baan, draagt blingbling en praat continu over homies, hoes, en pimping. Vandaar ook dat de gekleurde achterbuurt jongeren die op straat door Prem werden geinterviewd, representatief voor het gros v/d Surinamers en Antillianen in Nederland.
maw dat hele recasten van mn post naar iets faux-pas "ironisch" was enkel en alleen om te benadrukken dat er een verschil bestaat ts de surinaamse en antilliaanse cultuur. Hoe zeggen ze dat in het duits ook alweer? oh ja, "mit schwerem Kaliber auf Spatzen schiessen", maw, je schiet je doel voorbij. BTW, "toch enkel maar negers"?; jij hebt echt zitten slapen heh gozer. Als je goed leest (kan moeilijk zijn, ik weet het) kan je eruit opmaken dat ik hen niet afkeur op die huidskleur (die zal me eerlijk gezegd aan mn reet roesten), maar op het feit dat het gros van die jongeren blind achter de TMF/G-rap pimpcultuur aanloopt. Zelfde verhaal met de gabbers van 10 jaar geleden; ook zo "stoer" doen omdat er eentje 14 pillen geslikt had op de plee om aan een controle te ontsnappen, en dan out gaan.quote:Uiteraard is de Surinaamse cultuur ook nagenoeg gelijk aan de Antilliaanse, waardoor je deze twee bevolkingsgroepen continu in een adem kan noemen. Wat zeg ik?? Het zijn toch allemaal negers, dus we kunnen ze daar waar het gaat om gedrag, cultuur, etc, meteen in een adem noemen met Afrikanen in Nederland.
Net zo goed als je collega's in dit draadje die de blanke bevolkinggroep menen te kunnen beoordelen op basis van het genenpakketquote:En uiteraard, door jouw ervaringen op het ROC en op straat weet jij dus écht wel waar je over praat en ben jij goed in staat deze bevolkingsgroepen te beoordelen!
Tsja, als je geen indelingen maakt in leeftijdscategorieen kom je algauw op "de minderheid" uit. Vandaar dat je je in dit sort discussies altijd tot de groep 10 t/m 25 jaar moet beperken, want dat is de groep die zich met meeste met straatterreur bezig houdt. En als we dan naar bevolkingssamenstellling gaan kijken wordt de meeste ongein uitgevreten door de mocrotokkies en ABC-tokkies. But hey, don't take my word for it; pak de cijfers van het CBS er maar bij. Als blijkt dat die 2 groepen voor een onevenredig groot deel van die ellende verantwoordelijk zijn roep je als groep het stigma wel over jezelf af.quote:En tuurlijk weet jij ook wel dat ze niet allemaal zo zijn... tuurlijk is er een klein gedeelte dat zich wel weet te gedragen, maar goed, het merendeel verpest het helaas voor deze kleine groep! En wanneer we afkeurend spreken over deze groepen is het niet meer dan logisch, dat wij ons oordeel op deze foute meerderheid baseren. Dit zonder er telkens bij te hoeven vermelden dat er ook een enkele goede tussen zit! Dat is namelijk weer politiek-correct gejank. Ik bedoel... als het nog de meerderheid was die zich wist te gedragen oké, tot daaraantoe... Maar dat is helaas niet zo! Kijk maar naar het ROC waar jij zat!
Kan je nagaan hoe de gemiddelde hollandse meid die in de jaren 90 in Tropicana ging zwemmen zich gevoeld moet hebben. Groen-boring-Links was er als de kippen bij om te verkondigen dat we vooral "begrip moesten opbrengen voor hun cultuur", want in dat rifgebergte zien ze bijkans nooit een meid in bikini. Als je asl badmeester er wat van zei moest je nog oppassen dat je niet een mes tussen je ribben EN een aanklacht van dat vage antidiscriminatieburootje RADAR aan je broek krijgt. What goes around comes around.quote:En die dubbele standaard word ik ook schijt ziek van, want inderdaad, alles wat een kleurling over een blanke zegt wordt door links als opbouwende kritiek gezien, zelfs 'kankerkaas'! En wanneer wij zeggen dat die kutapen continu op straat lopen te niksen hebben we gelijk een ban! En met een beetje extra pech worden we nog gearresteerd ook!!
Je doet het anders wel goed d.m.v. je prachtige zinsopbouw. Hoef je de bedoeling nog niet eens te hebben en je bewijst het al.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:02 schreef EricT het volgende:
[..]
Ik heb bijna zin om je te klappen, maarja dat is weer zo'n streotype negeroide reactie...dat gun ik je niet![]()
Ja, met al die oorlogen daar blijf je aan het rennen om geen kogels op te hoeven vangen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:45 schreef Roquefort het volgende:
Is dat niet zo'n beetje naar het zuiden toe, die afrikaanse negers?
Ik ken ze wel, goeie hardlopers!![]()
Uiteraard ben jij zooooooooo heilig, dat je nog nooit, niet eens BIJNA, even de behoefte hebt gehad iemand een tik te geven...zelfs niet wanneer het gaat om groffe beledigende opmerkingen... zoiets is volgens mij ook typisch iets voor allochtonen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:44 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
[..]
Je doet het anders wel goed d.m.v. je prachtige zinsopbouw. Hoef je de bedoeling nog niet eens te hebben en je bewijst het al.
Talent![]()
![]()
Natuurlijk heeft elk genre zijn specifieke bevolkingsgroepen die ernaar luisteren, maar ik kwam op de trance & techno feesten waar ik geweest ben (en dat zijn er niet bepaald weinig) toch echt genoeg negers tegen. Geen meerderheid, maar ook absoluut niet op 1 hand te tellen. En dan heb ik zelfs over de tijd voordat men besloot urban bij dit soort evenementen te betrekken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:24 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Houd je wel in het achterhoofd dat we het hier met name over de jongeren hebben. Vanaf de leeftijd 25+ mag je verwachten dat ze idd meer harses hebben gekregen en het gedweep met R&B/G-rap "cultuur" laten voor wat het is. De jeugd met bruintint daarintegen heeft er de mond vol van; heb er tot nu toe nog geeneen gezien die los ging op trance of rock.
Er waren meerdere punten die ik probeerde maken en het belangrijkste punt was absoluut niet het verschil tussen de verschillende zwarte culturen. Jij suggereert continu dat het merendeel v/d zwarte jongeren niet alleen luistert naar die TM/Urban onzin, maar zich ook nog eens gedraagt als wanna-b gangsta etc. Nu wil ik absoluut niet ontkennen dat dit geen trend is onder veel zwarte (en blanke) jongeren, alleen dat het gros van de jongeren zich zo ook gedraagt... dat betwijfel ik. Ook betwijfel ik of ervaringen op een willekeurige ROC school representatief zijn voor deze volledige groep jongeren.quote:[..]
maw dat hele recasten van mn post naar iets faux-pas "ironisch" was enkel en alleen om te benadrukken dat er een verschil bestaat ts de surinaamse en antilliaanse cultuur. Hoe zeggen ze dat in het duits ook alweer? oh ja, "mit schwerem Kaliber auf Spatzen schiessen", maw, je schiet je doel voorbij. BTW, "toch enkel maar negers"?; jij hebt echt zitten slapen heh gozer. Als je goed leest (kan moeilijk zijn, ik weet het) kan je eruit opmaken dat ik hen niet afkeur op die huidskleur (die zal me eerlijk gezegd aan mn reet roesten), maar op het feit dat het gros van die jongeren blind achter de TMF/G-rap pimpcultuur aanloopt. Zelfde verhaal met de gabbers van 10 jaar geleden; ook zo "stoer" doen omdat er eentje 14 pillen geslikt had op de plee om aan een controle te ontsnappen, en dan out gaan.
[..]
Mijn collega's? Los van het feit dat ik niet van iedereen hier op Fok de afkomst weet en dus uberhaupt niet weet of de users die jij in gedachten hebt allochtoon/autochtoon zijn, waarom zouden meningen van specifieke personen het rechtvaardigen om een hele bevolkingsgroep op huidskleur te mogen beoordelen? Dat zou wat zijn... dan zou je altijd wel rechtvaardiging daarvoor vinden, omdat je namelijk in elke groep wel kortzichtige mensen hebt.quote:[quote]
Net zo goed als je collega's in dit draadje die de blanke bevolkinggroep menen te kunnen beoordelen op basis van het genenpakket(yeah right, alsof zij eventjes zonder doctortitel in de moleculaire genetica, DNA-database en langlopend onderzoek de heilige waarheid uit de hoge hoed zullen toveren [afbeelding]). Nogmaals, jullie verwachten van "ons blanken" dat "we" "jullie" niet beoodelen op "jullie" huidskleur/genenpakket; doe dat dan ook bij "ons".
[..]
Ik zal de laatste zijn die ontkent dat er relatief meer problemen zijn met jongeren afkomstig uit bepaalde bevolkingsgroepen. Daar mag ook best over gesproken worden. Alleen dat het gros v/d 10-25 jarigen zich fout gedraagt, dat betwijfel ik ten zeerste. En ook de cijfers van het CBS zullen je hierin niet ondersteunen.quote:Tsja, als je geen indelingen maakt in leeftijdscategorieen kom je algauw op "de minderheid" uit. Vandaar dat je je in dit sort discussies altijd tot de groep 10 t/m 25 jaar moet beperken, want dat is de groep die zich met meeste met straatterreur bezig houdt. En als we dan naar bevolkingssamenstellling gaan kijken wordt de meeste ongein uitgevreten door de mocrotokkies en ABC-tokkies. But hey, don't take my word for it; pak de cijfers van het CBS er maar bij. Als blijkt dat die 2 groepen voor een onevenredig groot deel van die ellende verantwoordelijk zijn roep je als groep het stigma wel over jezelf af.
Even los v/d overdrijving (en doel ik vooral op het laatste stuk) begrijp ik niet precies wat je hiermee wil zeggen? Het lijkt er voor mij namelijk steeds op dat jij bepaalde misstanden aanhaalt om daarmee andere misstanden goed te praten. What goes around comes around? Wat heeft de Surinaamse VWO scholier X (om gewoon even een willekeurig voorbeeld te geven) deze willekeurige Hollandse meid Y dan aangedaan?quote:Kan je nagaan hoe de gemiddelde hollandse meid die in de jaren 90 in Tropicana ging zwemmen zich gevoeld moet hebben. Groen-boring-Links was er als de kippen bij om te verkondigen dat we vooral "begrip moesten opbrengen voor hun cultuur", want in dat rifgebergte zien ze bijkans nooit een meid in bikini. Als je asl badmeester er wat van zei moest je nog oppassen dat je niet een mes tussen je ribben EN een aanklacht van dat vage antidiscriminatieburootje RADAR aan je broek krijgt. What goes around comes around.
Ik wel, maar ik heb dan ook gevoel voor humorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:09 schreef Burakius het volgende:
Vind jij dat serieus grappig? Ziekelijke shizzles
Ik vind jou stoer!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik heb dan ook gevoel voor humor
Gek he dat dit gevoel je gelijk overvalt, na drie zinnen al.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:20 schreef Nosh het volgende:
Dank je! Handtekeningen na de uitzending.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik vind jou stoer!![]()
Hoe oud ben je eigenlijk? 14?![]()
Ik heb het niet eens over de door jou genoemde groepen gehad. Le-zen. Ik heb het over zwarte Afrikanen, die hebben cultureel vrijwel niks te maken met Antillianen, 'mocro's' of Surinamers (over het algemeen). Laten bezinken, dan denken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:22 schreef harrypiel het volgende:
blablabla
Nee, van jou maken ze posters omdat je zo intelligent bent.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
En Limburgers zijn vooral het domste volk ter wereld
Aan de andere kant: de mensen met bruintint die de hele urban-cultuur op voorhand outright links laten liggen zijn AFAICS wel op een hand te tellen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:20 schreef KreKkeR het volgende:
Natuurlijk heeft elk genre zijn specifieke bevolkingsgroepen die ernaar luisteren, maar ik kwam op de trance & techno feesten waar ik geweest ben (en dat zijn er niet bepaald weinig) toch echt genoeg negers tegen. Geen meerderheid, maar ook absoluut niet op 1 hand te tellen. En dan heb ik zelfs over de tijd voordat men besloot urban bij dit soort evenementen te betrekken.
Het gaat er mij met name ook meer om dat die hele urban-cultuur als superieur tov de rest door de stront van jan en alleman wordt geduwd door TMF/MTV/the box en de achterban. Leuk vorbeeldje is deze is dat op mn vroegere ROC _altijd_ luid commentaar als je de TV van een urbanzender naar een zender met wat meer variatie in muziek (voor zover mogelijk) door bruingetinte mensen. OK, je hebt gelijk als je stelt dat het merendeel zich niet als de gangsta-wannabee zal gedragen, maar een groot deel neemt weldegelijk in meer of mindere mate die "normen&waarden" (yuck wat Bak-Ellendiaans zeg) als maatstaven voor "hot, cool 'n sexy" over, met bedroevend weinig ruimte voor relativering. Dezelfde principes zie je terug bij het hele (hair/power)-metalcultuurtje van de jaren 80 en het gabbercultuurtje uit de jaren 90.quote:Er waren meerdere punten die ik probeerde maken en het belangrijkste punt was absoluut niet het verschil tussen de verschillende zwarte culturen. Jij suggereert continu dat het merendeel v/d zwarte jongeren niet alleen luistert naar die TM/Urban onzin, maar zich ook nog eens gedraagt als wanna-b gangsta etc. Nu wil ik absoluut niet ontkennen dat dit geen trend is onder veel zwarte (en blanke) jongeren, alleen dat het gros van de jongeren zich zo ook gedraagt... dat betwijfel ik. Ook betwijfel ik of ervaringen op een willekeurige ROC school representatief zijn voor deze volledige groep jongeren.
"collega's" moet je niet al te letterlijk op willen vatten daar; mss toch beter van mij geweest om daar aanhalingstekens te gebruiken. VWB de rest: Le-zen wat er staat vriendelijke vriend. Een hoop van de mensen die door links "rascist" worden genoemd beoordelen die groeperingen waar ze felle kritiek op hebben op de eerste plaats op hun doen en laten, en niet in 1ste instantie op huidskleur (da's niet meer dan een grove indicatie van wat te verwachten van die persoon). Tuurlijk, kaalkopjes met nazistische neigingen heb je er altijd tussen zitten, maar het is wel opvallend dat een aantal mensen, oa uit mijn omgeving om hen even als voorbeeld te nemen, dezelfde felle kritiek uiten en zelf op zn minst bruin zijn. Ik heb het zelfs meegemaakt dat zo'n "excuusneger"-maat vrolijk mee zat te zingen op het rijmpje van "nikker turk marokkaan, tyf ze in de oceaan etc etc", en dat hij op basis van zn huidskleur eigenlijk net zo hard zichzelf de oceaan in zat te wensen. Toen ik hem daarop aansprak gaf hij aan dat hijzelf ook ziek werd van al die ettertjes met veels te veel praatjes in de grote stad, en dat hij niet met dat volk geassocieerd wenste te worden.quote:Mijn collega's? Los van het feit dat ik niet van iedereen hier op Fok de afkomst weet en dus uberhaupt niet weet of de users die jij in gedachten hebt allochtoon/autochtoon zijn, waarom zouden meningen van specifieke personen het rechtvaardigen om een hele bevolkingsgroep op huidskleur te mogen beoordelen? Dat zou wat zijn... dan zou je altijd wel rechtvaardiging daarvoor vinden, omdat je namelijk in elke groep wel kortzichtige mensen hebt.
Ik hoop dat je dan ook in de gaten heb dat ook ik daar een hekel aan heb, dus mij zal je dat iig niet zien doen.quote:Maar het is natuurlijk een kul argument. "Oh enkele allochtonen (of in dit geval vermeende allochtonen) menen hun blanke medemens te kunnen beoordelen op basis van het genenpakket, DUS doe ik dit maar voor de zwarte bevoklingsgroep.
Is dat nou niet een beetje kip-ei probleem? Kijk, als je als bruingetint persoon je problemen met kaalkopjes op hebt moeten lossen door een blik matties open te trekken, da's tot daar aan toe, maar als je als knappe blondine haast met zo'n mocro of anti moet bekken om een ruzie te vermijden, of je gelijk omsingeld wordt door 10 van die idioten omdat je mr.-macho-man-maar-alleen-met-zn-homies "te lang" aangekeken zou hebben (alsof zij zo belangrijk zijn dat de wereld om hem draait), en zulke soort berichten blijven vaak genoeg opduiken, krijg je vanzelf het effect dat de "blanke autochtonen" zich afstandelijk tot vijandig tegenover de gekleurde medemens op gaan stellen. Die ergernis zie dan weer terug op bijv. fok! in de vorm van een allochtonenbash a la "laat me raden, mocro's en anti's". Beter dat ze dat doen dan dat ze en masse een Makakkendans gaan organiseren, want laten we eerlijk wezen; alleen vage/debiele figuren als SSmit en Abu NeeNee zitten op Franse Toestanden te geilen.quote:Als ik op basis van de negatieve uitlatingen over zwarten hier op Fok zou besluiten auchtonen dan ook maar zo te beoordelen, was ik nog wel een tijd bezig met flamen op autochtonen in het algemeen. Iets wat natuurlijk nergens op zou slaan. Want je kan niet een volledige groep verantwoordelijk houden voor de uitlatingen van individuen.
Wel in het feit dat een onevenredig deel van dat foute gedrag op hun conto komt te staan.quote:Ik zal de laatste zijn die ontkent dat er relatief meer problemen zijn met jongeren afkomstig uit bepaalde bevolkingsgroepen. Daar mag ook best over gesproken worden. Alleen dat het gros v/d 10-25 jarigen zich fout gedraagt, dat betwijfel ik ten zeerste. En ook de cijfers van het CBS zullen je hierin niet ondersteunen.
???quote:Even los v/d overdrijving (en doel ik vooral op het laatste stuk) begrijp ik niet precies wat je hiermee wil zeggen? Het lijkt er voor mij namelijk steeds op dat jij bepaalde misstanden aanhaalt om daarmee andere misstanden goed te praten. What goes around comes around? Wat heeft de Surinaamse VWO scholier X (om gewoon even een willekeurig voorbeeld te geven) deze willekeurige Hollandse meid Y dan aangedaan?
Heel simpel, gemakzucht!! Ik heb geen zin om mn tijd te verdoen aan het apart bij naam en toenaam noemen van elke beestje.quote:Waarom blijf je nou toch continu over bevolkingsgroepen praten alsof ze 1 persoon zijn? Ook met dat 'wij'/ 'jullie' eerder in je post. 'Wij / jullie' is er alleen in jouw hoofd (en in de hoofden van sommigen).
Over LEZEN!! gesproken: zeker niet in de gaten gehad dat ik het verhaaltje van misplaatste superioiteitsgevoel op basis van een bruintintje in de huidskleur ook van toepassing laat zijn op de bevolkingsgroepen waar jij het over had. Daar komt ook mijn opmerking van "wel schelden op "whitey" met zn ueberslechte genen, laf NSB-gelul, pikkie van 10 cm, zn slechte topografische kennis, rascistische waanideeen etc etc, maar niet in de gaten hebben dat je daarmee jezelf tot hezelfde trieste en __rascistische__ niveau verlaagt"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:05 schreef LordofWar86 het volgende:
Ik heb het niet eens over de door jou genoemde groepen gehad. Le-zen. Ik heb het over zwarte Afrikanen, die hebben cultureel vrijwel niks te maken met Antillianen, 'mocro's' of Surinamers (over het algemeen). Laten bezinken, dan denken.![]()
Alleen jammer dat je daarbij doorslaat naar dom rascistisch geblaat jegens "whitey", waarbij je tevens ook gebruik maakt van drogredenen. Je neemt je kleine kennisenkring van intelligente donkere Afrikanen als maatstaf. Leuk voor jouw kennisen dat ze zo rijk zijn geworden, maarreh, kijk eens voor de gein in een willekeurige editie van de Quote en ontdek dat er meer dan genoeg rijke blanke Nederlanders zijn die dus NIET in loondienst werken en "de hielen van de baas hoeven te likken" (wet van de grote getallen laat har effect dan merken). Beetje kortzichtig om dat gelijk als maatstaf te nemen voor de vermeende en feitelijk niet bestaande superieure intelligentie van alle donkere Afrikanen tov van alle Nederlandse "domme schapen", het genenpakket of het formaat van de jongeheer (Kinsey kwam uit op een verschil van welgeteld 1cm; heuh heuh, dat zet zoden aan de dijkquote:Ik reageerde puur op de TS, wiens vriendin (mocht hij die toevallig ooit gehad hebben) vast en zeker afgepakt is door een neger omdat hij haar niet kon behagen met zijn 10 cm.Vandaar de compensatie op het internet, maar in het echt maar al te snel naar de grond kijken als er iets met karamelkleur (of donkerder) voorbijloopt.
Wees er blij mee jongen; ik denk alleen niet dat het de rest op deze aardkloot uit zou maken als je wel een nederlander was. Ze/We zouden je nog steeds zien als een boring lefty.quote:(ps: Ik ben geen linkse kaas, zoals jij het zo mooi uitdrukt. Helemaal geen kaas, gelukkig.
Als ik je nou eens vertel dat dat me nou werkelijk geen klap kan schelen? Ook ik ken mn excuusnegers, en dat feit + mn consequent gebruik van de uitdrukkingen "$0,50-wannabee" en "AEL-fanboi" geeft toch wel aan dat het mij niet om dat kleurtje te doen is.quote:En tot je grote teleurstelling ook niet zwart.
"Mijn" moslimkliek; ROFL, ik neig naar Atheisme, dus da's hoogstwaarschijnlijk 1 ding waar we het over eens zullen zijn.quote:Mocht je me in je moslimkliek willen plaatsen, gaat ook niet door helaas.
Inderdaad! Miljarden worden er in ze geinvesteerd en nog zijn ze zo arm als de tering en nog fokken ze de boel met die oorlogen en vele verkrachtingen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:53 schreef Linkmiegel het volgende:
afrikanen zijn idd fucking dom! klagen over dat ze 15 km van de waterput wonen.. verhuis dan gewoon verdomme!!!! klagen over honger terwijl er de hele dag 100 vliegen rond hun monden vliegen! eet die gewoon op!
Allemaal leuk en aardig jouw zogenaamde argumenten *kuch*drogredenen*kuch*. Maar een ding is zeker: You are a dying breed. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:45 schreef harrypiel het volgende:
blabla Nog meer racistisch geblaat bla bla
He's an alien. I knew it.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:05 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over de door jou genoemde groepen gehad. Le-zen. Ik heb het over zwarte Afrikanen, die hebben cultureel vrijwel niks te maken met Antillianen, 'mocro's' of Surinamers (over het algemeen). Laten bezinken, dan denken.![]()
Ik reageerde puur op de TS, wiens vriendin (mocht hij die toevallig ooit gehad hebben) vast en zeker afgepakt is door een neger omdat hij haar niet kon behagen met zijn 10 cm.Vandaar de compensatie op het internet, maar in het echt maar al te snel naar de grond kijken als er iets met karamelkleur (of donkerder) voorbijloopt.
(ps: Ik ben geen linkse kaas, zoals jij het zo mooi uitdrukt. Helemaal geen kaas, gelukkig.En tot je grote teleurstelling ook niet zwart. Mocht je me in je moslimkliek willen plaatsen, gaat ook niet door helaas.
)
Harrypieleke ik snap natuurlijk dat je je frustratie kwijt wilt op het internet met allerlei indirecte verwijzingen naar je zogenaamde superioriteit. Het is natuurlijk moeilijk om je volk ten onder zien gaan. Maar ja, survival of the fittest heet het ook wel hè. Dat kun je als een atheist vast wel begrijpen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:33 schreef harrypiel het volgende:
Laat ik je 1 tip geven LordofNonsense: als je de wereld van je grote gelijk wilt overtuigen moet je heel wat beter doen dan in je 1ste post al gelijk "je bent een <insert random bullcrap>" en andere claims te strooien waar je geen inhoudelijke argumenten voor aan kunt dragen.
De camera veranderde dus nooit van positie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:18 schreef luciferist het volgende:
Deze ontwikkelingstrend heeft bepaald dat het in is om heel erg stom te staan dansen,
(welke na-geaapt is uit een 8 minuten lang durende videoclip, waarin de camera elke paar seconde bijna van positie/stand veranderd.)
Ik vind het vermakelijk om jou zo te zien happen. Jij bent de aanhanger van de zogenaamde wildersiaanse mentaliteit, ik provoceer je slechts op je eigen ideeën. Het klopt dus ook.quote:ik vind het wel vermakelijk om te zien dat iemand de Wildersiaanse mentaliteit veroordeelt en het zelf doet.
Moet je een B52 boven je hoofd? Domme boer. USA > you.quote:
Moet je een kruisraket tegen je B52? Domme inteelt. NL > you.quote:Op maandag 3 september 2007 05:20 schreef StefanP het volgende:
[..]
Moet je een B52 boven je hoofd? Domme boer. USA > you.
Het bewijs dat dom relatief is.quote:Op maandag 3 september 2007 05:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Moet je een kruisraket tegen je B52? Domme inteelt. NL > you.
1. Kruisraketten zijn voor gronddoelen.quote:Op maandag 3 september 2007 05:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Moet je een kruisraket tegen je B52? Domme inteelt. NL > you.
Moet je eens in mijn broek kijkenquote:Op maandag 3 september 2007 22:02 schreef StefanP het volgende:
2. Nederland heeft geen kruisraketten.
Idd, ik discrimineer niet; alle buitenlanders zijn hetzelfde!quote:Op maandag 3 september 2007 10:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[afbeelding]
Waar zeuren jullie nu over, van binnen zijn we allemaal blank.
quote:Op maandag 3 september 2007 22:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
1. Kruisraketten zijn voor gronddoelen.
2. Nederland heeft geen kruisraketten.
3. Kruisraketten worden in de VS gemaakt, dus je maakt jezelf finaal belachelijk.
Owned.
Zegt de grootste debiel die ooit op dit forum heeft gepost.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:13 schreef BaajGuardian het volgende:
mongool.
http://www.encyclopediadramatica.com/Whitequote:Op dinsdag 4 september 2007 10:22 schreef satan666 het volgende:
http://www.encyclopediadramatica.com/index.php/Nigger![]()
Flauw doch grappigquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet je eens in mijn broek kijken![]()
Ik volg het nieuws en ben goed op de hoogte van allerlei zaken. Dat zoiets jouw pet te boven gaat en je blijkbaar vindt dat je alleen veel kunt weten door 'nerd' te zijn, zegt meer over jouw ontwikkelingsvermogen. Het leven is vast zwaar als je dit soort simpele feitjes nog niet eens weet. Ach, ignorance is bliss.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik durf er 10 dollar op te leggen dat jij WOW speelt![]()
![]()
mongool.
Wtfquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:22 schreef satan666 het volgende:
http://www.encyclopediadramatica.com/index.php/Nigger![]()
HAHAHAHAHA!!!!!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:49 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws en ben goed op de hoogte van allerlei zaken.
Ik denk dat jouw posts wel aangeven wat het domste volk ter wereld is.quote:
Zeiken over domme mensen en dan zelf de stomste taalfouten maken, dát is pas dom.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:18 schreef luciferist het volgende:
<een hele zooi d/t fouten>
Domme Afrikanen
Natuurlijke selectie
Om met Frank de Boer te spreken: "lul toch op man"quote:Op woensdag 5 september 2007 22:49 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws en ben goed op de hoogte van allerlei zaken. Dat zoiets jouw pet te boven gaat en je blijkbaar vindt dat je alleen veel kunt weten door 'nerd' te zijn, zegt meer over jouw ontwikkelingsvermogen. Het leven is vast zwaar als je dit soort simpele feitjes nog niet eens weet. Ach, ignorance is bliss.
Zoiets?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:45 schreef Autoreply het volgende:
Iemand met dat plaatje van het gemiddelde IQ per ras
Nikszeggende reactie.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:11 schreef Ulreazj het volgende:
Nikszeggend topic.
Je reageert nog serieus ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:14 schreef Igen het volgende:
Leuk plaatje, maar het zegt vrij weinig.
Het IQ is slechts deels aangeboren. Stel, je hebt een Ethiopisch echtpaar, die analfabeet zijn en drie geiten in de steppe om hun lemen hut laten grazen. Als dat gezin nu een hoogbegaafde Japanse baby adopteert... nu ja, die zal dan niet op de universiteit komen en geen hoge score op IQ-tests gaan halen.
Dus de vraag of Afrika onderontwikkeld is omdat Afrikanen dom zijn, of dat Afrikanen een laag IQ hebben omdat Afrika onderontwikkeld is, wordt niet beantwoord.
De oorzaak boeit niet zoveel. Onder de streep zie je een duidelijk IQ verschil, en waar dat dat nou door komt, zal me in de praktijk heel weinig boeien.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:14 schreef Igen het volgende:
Het IQ is slechts deels aangeboren. Stel, je hebt een Ethiopisch echtpaar, die analfabeet zijn en drie geiten in de steppe om hun lemen hut laten grazen. Als dat gezin nu een hoogbegaafde Japanse baby adopteert... nu ja, die zal dan niet op de universiteit komen en geen hoge score op IQ-tests gaan halen.
Dus de vraag of Afrika onderontwikkeld is omdat Afrikanen dom zijn, of dat Afrikanen een laag IQ hebben omdat Afrika onderontwikkeld is, wordt niet beantwoord.
Wanneer is dat vroeger precies dan? In Nederland waren de buitens voor de rijkere burgers al zeker vanaf de 17e eeuw erg populair omdat de binnensteden stonken en er ruig volk rondliep. Ben dus erg benieuwd naar je referentiekader.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:10 schreef StefanP het volgende:
Vroeger waren de binnensteden de meest gewilde plaats om te wonen. Dicht bij het centrum, exclusief en duur. Na het binnenlaten van allerlei tijfelachtig volk zijn die inderdaad vervallen tot vuilnisbelt waar geen autochtoon nog wil wonen. Dat gebied wordt steeds groter tot het straks heel Nederland bedekt en het hier net zo'n puinhoop is als hun land van herkomst. Dat is het doel van links.
l0l IQ zegt uberhaupt niet veel.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:14 schreef Igen het volgende:
Ow, hij zegt neger en domste volk van de wereld. Het is zo, men. Wetenschappelijk bewezen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:45 schreef XiChico het volgende:
TS, je was, bent en blijft een mongool.
ik wil de mensen uit groep D wel eens zien overleven zonder uitkering.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik wil een harvard student wel eens in zn eentje zien overleven in de jungle.
wat een simplisme zeg; Geertje zou trots op je zijnquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De oorzaak boeit niet zoveel. Onder de streep zie je een duidelijk IQ verschil, en waar dat dat nou door komt, zal me in de praktijk heel weinig boeien.
Natuurljk zal een neger die op de universtiteit een paar jaar colleges volgt intelligenter uit de bus komen. Maar hey, what the hell? Hij zit niet op de universiteit! En een boel white and asian folks wel. Dan nu de hamvraag: aan wie vraag je dan om een probleem op te lossen waar een hoog IQ voor nodig is?
Dan moet je ook niet aankomen met "als ik maar op de universiteit had gezeten". Je hebt gewoon niet op de universiteit gezeten. Hell, "als ik dit of dat had gedaan" was ik mischien wel minister-president geweest.
Wat een bullshit. In de states studeert het grootste deel van de negers (en een groot deel van de blanke) studenten op een beurs die puur gebaseerd is op hun schoolresultaten. Verdiep je 's in materie voor je onzin gaat spuienquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:26 schreef harrypiel het volgende:
[..]
wat een simplisme zeg; Geertje zou trots op je zijn. Leuke poging om op die manier de discussie af te kappen maar daar ga je niet mee wegkomen maat. Studeren kost klauwen met geld, en als de blanken tot de rijken en de zwarten tot de armen van een samenleving behoren, heb je al een tweeledige oorzaak te pakken voor het schijnbaar dommer zijn van afrikanen tov van blanken. Dan wordt het IQ niet zozeer door je potentie op het intellectueel vlak, maar door je financiele plaatje bepaald. Even ts. ons twee vogeltjesdans (een regelrechte pauperdans vor tokkies btw
); zeker ook fanboi van het ge-wel-di-ge (not!!
) idee van Rutte om de collegegelden te ver-X-voudigen
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |