SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja t scheelt niet veel hoorquote:
Klopt, ben ik zeker met je eens. Toch heb ik meer met Gang Starr; zeker met hun eerste 12" (Bust A Move) en No More Mr. Nice Guy.... en de cuts van Premier bezorgen mij nog steeds kippevel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja t scheelt niet veel hoor
maar vooral t latere werk van gangstarr is echt van die premo formuleshit. vind ik de producties die hij voor anderen heeft gedaan over t algemeen veel beter, maar die tel ik niet mee.
ja tis dat guru erbij zit, anders had ik ook op gangstarr gestemdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Klopt, ben ik zeker met je eens. Toch heb ik meer met Gang Starr; zeker met hun eerste 12" (Bust A Move) en No More Mr. Nice Guy.... en de cuts van Premier bezorgen mij nog steeds kippevel.
Ik wist dat ik op je kon rekenenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:46 schreef AboruAsli het volgende:
The G-A-N-G to the Starr!
Anytime comrade!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op je kon rekenen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:26 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ouwe lul.
Tuurlijk, niet in de laatste plaats omdat ik ze ontmoet heb en toen in het voorprogramma heb gestaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:12 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Mijn keuze is ook sterk beïnvloed door een fikse dosis jeugdsentiment hoor.
Hee Cos! Alles ok hier! En met jou dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tuurlijk, niet in de laatste plaats omdat ik ze ontmoet heb en toen in het voorprogramma heb gestaan. Maar ik vind het natuurlijk ook beter dan Wu Tang. En als ik No More Mr. Nice opzet ....
.
Alles ok verder??
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:08 schreef nipeng het volgende:
Vanilla Ice
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:26 schreef nipeng het volgende:
Oja Gang Starr.
2Pac...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ondanks dat 2Pac er naar mijn mening veuls te vroeg uitlag toch een prima uitslag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |