Like WELKE?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
En jullie houden één Belg op reserve voor de beslissende strafschoppen ofzo?![]()
Wat leukquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook
Jullie mogen ook alleen verder hoor, Slovenië kan het ook
Ik heb het ook niet over het stoppen van de strafschoppenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Like WELKE?
Trouwens, wij hebben Edwin vd Sar, die heeft er tegen Chelsea nog 3 op rij gestopt van de week
Niet helemaalquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:44 schreef Ynske het volgende:
[..]das niet niets, was dat bewust?
veel kinderen, ergens wel leuk maar ook heel druk lijkt me
Nou ja, wij zijn alleenig ook tevreden hoor, daar nie vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:50 schreef leonieke het volgende:
(maar ik blijf toch voorstander van België hoor, mits een aantal aanpassingen in het financieringsbeleid enzo)
had ze nog nooit gezien, maar wat een stralend groepjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Ik heb (achteraf gezien, toen ik erin zat had ik dat niet zozeer in de gaten) tropenjaren gedraaid (om het nog maar niet over de roofbouw op mijn lijf te hebben), maar het wordt nu juist steeds rustiger.
Je hebt mijn monsters toch weleens langs zien schuiven.
[afbeelding]
Links Kyran (8), die lange in 't midden is Storm (9), daarvoor Romek (7) en Nina van 10.
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, kei tof zijn die
en nog een beetje opgevoed ook
Romek heeft nummer 5 hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef es70 het volgende:
Links Kyran (8), die lange in 't midden is Storm (9), daarvoor Romek (7) en Nina van 10.
Ik vind ze er zo schattig uitzienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Ik heb (achteraf gezien, toen ik erin zat had ik dat niet zozeer in de gaten) tropenjaren gedraaid (om het nog maar niet over de roofbouw op mijn lijf te hebben), maar het wordt nu juist steeds rustiger.
Je hebt mijn monsters toch weleens langs zien schuiven.
[afbeelding]
quote:
Romek heeft een shirt met camouflagevlekkenquote:
Ik kan me echt niet voorstellen dat Nederland geen financiële eisen zou stellen als we zouden samenkomen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, wij zijn alleenig ook tevreden hoor, daar nie van
maar me dunkt dat als jullie zouden moeten kiezen tussen het economisch bruisende Nederland en het onwillige nonchalante profiterende parasitaire Wallonië..... dan moet je wel een BELG zijn om voor Wallonië te kiezen
Hoe hou je ze eigenlijk uit elkaar? Nou ja Nina dat snap ik, maar die gabbers...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef es70 het volgende:
Romek heeft een shirt met camouflagevlekken.
Een kind van mij, in zo'n shirt.
Ah dat is ook maar een fase waar hij door moet hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Romek heeft een shirt met camouflagevlekken.
Een kind van mij, in zo'n shirt.
Als dat al zo zou zijn, dan zouden die VELE malen lager zijn dan wanneer jullie de walen ook mee zouden nemenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat Nederland geen financiële eisen zou stellen als we zouden samenkomen.
in mate van lengtequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe hou je ze eigenlijk uit elkaar? Nou ja Nina dat snap ik, maar die gabbers...
Es weet waarschijnljk nog in welke volgorde ze precies zijn gekomenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe hou je ze eigenlijk uit elkaar? Nou ja Nina dat snap ik, maar die gabbers...
Jij hebt vast nooit in een army shirt met 05 erop rondgelopenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah dat is ook maar een fase waar hij door moet hoorIk heb zoveel rare dingen gedaan toen ik jonger was en ik vind me er niet zo slecht uitgekomen
![]()
ja dat weet ik ook nog wel. Op lengte Ynske?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef leonieke het volgende:
Es weet waarschijnljk nog in welke volgorde ze precies zijn gekomen
Nee, maar wel met een kuif van ongeveer 30cm hoog (wat ben ik blij dat digitale foto's toen nog niet bestondenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt vast nooit in een army shirt met 05 erop rondgelopen
Mijn Wereldbeeld, wat DOE je?!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, maar wel met een kuif van ongeveer 30cm hoog (wat ben ik blij dat digitale foto's toen nog niet bestonden) en ooit een groen t-shirt, een bruin rokje en paarse kousen (of een dergelijke combinatie, het leek alleszins nergens op).
En ik zal echt wel nog zo'n zaken gedaan hebben... Voetbaltrui bv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |